Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Zo, ik ben ook ontwaakt. Ik was echt kapot en dat was dus een goed teken. Om kwart voor elf was ik binnen. Ging zeer snel en soepel, garderobe ook top geregeld. Toen we in de chill out stonden eerst maar eens ff gekeken hoe het in mekaar zat. Snap niet dat mensen hier moeite mee hadden om zalen te vinden want zelfs een blinde koe had hier geen problemen mee gehad volgens mij . We begonnen maar bij Don Diablo omdat het meest dichtbij was en omdat Picotto hier om 12 uur zou beginnen (waar ik echt weken lang naar had uitgekeken). We stonden werkelijk 15 minuten op de dansvloer en toen zag ik Snitz en Bas al . Na 10 minuutjes kwam al het eerste kippenvelmomentje namelijk een Max Walder productie (Crown volgens mij), heel de tent plat . Toen besloten om maar ff te pissen en wat bonnen te scoren want we hadden trek in een biertje. WC´s en bonnen halen ging vrij snel en we stonden dus weer binnen no-time van Don Diablo te genieten en zowaar kippenvelmomenten 2 en 3 kwamen al voorbij, namelijk Loop & Things en Destroy The Sound (Max Walder remix), damn was echt vet om al die mensen uit hun dak te zien gaan. Diablo was dus flink aan het knallen voor Picotto.

Picotto begon echt super, paar flinke knallers achter mekaar. Een track was zoooo gruwelijk vet. Lange break en toen kwam er een zielig basje in (a la Awesome) en toen ineens vol die bass open woehoooee vet (weet niet of hij dat zelf deed of dat het hoorde maar het klonk super). Maar na 45 minuutje of wat vond ik em echt inzakken . Het geluid stond zacht en Picotto draaide echt sloom gewoon, er zat te weinig vaart in. Literon - Switch To Dis kwam voorbij, wat ik zo´n vet nummer vind alleen stond de pitch naar mijn idee echt veels te laag. Hij draaide af en toe wel erg vette platen hoor, maar het ging een beetje op en neer van rustig naar hard.....ik wilde gewoon aan een stuk door knallen. Picotto stond echt flink te spacen achter de tafels, echt prachtig gezicht hahaha . Mixtechnisch vond ik het halverwege zn set eerlijk gezegd ook niet echt denderend, hoorde toch wel aardig wat foutjes had ik het idee. Hij draaide ook DK8 en Cave....dat hoefde eerlijk gezegd niet van mij. Die remix van White Stripes was idd erg vet.....iedereen meezingen . Opeens hoorde ik een beat en ik dacht heeee is dit Coldfunk???? zal toch nie, maar jawel Coldfunk live, man man man wat een een vette remix. Jammer dat het geluid slecht was en de pitch stond wat laag. Vond het geweldig om deze remix eens live te horen. Hij draaide op een gegeven moment een plaat met volgens mij wel een break van 3 minuten ofzo, aan de ene kant was dat gewoon vervelend en aan de andere kant supervet toen die losging , was volgens mij een Speedy J productie. Daarna zakte die weer wat in. Hij draaide zelfs Nathan Fake - Outhouse beetje raar vond ik. Op het einde draaide die ook nog een oude Picotto Bangkok of Hong Kong geloof ik, was wel vet. Ook new Time, New Place. Verder helaas een aantal tracks die ik graag wou horen niet gehoord. Vond Picotto wel lekker draaien maar hij voldeed helaas niet aan mn verwachtingen, mede door het matige geluid en het tempo. Maar hij draaide zeker niet slecht Tijdens Picotto zag ik Verdine Bel ook nog, dus ff gecomplimenteerd met zn heerlijke setjes, dat wordt nog wat op Addiction 2

Omdat ik Picotto helemaal wilde horen moesten we dus het eerste uur van Dave Clarke missen. Gelukkig heb ik nog een zeer groot stuk van zn set staan genieten. Man man man wat een mixwerk, echt bizar. Heb daar volgens mij echt met mn mond open gestaan echt super om naar te kijken. Herkende hier eigenlijk geen ene plaat , volgens mij wel 2 of 3 nummers gehoord die me bekend voorkwamen maar dat boeiede niet. Echt heerlijk uit mn dak gegaan zoals de hele avond eigenlijk. Op het einde draaide die een plaat met een supervette climax, flink hard en de zaal echt compleet uit zn vel. Hierna kwam Cristian Varela. Hier was ik wel erg benieuwd naar omdat ik zn producties altijd wel kan waarderen. Na 10 minuutjes zijn we alleen ff naar John 00 Flemming gegaan omdat we daar ff op de tribune konden loungen en wat trance voor de afwisseling kon geen kwaad. Maar ipv van rustige trance was John tot mn grote verbazing flink aan het knallen hehe (we kwamen aan het einde van zn set laatste 40 min). Klonk echt superlekker. Tis dat we ff wilde gaan zitten want de mogelijkheid om hier flink los te gaan was erg groot . Op het einde Mahadeva DAMN!!!! die knalde er echt goed in zeg. Mixtechnisch vond ik hem ook zeeeer goed! Heerlijk genoten daar dus van John 00 Flemming. Heb daar werkelijk nog in een scheur gelegen om een gozer, die was echt helemaal van de kaart. Hij liep de tribune af maar viel halverwge en donderde echt over iedereen heen . Toen werd ie overeind geholpen en liep die tot 2x toe echt keihard tegen die doelpaal aan hehe (die zaal moest een stadion voorstellen vandaar doelpaal) gelukkig liep alles goed af . Nadat we uitgerust waren zijn we weer terug gegaan naar de techno want ik wilde Cristian Varela nog wel ff horen. Die knalde echt aan een stuk door!! Klonk erg goed allemaal. Dave Clarke mag dan de mixmaster zijn maar Varela kan er ook wat van zeg, echt een genot om naar te luisteren, was erg smakelijk. Geluid in de techno was wel goed vond ik. Na 45 minuutjes of wat besloten we om naar de main te gaan en ddaar te blijven voor Sven Vath en PvD.

Main vond ik er erg mooi uitzien, geluid was hier ook erg lekker! Sven Vath knalde er lekker op los. Ik herkende veel platen kan er nu alleen ff niet meer op komen. Een van de hoogtepunten was wel LFO - Freak woehoooeee echt verschrikkelijk uit mn naad gegaan. Wist niet dat dit nummer zo vet was eigenlijk om live te horen, echt bizar!!!! . Sven Vath knalde er op los met zn vertrouwde style. Later in zn set herkende ik een stuk minder maar er zaten een aantal knallers bij zeg poe. Hij was voor mij zeker een van de beter van de avond!!! Omdat onze benen het ff niet meer trokken zijn we ergens aan de zijkant gaan zitten totdat ik een hele bekende plaat hoorde, toen ben ik maar ff als een gek de zaal weer ingesprongen. Hij draaide namelijk die track van Vitalic (Poney 1 geloof ik) die hele bekende iig . Geluid stond flink hard, gaaaaan dus . Super!!! Toen PvD......mn avond kon eigenlijk al niet meer stuk, maar wat een afsluiter zeg. Hij begon werelds!!! Die 2e plaat die hij draaide was zooooo fucking vet, echt superkippenvel. Dit wil ik dus nog wel eens ff naluisteren. Hij draaide ook nog zijn bootleg van For An Angel met die Marco V plaat (titel ff kwijt). Wondervull ook nog gehoord (dramatische vocals trouwens ) Veel lekkere stevige trancers en af en toe een beukplaat. Die remix van Tje House Of God pffff toen stond het geluid echt lekker hard . Om half 7 vonden we het genoeg en gingen we richting de garderobe en dus richting trein wat lekker dringen was , had uiteindelijk zelfs een zitplaats hehe.

Al met al echt een topfeest, heb echt nergens last gehad van de drukte, geen wachtijen en kon overal lekker uit mn dak gaan. Geen problemen gehad met plee´s en eenrichtingsverkeer. Geluid in zaal 4 (van Picotto was matig) voor de rest was het wel goed, zeker in de main. Aankleding en lichten in de main waren super, in de andere zalen niet echt bijzonder. Ander pluspunt dat er echt gewoon zoveel supermooie vrouwen rondliepen, maakte niet uit waar je liep overal liep wel wat rond, erg prettig . Sfeer was erg goed vond ik, publiek deed lekker mee en het partypubliek gehalte was erg hoog. Weinig last gehad van patsers. Was echt geweldig feest dus

Minpunten:
- Geluid in zaal 4 (harde main)
- Picotto kon niet aan mn verwachtingen voldoen (toch draaide die wel goed)

Plus:
- Iedere DJ die ik heb gehoord was geweldig
- Organisatie was top
- De main zag er erg goed uit
- Verschrikkelijk veel mooie vrouwen
- Sfeer was goed

en zo kan ik nog wel wat bedenken.....
het was super!!

Old Post Dec-21-2003 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Pff voor mn report -> zie die van lex

ik weet niet wat het is maar de 2 x dat ik naar innercity ben geweest kwam ik ziek thuis. Of dat nou de sfeer in de main is, een gezonde allergie voor amsterdam of dat die sjinees gewoon echt sars heeft ik weet t niet; maar t gevolg was dat ik halverwege de set van pvd (leuk dat kwartier ervoor (hoe zorg ik dat mijn partypeople zonder pillen zeker instorten!)) (en dan nog dat zouteloze draaien van pvd zelf) maar naar huis ben gegaan en mn vroegste thuiskomtijd in mijn partygeschiedenis vanuit amsterdam heb gehaald (half 9!)

Maar goed, al met al een heel goed feest, leuke partypeople van ta (een ongelooflijk lauw publiek voor de rest)en ik vind dat ID&T met deze soort aankledingen en alles extra's bewijst dat het nog steeds partyorganisator nr 1 is!

Old Post Dec-21-2003 18:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Optimus
leuk feessie

Vlak daarna kwamen we nog een groepie tegen, bestaande uit geilbak Jappio (inclusief neus voor geile wijven), Smirnoff en Lexy met aanhang Was inderdaad erg gezellig en heel erg lachen Rond 1.15 zijn zij richting Tiesto gegaan, hij zou om 1.45 draaien. Wel jammer (voor Picotto) dat de zaal ineens leegstroomde, het was zelfs zó erg dat Theesaus en ik vooraan konden voetballen, iedereen ging natuurlijk naar de main voor Tiesto. Theesaus voelde zich toen niet zo heel erg goed en had het wel gehad zo'n beetje toen.

Picotto draaide wel lekker, af en toe wat plaatjes dat neigte naar hardstyle , maar ook lekkere plaatjes zoals Coldfunk, Seven Nation Army (blablabla Remix van wie dan ook), Outhouse (Fluffy Mix) en als afsluiter: HONG KONG!!!! Ik had al voor de gein gezegd dat ie Hong Kong moest draaien, en hij deed het nog ook Vet vet vet! Toen zijn we nog ff naar Dave Clarke wezen kjken, maar Theesasu kon niet meer en wilde naar huis... van hem moest ik blijven, want hij wilde het feest niet verpesten voor mij Ik ben toen maar in mijn eentej gaan zwerven, nog ff heen en weer gesmst met Lex, alleen kon hem niet vinden tussen al die lui tijdens Tiesto Kwam nog ff Teal'k tegen, da was ook wel leuk

LoL, die Jappio die kan er wat van ja! Lex, niet met hem een wedstrijdje 'wie kan de meeste 16 jarige breezahs scoren gedaan?

En lijkt me een ontzettend vette zet van Picotto te zijn geweest! Jammer dat ik daar niet bij was!

Old Post Dec-21-2003 18:44 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jimmy
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003
Een strak feest met lekkere muziek. Heb voornamelijk geswitched tussen de techno zaal met agoria, clarke, varela en de main zaal met tiesto en paul van dyk. Geluid was goed en had geen last van warmte, zoals anderen die schijnbaar wel hadden.

anyway, minpuntje was alleen de drukte bij de set van Tiesto. In het begin stond ik vooraan, maar al gauw werd ik platgedrukt, teveel mensen gewoon, je kon daar moeilijk dansen. Ben toen maar wat naar achteren gegaan en daar de set gevolgd. Wel erg veel mensen voor Tiesto daar, zelfs achterin. Maar goed, de beste man draaide een goede set met een aantal übervette tracks.

Paul van Dyk draaide een vet strakke set, perfecte afsluiter voor innercity. Dit keer stond ik wel vanaf begin af aan vooraan tot met het einde, ruimte om te dansen, niet te druk. Leuk om te zien dat Paul van Dyk er zichtbaar ook zin in had.

Normaal gesproken ben ik een trance liefhebber, maar ik wilde toch wat techno sets meepakken, kijken hoe dat klonk. Tering, wat kan dat lekker klinken, zeg! Heel spijtig dat ik de set van Dave Clarke halverwege moest verlaten voor Tiesto, want hij was errug goed bezig. Ik ga maar eens wat live sets van deze meneer downloaden.

Old Post Dec-21-2003 18:56 
Click Here to See the Profile for Jimmy Click here to Send Jimmy a Private Message Add Jimmy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

Lag het aan mij of had meneer van dyk er zin in? Hij stond er dit keer minder als een zombie bij dan op Qontact(wat dan ook de enige keer is dat ik hem gezien heb, maar dat terzijde)

Greetz Muppet

Old Post Dec-21-2003 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jimmy
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Muppet
Lag het aan mij of had meneer van dyk er zin in? Hij stond er dit keer minder als een zombie bij dan op Qontact(wat dan ook de enige keer is dat ik hem gezien heb, maar dat terzijde)

Greetz Muppet

ja, duidelijk,..zelfs wat interactie met het publiek vooraan. hij was in een vrolijke bui. zag hem zelfs op time of our lives playbacken haha...

Old Post Dec-21-2003 19:08 
Click Here to See the Profile for Jimmy Click here to Send Jimmy a Private Message Add Jimmy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

nope.. monogaamheid aanwezig tegenwoordig

Old Post Dec-21-2003 19:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

PRUTSER VAN DE AVOND: JOHAN GIELEN!!!!!!!!!!

reportje komt nog zodra ik fit ben

Old Post Dec-21-2003 19:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

http://forum.clubcharts.nl/topic/23426/1/20

Dit kan verklaren waarom het zo druk was

Old Post Dec-21-2003 19:55 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

sja wa zal ik er van zeggen.

Het was een leuk feestje. Maar vorig jaar veel vetter naar mijn mening. Veel leuke sets gehoord. Maar geen top sets! Wat is jouw definite van een top set dan bas vragen jullie dan af.

Nou een top set is voor mij een set waar je de tijd totaal vergeet, je continu staat te swingen en springen en dat je bij elke nieuwe plaat denkt--> het moet nu niet gekker worden!!!!!

Nou gister dus geen 1 top set gehoord:

Jaimy: Lekkere groove. Leuk om mee te beginnen

Stanton Warriors: Break-Beats zijn kewl..................................................................Maar voor maximaal 20 min daarna had ik het wel gezien

Don Diablo: Leuke hitjes, goed opbouwend voor mauro. Maar verder niks speciaals

Mauro Picotto: Eerste 45 min vond ik wel aardig. leuke nummers niet speciaal. Om kwart voor liep idd de zaal masaal naar Tieske

Benjamin Bates: Heb in de main gewacht op een paar buitelandse TA´ers want er zou daar een meeting zijn. Heb er maar 1 ontmoet, verder was het heel gezellig met High-NRG die ik daar ook tegenkwam. Heb onder het wachten daar en het eten niet echt super gelet op de set van Benjamin maar wat ik meekreeg was gewoon minder als vorig jaar. Het laatste half uur toen ik in de zaal stond was het leuk. Maar vorig jaar vond ik hem echt de sterren van de hemel draaien

Tiesto: Jah leuke set. Maar vond er persoonlijk niet veel samenhang inzitten. Terwijl ik toch vind dat Tiesto normaal erg samenhangende sets kan draaien. Verder was het goed dat ie weinig hitjes draaide en voor mij veel nieuwe platen. Vond de set vorig jaar van Tieske op IC persoonlijk beter

Na TIesto ff wat gaan eten/chillen

Johan Gielen: Soms kan die gozer leuke setjes neerzetten maar nu ging het helemaal nergens over. Hele slechte overgangen. heeeeel slecht. Verder wel leuke plaatjes

Sven Vath: Laatste half uurke meegepakt. Klonk wel lekker. Maar jezus wat ziet die gast er als een lijk uit. Wil niet weten wat hij heeft gebruikt al die jaren en wat ie allemaal in zijn neus propt onder het draaien

Paul van Dyk: Laatste weken wat setjes van hem gehoord. Lekkere trance. Ik was dus helemaal klaar om lekker tranced het feest af te sluiten. Maar wat komt er ja hoor--> ja hoor, hard trance met hier en daar wat hardstyl invloeden. Totaal niet verwacht en gehoopt. Op het moment dat ie wat trance platen draaide vond ik het wel super. Heerlijke Trance!! Time of out lives als een van de laatste maakte wel veel goed trouwens.

OP feesten vind ik decor niet zo belangrijk. Maar jah IDT heeft de laatste weken lekker lopen opscheppen qua decor dus nu ga ik mijn mening er ook ff over vellen.
In de trance ruimte (voetbal veld) en techno (krottenwijk, bootjes, vuile was) zag het decor er vet uit. Main daarentegen vond ik tegenvallen. Een paar cheape doeken. De dj booth die met wat verrot triplex is behangen. Per triplex plaat hadden ze 5 spijkers nodig om het vast te maken. Zag er gewoon echt niet uit. Jah die carnavals wagen die de de zaal inkwam rijden als ze de dj booth omhoog deden vond ik ook niet echt speciaal. Originaliteit had het wel maar uitvoering vond ik niet zo. Die wagen hebben carnavalsverenigingen hier in de buurt in 2 dagen in elkaar geflanst. Ook vond ik die Jezus opblaaspop die aan de andere kant van de main stond veels te klein. Dat ding viel niet eens op in de zaal. Terwijl het dat naar mijn mening wel had moeten doen.

Qua licht vond ik het ook niet echt het niveau halen wat ik van idt gewent ben. Ze hadden zoveel discoballen hangen. Zet daar dan een paar dikke lazerbeams op. Ze hadden wel 5 lazers hangen maar dat waren niet zulke dikke. Ik denk dat het qua watt wat minder sterke lazers waren.

Ook vond ik die drumbands na elke dj op de main erg irri. het duurde wel een kwartier. 5 djs wissels gewoon meer dan een uurlang die trommels. Hallo daarvoor ga ik niet naar een houseparty.

Conlusie

-Zker geen top feest. ook geen slecht feest. als ik een punt moest geven zou het een 7 a 7,5 zijn

-Positief:
Niet lang wachten voor bar
Toch wel leuke nummers gehoord
VJ die live fifa 2004 zat te spelen in trance ruimte.
Die MC op mainstage, ik vond dat ze het goed deed
Ook wel leuke sets gehoord
Publiek dat zker enthousiast was
Over het algemeen aardige mensen
Broodjes hamburger blijven lekker

-Negatief
Decor was niet zo mooi als ze beloofd hadden
Aggresief irritant RNB zaal volluk
Geen topsets gehoord
slecht aangegeven hoe je van parkeergarage bij intree komt

Old Post Dec-21-2003 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by basvh
Main daarentegen vond ik tegenvallen. Een paar cheape doeken. De dj booth die met wat verrot triplex is behangen. Per triplex plaat hadden ze 5 spijkers nodig om het vast te maken. Zag er gewoon echt niet uit. Jah die carnavals wagen die de de zaal inkwam rijden als ze de dj booth omhoog deden vond ik ook niet echt speciaal. Originaliteit had het wel maar uitvoering vond ik niet zo. Die wagen hebben carnavalsverenigingen hier in de buurt in 2 dagen in elkaar geflanst. Ook vond ik die Jezus opblaaspop die aan de andere kant van de main stond veels te klein. Dat ding viel niet eens op in de zaal. Terwijl het dat naar mijn mening wel had moeten doen.

Qua licht vond ik het ook niet echt het niveau halen wat ik van idt gewent ben. Ze hadden zoveel discoballen hangen. Zet daar dan een paar dikke lazerbeams op. Ze hadden wel 5 lazers hangen maar dat waren niet zulke dikke. Ik denk dat het qua watt wat minder sterke lazers waren.

Hier ben ik het volledig met je eens. Ik vind het ook niet echt belangrijk, maar vorig jaar was de main stukken leuker aangekleed dan dit jaar. Vond het ook wat magertjes.
Die lasers daarentegen knalden erwel aardig in af en toe

Old Post Dec-21-2003 20:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

Nou dat was me wel weer een feestje zeg. Heb me benen helemaal lam gelopen.

We kwamen iets voor 12en binnen (wat wel vrij snel ging) gelijk ff wat bonnen halen, en op naar Picotto. Ik vond hem tja minder dan ik verwacht had, hoewel die wel een lekker setje neerzeten. wij zijn niet de hele set gebleven omdat er mensen graag naar tiesto wilde. Wat een klote gang daarheen zeg, overdreven druk, meisje voor me flauwgevallen (wel weer bijgekomen)en na lang wachten eindelijk de zaal in.. en jahoor ook daar overdreven druk. We vonden het iets TE, dus zijn we na een tijdje maar weer weggegaan.(wel lekkere plaatjes gehoord o.a. Phantom manor(Y))

Toen zijn we naar Fergie gegaan die zijn remix van Simpeminds - belfast child draaide, klonk wel leuk voor zover ik het me nog kan herinneren. en hierna was het eigenlijk een beetje ronddwalen door de RAI (mede doordat we bekende tegenkwamen etc.) Heb zelfs nog 5 minuten bij de RnB toko gestaan toen net Coolio aan het optreden was maar we zijn daar ook weer snel weggegaan. Ook liepen we nog door de trance zaal heen waar ineens Ayla - Ayla Gedraaid werd, dus daar nog ff blijven staan. na weer wat gedwaal aangekomen bij de main waar we als laatste de setjes van Vath & Paul v Dyk meegepakt hebben.

Conclusie: Zeer relaxed feest.. Goeide setjes alleen geen een echt bijzonder.

Positief;
Snel binnen (veel poortjes)
Snel drinken halen
Geen een rel gezien
Goede sfeer
Goede muziek
Ayla - Ayla gehoord

Negatief;
Decor vond ik nou niet echt boeiend.(niet slecht maar had er meer van verwacht)
RnB past niet echt op een dance feest.(mening)
Geluid zacht bij picotto
de prijs

Old Post Dec-21-2003 20:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ik vind dat "opstarten" van de samensmelting van R&B en dance ook nie echt je van het...

Er zijn daardoor echt veel R&B ppl gekomen die voor hun muziekhero's kwamen en daarbij meteen eens konden kijken hoe die dancefreaks hun feest beleven en ff beetje rondhangen bij tiesto etc etc.

Lijkt me niet echt toppie voor de sfeer,tis weer iets van ID-T wat ik echt nie kan waarderen magoed,ID-T blijft toch alles mogen,dus....why not,good 4 the money en men komt toch wel

Old Post Dec-21-2003 21:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by M5
haha dat was ik inderdaad vergete .

en die Hong Kong klapte er gigantisch in...wtf prachtplaat

we gingen laatste 20 minuten bij de boxen staan ff de bass in me borstkas voelen

en Steve, we met a friend (Olav/Oleg?) of yours by coincidence when we were on our way to Don Diablo After that, we havent seen him (& you)

Old Post Dec-21-2003 21:29 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Optimus
we gingen laatste 20 minuten bij de boxen staan ff de bass in me borstkas voelen

en Steve, we met a friend (Olav/Oleg?) of yours by coincidence when we were on our way to Don Diablo After that, we havent seen him (& you)
Yeah... Olof told me he had meet you and said we were gonna meet in front of Mauro Picottos set at 00.00... but maybe you allready had other plans...

Old Post Dec-22-2003 08:14  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This song please [2007] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJet-Set - "Into The Blue" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:26.

Forum Rules: