Tack för vänligheten. Jag trodde att vi var fördomsfria på det här forumet? Men låt gå.
Ja det stämmer, jag var på Gielen @ Monday Bar.
Aug-18-2004 09:12
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by hustler
Tack för vänligheten. Jag trodde att vi var fördomsfria på det här forumet? Men låt gå.
Fördomsfria? hoho - det där ordet platsar inte ens i den svenska akademins ordlista längre imho....världen är full av fördomsfullt folk...nu påstår jag inte att JayBee är det, är ganska säker på att han skämtade, men jag blir ofta fortfarande förvånad när jag med mina bästa polare ute på stan inte kan passera någon som sticker ut ur mängde utan att någon inom loppet av två nanosekunder tror sig veta allt om personen i fråga och spottar ur sig en idiotisk jävla kommentar...
Registered: Apr 2002
vilken tur att det bara finns EN person som tycker hustler ser ut som en "smörig östermalms snobb". Jaybee va elak du äär. FY dig.
Aug-18-2004 13:44
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Laszlo
Fördomsfria? hoho - det där ordet platsar inte ens i den svenska akademins ordlista längre imho....världen är full av fördomsfullt folk...nu påstår jag inte att JayBee är det, är ganska säker på att han skämtade, men jag blir ofta fortfarande förvånad när jag med mina bästa polare ute på stan inte kan passera någon som sticker ut ur mängde utan att någon inom loppet av två nanosekunder tror sig veta allt om personen i fråga och spottar ur sig en idiotisk jävla kommentar...
ALLTID likadant när man går på stan eller liknande.
Jag har faktiskt blivit ganska trött på det hela och blir lätt irriterad på polarna ibland.
Nu säger inte jag att jag är "guds bästa barn", jag slänger väl ur mig nåt fördomsfullt ibland också
Men en del gör det till allt och alla, speciellt på fyllan...men då åker dom ofta på lite keftsmäll istället hoho
Originally posted by Glorie
vilken tur att det bara finns EN person som tycker hustler ser ut som en "smörig östermalms snobb". Jaybee va elak du äär. FY dig.
Jag har backup.
Aug-18-2004 14:30
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
ALLTID likadant när man går på stan eller liknande.
Jag har faktiskt blivit ganska trött på det hela och blir lätt irriterad på polarna ibland.
Nu säger inte jag att jag är "guds bästa barn", jag slänger väl ur mig nåt fördomsfullt ibland också
Men en del gör det till allt och alla, speciellt på fyllan...men då åker dom ofta på lite keftsmäll istället hoho
mmm, tycker det var någonting man höll på med när man var 15 typ, iaf jag. Blir jävligt irriterad om någon gammal "polare" (inte längre) gick förbi någon snubbe på stan som såg lite "rolig" ut/var annourlunda, och började skratta, eller rent ut sagt sa någonting riktigt nedvärderande(och han gjorde det ungerfär 3 gånger i kvarten. Jävligt omoget och taskigt.
Aug-18-2004 15:24
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
haha ni är för mycket fan nu börjar sweta bli kul igen. jag som tyckte det hadde tappat stinget ett tag där.
såklart jag bara skojar hustler... din jääääävla djurgårdar jäääävel!! hehe nä-ra skojja bara igen, är faktist djurgårdare själv
..... vem vet jag kanske är en smörig östermalmssnobb själv också
Jag har sett dig på bild, och det är du inte. Du ser i alla fall inte ut som en. Men jag kan ju ge dig lite tips på hur man ska gå till väga för att se ut som en, ska jag PMa?
Aug-18-2004 20:22
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by hustler
Jag har sett dig på bild, och det är du inte. Du ser i alla fall inte ut som en. Men jag kan ju ge dig lite tips på hur man ska gå till väga för att se ut som en, ska jag PMa?
Tips 1: Skrik inte i DJ's öra när han/hon mixar.