|
| quote: | Originally posted by Saithn
greetings
Ik ben ook "nieuw" hier. Ik had me al een tijd terug geregistreerd bij TA maar was niet bepaald actief. Nu waarschijnlijk wel, want er blijken hier meer prog fans te zijn dan ik dacht.
Ik ben Ruben, 18 jaar en ik woon in Aalsmeer. Ik draai nu ongeveer 1,5 jaar, progressive uiteraard . Luister progressive ietsje langer, ongeveer 2 jaar denk ik. |
Welkom Maakt half CC de overstap naar TA, of heb ik het mis? 
En hebben wij elkaar niet al een keer gesproken op een Everybody of Exposure dacht ik? Kan het mishebben... ben nooit zo goed in het onthouden van namen etc. Kunnen meer mensen hier beamen 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|