Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Phat B
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nou, volgend jaar is alvast gereserveerd, zooooooo vet was t!!!

ik kwam met mn vrienden om 11 uur binnen (volgens mij idr1 toen) en omdat we heel veel geluk hadden met parkeren (recht in de wijk tegenover de Rai) hadden we geen last van jassen enz. (hoewel de garderobe altijd goed is geregeld op id&t feesten is mijn ervaring)

we hebben toen naar t stadion gelopen (hardtrance zaal) waar we Joop ff hebben gehoord, ma da was niet zo bijzonder. Toen was t natuurlijk tijd voor Mauro! We pakten nog ff t einde van Don Diablo mee, die me nog wel ff verraste (vind em nie zo goed, maar deed t best lekker). Bij Mauro was t gelijk goed, mooie visuals van de vj, danseressen boven en die remix van 7nations army *kwijl kwijl* Ja hoor, IC was los!

Daarna zijn we terug naar t stadion gelopen voor de tweede trots uit West-Brabant, Corretje! Toen viel t ons pas op hoe mooi t stadion was. Iemand trouwens opgevallen dat de stalen balken waar de lampen aan hingen in de vorm van een voetbalveld stonden (ja echt waar, t viel me toevalli op). Ook lachen dat ze bij de vj gewoon n bietje fifa zaten te spelen! Cor zelf was vertrouwd lekker met platen als Electronic malfunction, Tribal Shock enz.

Om half 2 was t tijd voor dé hoofdact natuurlijk, diejn andere westbrabander, ene Tijs Verwest! Ook weer in een prachtige omgeving en na een leutige tussenact begon Tijs. Volgens mij ben ik de eerste die t zegt maar ik vond zn set ietwat tegenvallen. T kan aan mij liggen hoor, dat ik verwend ben wat Tijs betreft (IC 2002, TIC, Respect, Dvd release party) maar hij kán beter.

waarom? hij begon te afwachtend met (voor mij) onbekende en rustige tranceplaten. Met Nyana werd het voor mij iig lekker om te blijven. Daarna ging hij meer richting techno draaien met een paar frisse nummers ertussen (waaronder een vette met oldschool sample) maar t kon me niet overtuigen. Ook Benny B. vind ik zelf niet meer zo.
Gelukkig kwam uiteindelijk toch nog Adagio for strings wat mijn avond altijd compleet maakt, nu ook zeker!!! Dus ter conclusie: hij draaide zeker wel fijn, maar té afwachtend in t begin en daarna té technogericht waar ik meer afwisselend gewend ben. Ook de typische vocale trance platen ontbraken (motorcycle of Andain bv.) maar de echte toppers maakten t zeker de moeite waard.

Daarna verder, we gingen wat eten. Veel beter dan vorig jaar omdat we nu veel meer keus hadden. Onder een lekker groovy geluid hebben we ff gezeten. Toen was t al 5 uur en gingen we naar Erick E. We moesten ons wel ff door de set van Luna vechten (stuiteren! ). In een lekkere strandclubachtig sfeertje was Felix da Housecat nog bezig. niet slecht maar de lj was nogal met de strobo bezig wat bijzonder irri was. Dat kan echt niet in zo n klein zaaltje. Erick E bleef wel lang weg dus toen zijn we naar Jean gegaan. Een terechte afsluiter! Heerlijke en verrassende hardtrance platen mixte hij in hoog tempo en met veel geslaagde kunstjes! lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr

toen zijn we, naar nog een rondje te hebben gedaan (oa langs PvD), richting uitgang geslenterd. Een geweldige avond weer!!!

trouwens, over de urbanzaal: NIET MEER DOEN! Ik snap t id van id&t op zich wel (want urban is dancestroming) maar dit brengt zo een andere cultuur mee. Met alle respect, de meeste urbanmensen zijn totaal anders dan de dancegangers. Ander gedrag (waaronder een paar keer bijna sexuele intimidatie bij wat onschuldige vrouwen) en een paar keer bijna aanvaring tussen hen en dancegangers heb ik gezien. laat id&t dan een speciaal urbanfeest organiseren, maar doe t niet meer samen! PLEASE DON'T!!!

pluspunten:
-weer hard gewerkt om een typische Riosfeer te krijgen
-MAURO!!!!!!
-Jean
-algehele sfeer
-doorstroming op n paar punten na was goed

minpunten:
-urbanzaal
-uhh????

Old Post Dec-22-2003 08:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by TranceFool

Omdat ik Picotto helemaal wilde horen moesten we dus het eerste uur van Dave Clarke missen. Gelukkig heb ik nog een zeer groot stuk van zn set staan genieten. Man man man wat een mixwerk, echt bizar. Heb daar volgens mij echt met mn mond open gestaan echt super om naar te kijken. Herkende hier eigenlijk geen ene plaat , volgens mij wel 2 of 3 nummers gehoord die me bekend voorkwamen maar dat boeiede niet.

hier kan je een filmpje van hem downloaden: http://www.perfection-party.com/Mai...sp?Page_ID=6000
niet van IC overigens, maar van een of ander feest in kroatie geloof ik.. wel erg cool om te kijken!!

Old Post Dec-22-2003 12:03  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by AlFerox
hier kan je een filmpje van hem downloaden: http://www.perfection-party.com/Mai...sp?Page_ID=6000
niet van IC overigens, maar van een of ander feest in kroatie geloof ik.. wel erg cool om te kijken!!

ah cool, thanx

die remix van The White Stripes is trouwens niet van Chris Liebing volgens mij. In die versie die Picotto draaide zaten voor zover ik me kan herinneren geen vocals en die gitaarsample klonk veel meer op de voorgrond..

Old Post Dec-22-2003 13:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by TranceFool
die remix van The White Stripes is trouwens niet van Chris Liebing volgens mij. In die versie die Picotto draaide zaten voor zover ik me kan herinneren geen vocals en die gitaarsample klonk veel meer op de voorgrond..

klopt ja, volgens mij helemaal geen vocals en constant da deuntje er tussendoor: duuuuu-du-du-du-du-du-duuuu

t schijnt zn eigen bewerking te zijn, zeker net zo lekker!

Old Post Dec-22-2003 13:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

hmmm volgens mij hoorde ik wel vocals.........

Old Post Dec-22-2003 13:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by HBtje
hmmm volgens mij hoorde ik wel vocals.........

sorry, u heeft gelijk. 1x de bridge idd, in t midden van t nummer.

Old Post Dec-22-2003 14:00  Netherlands
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Leuk, al die verschillende reacties

Ik heb nog aan jullie gedacht toen ik bij LOTR 3: El Retorno del Rey zat Met natte oogjes want ik zit fulltime in mijn feesten-cold-turkey ...of was het de film

Wel op zich weinig TAs die gegaan zijn! Terwijl meestal 90% loopt te mauwen en er dan toch nog 89% is die wél gewoon een kaartje koopt. Verbaasd me zeer! Vind het wel een goeie vooruitgang

Old Post Dec-22-2003 14:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

jammer dat van de set van Picotto er nog geen 20 minuten zijn uitgezonden

Steve, we were indeed in the front during Mauro's set But it was too crowded to actually find us (with my 1.70m ) I guess

Old Post Dec-22-2003 14:32 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Ben alleen in de Parkhal gebleven (7) om Bates, Tiesto, Vath en PvD te zien.

Vond het allemaal fantastisch geregeld, nergens hoeven te wachten. Ruimte zat op de eerste etage van de eerste tribune, met ook nog eens een fantastisch uitzicht.

De sfeer was erg prettig, duidelijk dat het merendeel van de bezoekers uit liefhebbers bestond.

De DJ's waren allemaal prima, Sven Vath aan het eind zeer smaakvol.

Ik blijf niet vaak tot het eind, maar deze keer wel. Alhoewel 1800km in het weekend gereden (Brussel Brianna van vliegtuig halen, Vandit Night in Berlijn), maar 3 uur geslapen en behoorlijk moe ging het weekend veel te snel voorbij.

Duidelijk het beste (NL) indoor feest van 2003

Old Post Dec-22-2003 14:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by jp

Ik blijf niet vaak tot het eind, maar deze keer wel. Alhoewel 1800km in het weekend gereden (Brussel Brianna van vliegtuig halen, Vandit Night in Berlijn), maar 3 uur geslapen en behoorlijk moe ging het weekend veel te snel voorbij.

Duidelijk het beste (NL) indoor feest van 2003

Cool
Kijk, als JIJ zoiets zegt dan geloof ik het sneller Niet ten nadele van anderen hoor, maar ik vind jou wat dat betreft meer een autoriteit ivm feesten

Maareh..het kan ook de Tim Deluxe Remix zijn. Dat is ook 1 van de betere.

Old Post Dec-22-2003 15:10 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Cool
Kijk, als JIJ zoiets zegt dan geloof ik het sneller Niet ten nadele van anderen hoor, maar ik vind jou wat dat betreft meer een autoriteit ivm feesten

Maareh..het kan ook de Tim Deluxe Remix zijn. Dat is ook 1 van de betere.

is die niet wat soft voor picotto

Old Post Dec-22-2003 15:23 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Het was niét de Tim Deluxe en ook niét de Liebing Zal wel een leuk remixje zijn geweest van Picotto

Old Post Dec-22-2003 15:28 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Optimus

Steve, we were indeed in the front during Mauro's set But it was too crowded to actually find us (with my 1.70m ) I guess

we have found you by Mauro you chinese dwarf

Old Post Dec-22-2003 17:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

Ik had een vraagje? Welke versie van de set van Tiesto is de beste kwaliteit. Er is er een van 95.1 en van 127.8...welk van de twee is de beste??

Greetz Muppet

p.s Optimus, koop is een gehoorapperaat! Ik schreeuwde kei hard maar opletten, ho maar

Old Post Dec-22-2003 19:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Muppet
p.s Optimus, koop is een gehoorapperaat! Ik schreeuwde kei hard maar opletten, ho maar

ach hij heeft was wel weer een smoes waarom dat was.

het is gewoon een SL3T

Ga eens dood!

Old Post Dec-22-2003 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This song please [2007] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJet-Set - "Into The Blue" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:26.

Forum Rules: