Remy is back
___________________ Down-Under was da bomb
Awakenings kicks kont
quote:Originally posted by jp Awakenings kicks kont Ga je alleen ?
Remy is dertien komma zes centimeter
of gaatie ouwe mee...
quote:Originally posted by MaGiK54 Ga je alleen ? Nee met de delert van paul duck en m'n broertje schijnt ook te gaan
quote:Originally posted by jp Remy is dertien komma zes centimeter zuigend gemiddelde
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
quote:Originally posted by jp Nee met de delert van paul duck en m'n broertje schijnt ook te gaan hehehehe, die vage
ja die ja. dat kan nog weleens lollig worden
Ik heb daar alle vertrouwen in
ik wou dat ik gaver en knapper was
Nu maar hopen dat Libbes en Jensan leuk is
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA