|
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik zal eens wat interessante dingetjes kwooten uit de nieuwe ID&T magazine:
Over het orkest:
"Er zijn allerlei dingen die tegenzitten. Ik ben momenteel bezig het orkest rond te krijgen dat een stuk live op het podium gaat spelen. Maar dat is toch een heel moeilijk verhaal, hoor. Die orkestleden moeten allemaal bladmuziek hebben, de muziek moet helemaal uitgeschreven worden. En klassieke muzikanten weten niets van dancemuziek. Ik weet nog niet helemaal hoe we dat voor elkaar moeten boksen. Mijn vaste arrangeur, Geert - die klassiek is opgeleid- is alles momenteel aan het uitschrijven"
Als dat maar goed gaat, als we Geert Huinink toch niet hadden 
Over instrumental versies:
Het was de bedoeling om de zangers en zangeressen van die nummers te vragen ze dan live te komen doen. Maar of het lukt om iedereen te laten komen, is nu nog de vraag. Dat is wel stressen, want er zijn nog maar weinig namen bevestigd op dit moment, terwijl we toch al zes weken voor het concert zitten"
Als ook dat maar goed gaat. Misschien is het een trucje om de verwachtingen laag te houden... laten we het hopen 
En dan nog het nieuwtje dat Tijs de komende weken inruimt om te oefenen met een bekende Engelse zangeres.
Zou het dan toch Sarah McLachlan zijn?? Of toch weer Jan Johnston?
De spanning stijgt |
Can anybody translate? Looks like it could be worth knowing 
|