Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto - 27 oct - Queen Club - Paris
Pages (68): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by low-R
Je viens de bien relire la tracklist ben, je crois qu'il faudra pas me parler le 27

Le 28 tu veux dire ;p

Old Post Oct-16-2006 19:13 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by anne348
Le 28 tu veux dire ;p

Bon t'arrete de me contredire à chaque fois, je me suis pas gourrer de date ou de pays pourtant

C'est pour rire

Old Post Oct-17-2006 07:18  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by low-R
Bon t'arrete de me contredire à chaque fois, je me suis pas gourrer de date ou de pays pourtant

xcuse, j'ai pas pu m'empecher

Old Post Oct-17-2006 08:26 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rippey64
bla bla bla bla

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by Shred'r
je suis en train de me prendre des places pour ben harper a bordeaux sur ebay (j ai loupe les ventes normales :/)

comme ca faisait 4-5 mois que j ai rien achete sur ebay, j ai lance une recherche sur tiesto pour voir les vinyls qu il me manque. oh surprise
plein de places pour la soiree au queen, le prix des places est

grrr, shred'r oublie de se delogguer de chez moi, resultat je poste avec son compte ....

Mon MySpace

Old Post Oct-17-2006 11:52  France
Click Here to See the Profile for Rippey64 Click here to Send Rippey64 a Private Message Add Rippey64 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

quote:
Originally posted by _greggy_
la seule raison pour laquelle je n'y vais pas c'est l'effet sardine cela dit, si par hasard je gagne un billet gratos alors là pourquoi pas

On craignait un effet sardine aussi au métropolis (ou il a joué un peu prog au début, puis techtrance.. public oblige) ben y a pas eu.. ctait blindé certe, mais pas irrespirable

Old Post Oct-17-2006 12:03  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by massiveK
On craignait un effet sardine aussi au métropolis (ou il a joué un peu prog au début, puis techtrance.. public oblige) ben y a pas eu.. ctait blindé certe, mais pas irrespirable

Sardine fx = f(superficie)

nan ?

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-17-2006 12:48  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005

http://www.parisbouge.com/soiree.php?id=21026
quote:

Musique : House/ Electro/ Techno
Prix prévente : 40€
Prix : 45€

c'quoi c'teu blague, pas de trance ?

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post Oct-17-2006 13:55  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by KisSCoOl
http://www.parisbouge.com/soiree.php?id=21026

c'quoi c'teu blague, pas de trance ?

Connaissent pas... ils vont découvrir !!!

Old Post Oct-17-2006 14:07  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

Punaise !! 45 euros ??? Qui irais dépenser une tel somme pour une soirée sans etre fan d'un dj tel que Tiesto et amateur de Trance... Pensez que c'est possible ??
J'ai du mal a croire que les gens vont se jeter dessus... j'viendrais certainement sur la capitale de toutes les manieres (tbc au dernier moment, pour cause de boulot)... Si je gagne la place tant mieux... Sinon, bahhhhh... On verra

Old Post Oct-17-2006 17:34  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ'JETTE AUDREY
tranceaddict

Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by Gameboy
Punaise !! 45 euros ???

sur Ebay certaines enchères sont montées jusqu'à 93€

Old Post Oct-17-2006 17:58  France
Click Here to See the Profile for DJ'JETTE AUDREY Click here to Send DJ'JETTE AUDREY a Private Message Add DJ'JETTE AUDREY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

J'pense qu'à ce prix là, c'est vraiment des fans !! Pas plus mal, ca veut dire que la population du club sera majoritairement tiesto addicted... J'vois mal le ptit parisien clubber de base habitué au Queen et ses entrée réduites le vendredi payer 45 euros pour aller voir un dj qu'il ne connais meme pas... Effet sardine non garanti a mon gout

Old Post Oct-17-2006 18:52  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Gameboy
Punaise !! 45 euros ??? Qui irais dépenser une tel somme pour une soirée sans etre fan d'un dj tel que Tiesto et amateur de Trance...

Ben les fans justement ça existe, et le Queen mise sur ça. Moi aussi je serais capable de payer 50 euros pour un artiste pop dont je suis fan (Goldman), donc pour Tiesto aussi si j'avais que l'occasion de le voir une fois tous les 3 ans ou moins. Là c'est pas le cas justement, mais les fans de Tiesto trainent pas tous sur son site web ou d'autres sites de forum de musique comme ici, et du coup s'ils entendent parler de cette soirée, ils sont prêts à lâcher ce prix.
Si t'y vas pas, t'inquiètes pas que d'autres iront à ta place.

Old Post Oct-17-2006 21:04 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto - 27 oct - Queen Club - Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (68): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackbet you don't know the name of this tune- no one seems to [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTube and Berger - Free Tribe [2011]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:41.

Forum Rules: