Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dj George's presents 'Pulse Factory'
Pages (61): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Une soirée dans la même veine que celle organisée en juillet dernier avec George's et Marko en back2back. Ce nouveau concept réunit musique rétro et actuelle.
Frank Struyf je conseille vivement. Il est l'auteur des célèbres projets "Zolex" (Time Modulator, Eleven, Tisnoodnigoe) et "Carat Trax" (Beautiful Inside, Vicious Dreams)

Old Post Sep-25-2008 16:40  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Mega deg' de pas être là pour cause de Full on Ferry, bon c'est un bien pour un mal, mais merTe, HS et Georges, manquait plus que Baker pour que ce soit la fêêêêêête !!!

Old Post Sep-29-2008 13:55  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

t'inquiète paysan, on va qd même passer une pire soirée.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-29-2008 14:03  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by Insigma
t'inquiète paysan, on va qd même passer une pire soirée.

J'suis obligé de repousser le jour où j'arreterai de boire alors?

Old Post Sep-29-2008 14:23  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by severnayaprods
J'suis obligé de repousser le jour où j'arreterai de boire alors?

tu repousses au 02/11

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-29-2008 14:28  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
tu repousses au 02/11

2046

Old Post Sep-29-2008 15:37  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Arpegia
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2007

J'ai déjà vu ce line-up quelque part (en fait il n' y a que le design du flyer qui change, peut-être aussi la police des noms des dj's)

Les autres aristes belges seraient-ils boycoté?

Old Post Sep-29-2008 18:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Arpegia Click here to Send Arpegia a Private Message Visit Arpegia's homepage! Add Arpegia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

*boring*

t'as aussi le droit de participer au forum autrement qu'en crachant à la gueule du Pulse hein.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-29-2008 21:22  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
hé d'où t'es belges toi sale raclure ?!!

moi je dis la France aux Français, les étrangers ils ont déjà tous l'étranger, c'est pas assez ?!!

Old Post Sep-29-2008 21:30  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Nan pis sa gonz' aussi qui se naturalise FR, on aura tout vu...

Pourquoi pas Michel Daerden à la tête du PS?

Old Post Sep-29-2008 21:47  Uzbekistan
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by severnayaprods
Nan pis sa gonz' aussi qui se naturalise FR, on aura tout vu...

Pourquoi pas Michel Daerden à la tête du PS?

Putin j'ai eu la frayeur de ma vie,j'ai lu Michel Daerden à la tête du PSG !!! Quoi que ça pourrait le faire à la place de Villeneuve.

Old Post Sep-29-2008 22:00  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
*boring*

t'as aussi le droit de participer au forum autrement qu'en crachant à la gueule du Pulse hein.

+1

Ca commence vraiment à devenir saoulant ce genre de propos.

Pas la peine d'en rajouter une couche chaque fois que je re-up le thread du Pulse, Arpegia

Old Post Sep-30-2008 20:40  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dj George's presents 'Pulse Factory'
Post New Thread    Post A Reply

Pages (61): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack I heared about a year in a club [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDAF - Your Heart (Pro Cut Vocal Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:19.

Forum Rules: