|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Jul-30-2006 21:02
|
|
|
 |
 |
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004
|
|
|
Bon terug:
Doordat er geen plannetjes meer waren aan de ingang weet ik nimeer wie ik gezien heb. Ook maar weinig trance gehoord omdat ik de andere veel heb laten kiezen.
Binnengekomen bij Chris Liebing op de mainstage, te weinig van gehoord om een deftige indruk van te krijgen. Irritante MC viel nu al op, die had beter meer haar bek gehouden.
Dan kwamen de Filterheadz, dansbaar, was wel ok.
Marco Bailey, viel wel mee. Techno doet me niets, speelde gelukkig niet hard vandaag, beetje melodieus bij momenten dus algemeen gezien OK.
Versuz-tent: publiek
Mississipi tent: voze r&b met een dj die constant door de micro zat te roepen
Die openair onder de ballonnen, wat was dat? Speelde van alle stijlen wat.
Dan naar de trance tent:
Markus dacht ik , zalige set.
Wie waren die 2 dj's daarna, zeker niet Oakie zoals vermeld op de time-table op de site en was te lui om door de warmte tot vooraan te gaan, die tot 10u speelde? Want dat was toch een geweldige set, voor mij de beste van de avond. Spijtiggenoeg waren veel mensen al vertrokken.
Dan even langsgeweest bij Elof aan de botsautokes, spijtig dat er bijna niemand was die aandacht besteede aan de muziek. Want vond uw platenkeuze wel goed, paar leuke platen nog eens teruggehoord .
Om af te sluiten het hardere werk
Zany B2B met Dana, mja matig, hardstyle is niet mijn ding, lijkt ook steeds harder te worden.
Kort binnengesprongen bij DJ Rush, maar daar liet ik de andere na 20 minuten achter wegens opkomende hoofdpijn van die harde techno. Ging dan maar terug naar Q-Dance in afwachting van Sebastiaan Hoff a.k.a. Promo waar Dana Lady Dana geworden was, m.a.w. ze speelde de laatste 35 minuten van haar set hardcore .
Afgesloten bij Promo die een standaard mainstream-feest-setje weggaf. Niet onaardig, maar ook niet super aangezien het na zoveel keer wat verveelt om steeds dezelfde nummers terug te horen.
Overal gezien een goed feest: Goed weer, goede muziek, eigenlijk niets slecht dat vermeldenswaardig is. . Neen, kan het niet laten, vele dranken waren in verschillende areas uren voor het einde al niet meer beschikbaar.
Jul-31-2006 00:29
|
|
|
 |
 |
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Jul-31-2006 00:40
|
|
|
 |
 |
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
|
|
|
Jul-31-2006 00:58
|
|
|
 |
 |
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006
|
|
|
Jul-31-2006 01:37
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 21:42.
Forum Rules: