|
Ik was van plan om even naar de techno te gaan, maar dat even gaat na het zien van het pdffiletje met de floorplan niet door, want een rondje vanaf de main naar de techno is wel erg lang
Verder draait tijdens Tiesto John 00 Flemming wat ik eigenlijk ook wel jammer vind, want ik denk dat de mensen waar ik mee ga Tiesto wel willen zien. Nou is dat niet heel erg natuurlijk 
En Mauro Picotto wil ik nog wel even zien, dat komt waarschijnlijk wel goed uit 
___________________
|