|
| quote: | Originally posted by Config
Das zever hé, Anderlecht speelde ook niet super, maar ZO slecht speelt Club nu ook weer niet. Het is wel een feit dat Club zijn 3 zwakste matchen wel 3 weken op rij speelt, maar voor de rest was het meestal wel degelijk. Ik merk maar al te vaak dat er in de pers altijd wel het negatieve uit de matchen van Club wordt gehaald, maar zo'n armoe was het nu ook weer niet. Pas op, ik zeg niet dat ze verdienen de titel te halen dit jaar, daarvoor waren ze tot nu toch nog niet goed genoeg, maar ik geloof er wel in dat ze in de laatste weken van het kampioenschap hun beste niveau van de competitie zullen halen, en hopelijk is het dan nog niet te laat natuurlijk. Er wordt toch veel te snel vergeten dat Club al bijna het hele seizoen geleden heeft onder blessures bij de sleutelspelers van het elftal, en waarschijnlijk nog maar enkele of zelfs geen enkele keer erin slaagde om 2 matchen naeen de volledige typeploeg op de mat te laten verschijnen |
yep das waar, tis inderdaad enkel die laatste matchen waarop ik me baseer, ik overdreef wel. Brugge zal wel terugslaan, ik zie ze niet simpelweg de handdoek in de ring gooien. Ik hoop iig dat het tot op de laatste speeldag spannend blijft tussen zoveel mogelijk ploegen, en dat we nog wat schoon voetbal te zien krijgen. Uiteindelijk hoopt de neutrale supporter dat de ploeg met het mooiste voetbal kampioen wordt. Ik altans