 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium
|
|
|
Het geluid was voor een buitenfestival schitterend, en moest niet onderdoen voor bvb Mystery Land
Het vuurwerk was prachtig, en ik ga praktisch elk jaar naar het vuurwerkfestival in Knokke-Heist dus ik weet wel wat mooi vuurwerk is en wat niet(niet dat het daarmee te vergelijken was maar dat kan en mag je ook niet). Ik stond wel aan de bushalte toen misschien dat het van daar beter te zien was.
|
|
Aug-16-2005 12:31
|
|
|
 |
 |
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België
|
|
|
Mijn tomorrowland:
Ik heb zowa overal ff geweest...
veel dj's gezien (Armin, Ferry, Cor, beetje van die harde brol, Monika Kruz, Sven Vath, ....), veel modder aan men schoenen, zeer aan men ogen (Versuz tent tijdens Armin beetje te felle lichtjes en ikke stond te dicht peinsek), paar BeTA'kes tegen gekomen (Jawel Dries, volgende keer herken ik u )
Kheb mij geamuseerd dus
ik vond het een geslaagd feestje

|
|
Aug-16-2005 13:11
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:27.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|