Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pheatus
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: Diksmuide/Kortrijk, Belgium

quote:
Originally posted by Spliph
anyone record any sets?


curious too
although I think ID&T will ask money for the sets again!
they want money for everything! And they are already rich like hell


___________________

Old Post Aug-16-2005 08:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Pheatus Click here to Send Pheatus a Private Message Visit Pheatus's homepage! Add Pheatus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by pooley
wa een tegenstrijdige comments
prachtig geluid ? dan weer niet
schoon vuurwerk, dan weer belachelijk klein

lache wel

heh dat komt omdat het geluid dan weer te hard stond, dan weer te zacht, en slechts enkele keren in orde was.
Het vuurwerk was best knap vond ik, maar veeeel te kort (nog niet eens 5 min).


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-16-2005 08:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

quote:
Originally posted by Pheatus
they want money for everything! And they are already rich like hell

Als ze echt zo rijk zijn mogen ze eens met de royalties afkomen die TOR en ik nog van hen moeten

Old Post Aug-16-2005 11:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-motion_error
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium

Het geluid was voor een buitenfestival schitterend, en moest niet onderdoen voor bvb Mystery Land

Het vuurwerk was prachtig, en ik ga praktisch elk jaar naar het vuurwerkfestival in Knokke-Heist dus ik weet wel wat mooi vuurwerk is en wat niet(niet dat het daarmee te vergelijken was maar dat kan en mag je ook niet). Ik stond wel aan de bushalte toen misschien dat het van daar beter te zien was.

Old Post Aug-16-2005 12:31  Belgium
Click Here to See the Profile for E-motion_error Click here to Send E-motion_error a Private Message Add E-motion_error to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
speentje
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2005
Location: Brugge

^ ga niet echt met je akkoord dat het geluid ok was

op bepaalde plaatsen was het idd goed, maar op andere (mainstage, black hole tent was het geluid vaak ondermaats)

vuurwerk was goed zichtbaar vanop dat dijkje dat naar de trappen leidde, het was wel héel kort en krachtig


___________________

Old Post Aug-16-2005 12:35  Belgium
Click Here to See the Profile for speentje Click here to Send speentje a Private Message Add speentje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België

Mijn tomorrowland:
Ik heb zowa overal ff geweest...
veel dj's gezien (Armin, Ferry, Cor, beetje van die harde brol, Monika Kruz, Sven Vath, ....), veel modder aan men schoenen, zeer aan men ogen (Versuz tent tijdens Armin beetje te felle lichtjes en ikke stond te dicht peinsek), paar BeTA'kes tegen gekomen (Jawel Dries, volgende keer herken ik u )

Kheb mij geamuseerd dus
ik vond het een geslaagd feestje

Old Post Aug-16-2005 13:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah
******



Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium

Zo, ik zal hier ook es fkes een korte review geven.
Over t algemeen vond ik de geluidkwaliteit ook slecht.. tijdens sasha stond t echt véél te hard imo, had pijn aan men oren ervan.

Qua organisatie zat het nog ni helemaal snor. Modderpaden, geen verlichting tussen de tenten (redelijk ambetant, want toen t donker was kon ge ni echt zien waar ge in trapte). Spijtig van de regen wel, maar ja daar kan niemand iets aan doen he.

Fred Baker heeft me aangenaam verrast. M.I.K.E. vond ik ook heel goe. Sasha viel mee, ik vond hem in Café D'Anvers (2 jaar geleden) toch beter. Het viel me ook op dat bij Q-Dance een enorm goede sfeer hing. Helaas stond die muziek me ni zo aan. Maar ik vond het wel nice om te zien om al die mensen zo te zien gaan op die muziek.

Al bij al, ni gebuisd, maar vind wel dat er ietske meer organisatie mag zijn voor de volgende keer. (En AiB vorig jaar vond ik beter )


___________________

Old Post Aug-16-2005 15:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by Nyah
(En AiB vorig jaar vond ik beter )


Hear ya sister

heb nog eens de Yoji set vanop Sensation Black opgezet, kwestie van notalgische gevoelens nog eens op te wekken naar Tomorrowland toe


___________________
Ask and you shall receive.

Old Post Aug-16-2005 16:05  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

Opvallend weinig nederlanders wel. Nu wel niet te verwonderen gezien de concurrentie in eigen land.

Altijd wel grappig dat ge die paar Hollanders er er zo kunt uithalen. In vergelijking met hen zijn wij rustig, onopvallend en jong.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-16-2005 16:10  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
Opvallend weinig nederlanders wel. Nu wel niet te verwonderen gezien de concurrentie in eigen land.

Altijd wel grappig dat ge die paar Hollanders er er zo kunt uithalen. In vergelijking met hen zijn wij rustig, onopvallend en jong.


Uhu zekers als ge kijkt naar hoe volk reageert op muziek op de events daar. Heb gisteren beelden gezien van Rock Am Ring in Duitsland, die mannen laten zich ook gewoon gaan, paar duizen mensen die op het zelfde rytme met hun handen in de lucht klappen, headbangen, springen enzo


Wij Belgskes moeten ons toch is dringend en mass leren amuseren, geeft zo'n kick om een massa mensen uit hun dak te zien gaan, dat was iets dat ik regelmatig mistte op Tomorrowland.


___________________
Ask and you shall receive.

Old Post Aug-16-2005 16:14  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Wij Belgskes moeten ons toch is dringend en mass leren amuseren, geeft zo'n kick om een massa mensen uit hun dak te zien gaan, dat was iets dat ik regelmatig mistte op Tomorrowland.

dikke +1


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-16-2005 16:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Dark Apostle


Wij Belgskes moeten ons toch is dringend en mass leren amuseren, geeft zo'n kick om een massa mensen uit hun dak te zien gaan, dat was iets dat ik regelmatig mistte op Tomorrowland.


Belgen staan gekend als vooral een kijkend volk. Das niet alleen bij muziekevents ook. Juist hetzelfde heb je voor bij sportevenementen.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-16-2005 16:45  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID required for the track [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhoebus Feat. Despina Vandi – Come Along Now [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:27.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!