En we zitten al weer bijna op 5500.....
___________________ Down-Under was da bomb
Nog effe en de knoopjes van m'n broek kunnen niet meer dicht
quote:Originally posted by jp Nog effe en de knoopjes van m'n broek kunnen niet meer dicht Ik zei het gisteren al, van al dat drinken en vreten voor je dik.
Ik kan het hebben
heb wat vuurwerk afgestoken en een krentenbol en een oliebol op. gossie
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
quote:Originally posted by jp Ik kan het hebben Dat zeggen ze allemaal
Ik ga bosbessen ijs peuzelen
ik heb van de week zelfs een broek gekocht die een maatje kleiner is dan ik normaal had
___________________ moo.
Ronin blijft een vette film, wanneer komt die weer eens op tv?
ik van de week een broek gekocht die best duur was
quote:Originally posted by jp Ik ga bosbessen ijs peuzelen Lekkah lekkah
ik wil dat het feest begint
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA