Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rhand
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

Weet er iemand iets van een livestream ofzo?

Old Post Jul-30-2006 11:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Rhand Click here to Send Rhand a Private Message Add Rhand to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Registered: Oct 2004

Net een smsje van Kelly gehad
Damn..wou dak erbij was !

Kijk uit naar de reviews !!!

Old Post Jul-30-2006 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Tis nat geweest zeker?

Old Post Jul-30-2006 21:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tis nat geweest zeker?

Viel goed me, alleen gedoopt geweest kort na aankomst, voor de rest ben ik droog gebleven.

Tomorrowland was zalig, morgen avond reviewke, nu dodo doen en derna opstaan om te gaan werken (na 3 weken verlof zal dat wel tegenslagen)

Old Post Jul-30-2006 21:36  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Viel goed me, alleen gedoopt geweest kort na aankomst, voor de rest ben ik droog gebleven.

Tomorrowland was zalig, morgen avond reviewke, nu dodo doen en derna opstaan om te gaan werken (na 3 weken verlof zal dat wel tegenslagen)

Hehe zo vroeg al thuis man? Dacht dak u daar ff geleden nog had zien zwalpen op de Perfecto stage.

Old Post Jul-30-2006 23:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Moisture
tranceaddict

Registered: May 2006

yep was great.

vooral perfecto en main gezien, ook versuz soms.

Markus en Armin waren hoogtepunten voor mij. was wel grappig hoe markus zn zoontje (?) daar stond te springen.

Old Post Jul-31-2006 00:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Moisture Click here to Send Moisture a Private Message Visit Moisture's homepage! Add Moisture to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Bon terug:

Doordat er geen plannetjes meer waren aan de ingang weet ik nimeer wie ik gezien heb. Ook maar weinig trance gehoord omdat ik de andere veel heb laten kiezen.

Binnengekomen bij Chris Liebing op de mainstage, te weinig van gehoord om een deftige indruk van te krijgen. Irritante MC viel nu al op, die had beter meer haar bek gehouden.
Dan kwamen de Filterheadz, dansbaar, was wel ok.
Marco Bailey, viel wel mee. Techno doet me niets, speelde gelukkig niet hard vandaag, beetje melodieus bij momenten dus algemeen gezien OK.

Versuz-tent: publiek
Mississipi tent: voze r&b met een dj die constant door de micro zat te roepen
Die openair onder de ballonnen, wat was dat? Speelde van alle stijlen wat.

Dan naar de trance tent:
Markus dacht ik , zalige set.
Wie waren die 2 dj's daarna, zeker niet Oakie zoals vermeld op de time-table op de site en was te lui om door de warmte tot vooraan te gaan, die tot 10u speelde? Want dat was toch een geweldige set, voor mij de beste van de avond. Spijtiggenoeg waren veel mensen al vertrokken.

Dan even langsgeweest bij Elof aan de botsautokes, spijtig dat er bijna niemand was die aandacht besteede aan de muziek. Want vond uw platenkeuze wel goed, paar leuke platen nog eens teruggehoord .

Om af te sluiten het hardere werk
Zany B2B met Dana, mja matig, hardstyle is niet mijn ding, lijkt ook steeds harder te worden.
Kort binnengesprongen bij DJ Rush, maar daar liet ik de andere na 20 minuten achter wegens opkomende hoofdpijn van die harde techno. Ging dan maar terug naar Q-Dance in afwachting van Sebastiaan Hoff a.k.a. Promo waar Dana Lady Dana geworden was, m.a.w. ze speelde de laatste 35 minuten van haar set hardcore .
Afgesloten bij Promo die een standaard mainstream-feest-setje weggaf. Niet onaardig, maar ook niet super aangezien het na zoveel keer wat verveelt om steeds dezelfde nummers terug te horen.

Overal gezien een goed feest: Goed weer, goede muziek, eigenlijk niets slecht dat vermeldenswaardig is. . Neen, kan het niet laten, vele dranken waren in verschillende areas uren voor het einde al niet meer beschikbaar.

Old Post Jul-31-2006 00:29  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

ook net terug van tomorrowland

heb vooral mainstage gedaan !

elof opende daar met een "electro-set"
waarom kreeg ik daar een sensation white megamix gevoel ???

dan was het dj chess ofzo, nog nooit van gehoord maar die ging wel lekker.

dan chris liebing, buiten paar foutjes van deze technogod was de set echt wel te pruimen. Je moest die gast echt is ff bezig zien. Die gaat zo hard op in ze muziek !!! Hoe was die trouwens aan 't draaien ? Laptop ofzo ??

Filterheads live vonnek niet straf !

Marco Bailey, en van zijn mindere sets tot nu toe imho

Dan waren het Emjay en the atari babies, buiten die babies was er ni veel vet aan !

Daarna was het euhm, guetta zeker? Opende net als op sensation. Sloeg wel aan ! Een aantal van zijn hitjes gemengd met andere hitjes. De sfeer zat er wel goed in.

Na guetta kwam Ferry. Die ging wel goed ! Veel meer volk dan vorig jaar toen hij al op de middag moest spelen.

En dan voor mij het hoogtepunt van de avond. Armin.

zalige set !!! die gast speelde zelfs spastic vs calabria ofzo !!!

Ik heb me aan niet veel geërgerd eigenlijk. Alleen staat het woord VUILBAK niet in de woordenboek van ID&T peins ek

en nu slapen, moet om half acht opstaan om te gaan werken

greetz
Greg

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Jul-31-2006 00:40  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer

Registered: Jun 2004

Opstekers:

- grootste deel van Ferry z'n set
- flarden uit de sets van Armin, Markus en Menno vs Jonas
- DJ Rush, lekker knallen tegen 170 bpm
- knappe lightshow aan de main stage
- minder aandacht voor showelement in het voordeel van de muziek

Afknappers:

- David Guetta, wtf?
- MC
- geregeld overbodige dimsensieloze stompplaten in de sets van Armin, Markus en Meno vs Jonas, idem voor de ganse set van Van Gelderen
- afhaken van Oakenfold; mss heb ik niet veel gemist maar ik had hem toch eens graag bezig gezien
- regen

Kortom wel een geslaagd feest maar muzikaal gezien vond ik het vorig jaar beter.

Old Post Jul-31-2006 00:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by MikeVee
Versuz-tent: publiek
Mississipi tent: voze r&b met een dj die constant door de micro zat te roepen
Die openair onder de ballonnen, wat was dat? Speelde van alle stijlen wat.

Dan naar de trance tent:
Markus dacht ik , zalige set.
Wie waren die 2 dj's daarna

Exact dezelfde mening over die punten En die 2 dj's waren Cor Fijneman en Mark Norman. Morgen volgt ietsken uitgebreider reviewke

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post Jul-31-2006 00:58 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Net terug van Boom..

Tomorrowland in één woord omschrijven?:

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Vandaag is meer dan ooit bewezen dat trance terug leeft in België. Hoogtepunten van de dag waren Fred Baker Vs. Phynn, Markus Schulz, Armin en of course, Menno Vs. Jonas

Maar ga nu m'n bed inkruipen, een uitgebreide review zal voor morgen zijn..

Old Post Jul-31-2006 01:37  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Pluspunten:
+ Menno vs Jonas
+ Ferry Corsten
+ Armin Van Buuren (hoewel hij wat minder met z'n effectenboxke had mogen spelen )
+ Geluid op Mainstage was PAKKEN beter dan vorig jaar

Minpunten:
- Het geluid in de Perfecto tent tot middenin de set van Menno vs Jonas, na het veranderen van de setup veel beter
- What's the fucking deal toch altijd met die klote MC's
- Ronald Van Gelderen (James Brown Is Dead )
- Die oudere Hollandse koppels die je op elk trancefeest wel ziet, en elkaars partner constant omruilen. Ben efkes vol walging op een andere plaats gaan staan toen die kerel eerst dat ene mens haar keel vol tong stak, om daarna aan de andere haar hangkont te gaan zitten en daar de amandelen van te gaan trekken. Om daarna trots om zich heen te zien of er niemand jaloers werd...

Old Post Jul-31-2006 01:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Post New Thread    Post A Reply

Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed Help with This One [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Almaria - Feel My Heart [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:42.

Forum Rules: