Keb die kabelkes wa gij bedoelde van mn stereo geplukt, en op mn TV aangeslote, ma der komt nog altijd geen geluid uit, ik hoor soms wel gekraak der is nog ene audio ingang vrij op mn TV, ma daar aan zalt ni ligge denk'k.
EDIT: tis gelukt, ik heb geluid, keb het kabelke 4 keer ingestoken, bij de 5de keer kreegk geluid
Last edited by mellow_head on Dec-13-2006 at 17:07
Dec-13-2006 16:53
IgnazZio
El Toro.
Registered: Jul 2004
Vraagje over mijn TV. (Philips LCD TV)
Kheb mijn PC op het beeldscherm aangesloten, alles werkt prima. Maar ik wou nog even beeldpositie aanpassen maar nu reageert mijn 'kaske' nimeer. En de batterijen zijn niet plat want de stand-by knop werkt wel nog! Ook als ik op Menu klik op de TV zelf reageert er niets.
Originally posted by mellow_head
Merci voor de feedback LPG enzo
no pee dude
Dec-14-2006 17:28
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Ik heb het volgende voor:
BlueSky muis en toetsenbord (USB) in de Carrefour. Heb da spel aangesloten en drivers geïnstalleerd. Raar ding was dat het toestsenbord wel altijd werkte, de muis niet altijd (wireless). Bon soit, kheb da spel terug binnen gedaan, mij een ander toetsenbord gekocht. Maar nu werken mijn usb poorten niet meer. XP herkent de toestellen niet meer die ik aansluit (bv muis, usb stick,...)
Weet iemand hoe ik die usb-poorten kan resetten?
Nu alles kl*te me enkel toetsenbord
Dec-15-2006 20:18
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Ge moet iets aanpassen... in booth dacht ik, heb dat ook voor had met hardware te installeren. Sla me niet dood als ik verkeerd ben, liever pintelieren dan