quote:Originally posted by Gladius gelukkige verjaardag wildfire! + 1
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
thanks sjoekes
___________________ www.doehetzelver.be
quote:Originally posted by pooley donderdag feestje in de rector? Zeker en vast tis marathon. We beginnen om 15u met dj tot sluit. Sterke plus fris aan 4 euro . Ik moet al beginen om 12
pfrt weeral in(voor) da rot kot van een colff gezeten. en btw aurélie, die dj's met wat draaien die daar, die dat gisteren bezig was deed da echt zeer goe maar zag nooit platne passeren...
___________________
Ne gelukkige 33ste verjaardag aan den Jan/Jedi. Proficiat en nog vele goeie jaren!
Congrats Jan
gelukkige verjaardag!!!
Proficiat!!
Gelukkige verjaardag Jan!!
___________________ www.dj-vega.net
^thank you all!!!! 33 ... euhm .. iemand ouder hier? voor sommige mss tot vanavond
Oeps, wat te laat, Jan. Toch nog een fijne verjaardag gewenst!
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
^no problem,thx! .. nog wijs hebt 's avonds in The Factory (Aalst) beke met wat Beta's gevierd. Verjaardags-wens ter plekke: DJ Vega in finale
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA