Originally posted by TOR
"berucht" as in Rotationz dinsdag
Ik denk anders niet dat jullie (of moet ik nu "we" zeggen?) moeten klagen, de reputatie als beruchte Be-TA's heeft wel een paar van ons een gesigneerde CD opgeleverd!
woops, ik sta hier weer wat achter. welkom jasper!! have fun hier
btw, ge zit toch op UFSIA in Antwerpen eh? Daar kom ik soms LO doen (dinsdagochtend meestal) =)
Last edited by Gladius on Apr-18-2004 at 18:35
Apr-18-2004 15:57
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Gladius
btw, ge zit toch op UFSIA in Antwerpen eh? Daar kom ik soms LO doen (dinsdagochtend meestal) =)
Yup, maar ik zit meestal in de gebouwen in de Rodestraat of de grote aula in de Kauwenbergh, in de gebouwen met de sportzalen moet ik eigenlijk nooit zijn. En op dinsdagochtend slaap ik lekker lang uit wegens geen les!
Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk anders niet dat jullie (of moet ik nu "we" zeggen?) moeten klagen, de reputatie als beruchte Be-TA's heeft wel een paar van ons een gesigneerde CD opgeleverd!
en een duoticket Antwerp is Burning
Apr-18-2004 19:57
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En ondertussen u al een tweede cd'ke
Zeg nu zelf, ZO griezelig zie ik er ook ni uit he.
Apr-20-2004 15:06
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by SilentEagle
En ondertussen u al een tweede cd'ke
Zeg nu zelf, ZO griezelig zie ik er ook ni uit he.
Inderdaad, maar dit cd'ke was wel niet gesigneerd
En wie heeft er beweerd dat ge er griezelig uitzag? Ge waart wel kleiner dan ge op de foto's leek, das al