Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Posta bilder på er själva!
Pages (80): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

hustler du ser ut som en riktigt smörig östermalm snobb

föresten du var med på johan gielen@ mondaybar? för jag tror att jag har en bild där du fotar i min riktning typ

Old Post Aug-18-2004 08:33  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nosfea
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jaja då vet jag precis vem du är... nu minns jag mer tudligt när vi surrade nere på Dianas källare...

yeah! see you on the boat!
*dunk* *dunk*

Old Post Aug-18-2004 08:40  Sweden
Click Here to See the Profile for nosfea Click here to Send nosfea a Private Message Add nosfea to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Tack för vänligheten. Jag trodde att vi var fördomsfria på det här forumet? Men låt gå.

Ja det stämmer, jag var på Gielen @ Monday Bar.

Old Post Aug-18-2004 09:12  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by hustler
Tack för vänligheten. Jag trodde att vi var fördomsfria på det här forumet? Men låt gå.

Fördomsfria? hoho - det där ordet platsar inte ens i den svenska akademins ordlista längre imho....världen är full av fördomsfullt folk...nu påstår jag inte att JayBee är det, är ganska säker på att han skämtade, men jag blir ofta fortfarande förvånad när jag med mina bästa polare ute på stan inte kan passera någon som sticker ut ur mängde utan att någon inom loppet av två nanosekunder tror sig veta allt om personen i fråga och spottar ur sig en idiotisk jävla kommentar...

www.laszlo.se

Old Post Aug-18-2004 09:36 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Ja visst är allt samhällets fel

Old Post Aug-18-2004 09:52  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

vilken tur att det bara finns EN person som tycker hustler ser ut som en "smörig östermalms snobb". Jaybee va elak du äär. FY dig.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-18-2004 13:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
Fördomsfria? hoho - det där ordet platsar inte ens i den svenska akademins ordlista längre imho....världen är full av fördomsfullt folk...nu påstår jag inte att JayBee är det, är ganska säker på att han skämtade, men jag blir ofta fortfarande förvånad när jag med mina bästa polare ute på stan inte kan passera någon som sticker ut ur mängde utan att någon inom loppet av två nanosekunder tror sig veta allt om personen i fråga och spottar ur sig en idiotisk jävla kommentar...

ALLTID likadant när man går på stan eller liknande.
Jag har faktiskt blivit ganska trött på det hela och blir lätt irriterad på polarna ibland.
Nu säger inte jag att jag är "guds bästa barn", jag slänger väl ur mig nåt fördomsfullt ibland också
Men en del gör det till allt och alla, speciellt på fyllan...men då åker dom ofta på lite keftsmäll istället hoho

Old Post Aug-18-2004 13:50  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

quote:
Originally posted by Glorie
vilken tur att det bara finns EN person som tycker hustler ser ut som en "smörig östermalms snobb". Jaybee va elak du äär. FY dig.

Jag har backup.

Old Post Aug-18-2004 14:30  Sweden
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
ALLTID likadant när man går på stan eller liknande.
Jag har faktiskt blivit ganska trött på det hela och blir lätt irriterad på polarna ibland.
Nu säger inte jag att jag är "guds bästa barn", jag slänger väl ur mig nåt fördomsfullt ibland också
Men en del gör det till allt och alla, speciellt på fyllan...men då åker dom ofta på lite keftsmäll istället hoho

mmm, tycker det var någonting man höll på med när man var 15 typ, iaf jag. Blir jävligt irriterad om någon gammal "polare" (inte längre) gick förbi någon snubbe på stan som såg lite "rolig" ut/var annourlunda, och började skratta, eller rent ut sagt sa någonting riktigt nedvärderande(och han gjorde det ungerfär 3 gånger i kvarten. Jävligt omoget och taskigt.

KESO!

Old Post Aug-18-2004 15:24  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

haha ni är för mycket fan nu börjar sweta bli kul igen. jag som tyckte det hadde tappat stinget ett tag där.

såklart jag bara skojar hustler... din jääääävla djurgårdar jäääävel!! hehe nä-ra skojja bara igen, är faktist djurgårdare själv

..... vem vet jag kanske är en smörig östermalmssnobb själv också

Old Post Aug-18-2004 20:17  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Jag har sett dig på bild, och det är du inte. Du ser i alla fall inte ut som en. Men jag kan ju ge dig lite tips på hur man ska gå till väga för att se ut som en, ska jag PMa?

Old Post Aug-18-2004 20:22  Sweden
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by hustler
Jag har sett dig på bild, och det är du inte. Du ser i alla fall inte ut som en. Men jag kan ju ge dig lite tips på hur man ska gå till väga för att se ut som en, ska jag PMa?

Tips 1: Skrik inte i DJ's öra när han/hon mixar.

insignificant cor member alliance

Old Post Aug-18-2004 20:28  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Posta bilder på er själva!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (80): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Same sounds as Esturea [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCirculation - Lilac [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:28.

Forum Rules: