Yhh, voi helvetti... minkä takia noihin nestemäisiin pyykinpesuaineisiin pitää tunkea noita hajusteita niin helvetisti? Naiseni toi mulle pesuainetta kun sattui loppumaan ja tuossa on niin voimakas tuoksu, että puoli kämppää haisee. Lisäksi tuo haju on niin "makea" että tulee huono olo pelkästä haistelusta. En tiedä uskallanko edes laittaa noita vaatteita päälleni...
Originally posted by Mr.Mystery
Jahasjahasjahas, aamulla kun tullaan töistä ei mennäkään nukkumaan vaan leiriydytään ovelle odottamaan, että Half-Life 2 tupsahtaa postiluukusta
Juu lähtölaskenta on alkanut reilu 16h vielä. Ja ei, en laske minuutteja en tuota peliä nyt niin hirveästi ole odottanut, ilmaiseksi sain näyttiksen mukana.
Nov-15-2004 15:38
Thunder5
#ukta?
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Jahasjahasjahas, aamulla kun tullaan töistä ei mennäkään nukkumaan vaan leiriydytään ovelle odottamaan, että Half-Life 2 tupsahtaa postiluukusta
Hyvä että tuokin tulee... Itse en tuosta pelistä niin välitä, odottelen Vampire The Masquerade - Bloodlinesin julkaisua.
Sen pitäisi tulla HL2:n jälkeen (ehkä jo ensi viikolla), kun käyttävät siinä HL2:n pelimoottoria... :
Nov-15-2004 15:45
Eis
Reborn
Registered: Oct 2003
Tuskin tulee HL2:sta ostettua, ehkä lainaan kaverilta sitten joskus ja pelaan siinä 10h läpi. Alphat ja Betat testailtu, eipä hirveesti vakuuttanu, juoni tuskin potkii, saas näkee
Originally posted by Thunder5
Hyvä että tuokin tulee... Itse en tuosta pelistä niin välitä, odottelen Vampire The Masquerade - Bloodlinesin julkaisua.
Sen pitäisi tulla HL2:n jälkeen (ehkä jo ensi viikolla), kun käyttävät siinä HL2:n pelimoottoria... :
Minä taas odotan live for speed s2:sta, jonka pitäisi tulla jouluna...
Nov-16-2004 01:00
Eis
Reborn
Argh, menin sortumaan ja ostin kaverilta 10eurolla atin hl2 kupongin, tässä sitä nyt sitten ladataan hl2:sta. Onneks eio enää töitäkään niin voi pelata
Registered: Jan 2004
#¤%¤#%, olipa viime viikko tosi tuskainen. 14-15h koulutöitä per päivä ja ei tullut nukuttua kuin parisen tuntia. Noniin, tällä viikolla otetaan sitten vähän rennommin. Eilen ehdin jopa kuunnella läpi koko Astral Projectionin Another Worldin. Höh...
Nov-22-2004 21:00
Eis
Reborn
quote:
Originally posted by BetaFactory
#¤%¤#%, olipa viime viikko tosi tuskainen. 14-15h koulutöitä per päivä ja ei tullut nukuttua kuin parisen tuntia. Noniin, tällä viikolla otetaan sitten vähän rennommin. Eilen ehdin jopa kuunnella läpi koko Astral Projectionin Another Worldin. Höh...
Sellasta seo, mun rakettimainen urani rakennusalalla loppu suht lyhyeen kun nyt talvella ei oikein oo töitä. Joten tässä sitä odotellaan armeijan alkua kotona musiikkia kuunnellen .