|
| quote: | Originally posted by pooley
Moet er nu gegaan worden of ni? |
jaja fré ga maar
De piste in Leuven wordt zeker niet afgeschreven, integendeel. Ik verwacht alleen dat het wel nog wat kan duren voor we daar een vrije datum kunnen krijgen in the musiccafé. Daarom dacht ik van in afwachting nog een beta party in Gent te doen. Dat kost ons nieveel moeite en kan ons mss nog een beetje meer financiele armslag geven.
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
|