|
| quote: | Originally posted by Flipper01
Zijn er mensen wel eens eerder in het Gelredome geweest tijdens een feest?? Ik heel benieuwd of alle tribunes enzo open zijn en of je van de tribunes direct het veld op kan.. |
Daar ben ik ook benieuwd naar, tijdens de bignicht-feesten was het inderdaad in tweeen verdeeld hopelijk gebeurt dat niet en kan je net als bij sensation gewoon van het een naar het andere, lijkt me niet echt chill als je van boven naar beneden flikkert
___________________
hier had uw reclame kunnen staan
|