Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by hustler
Jag har sett dig på bild, och det är du inte. Du ser i alla fall inte ut som en. Men jag kan ju ge dig lite tips på hur man ska gå till väga för att se ut som en, ska jag PMa?
äh - det är väl inte så svårt..? Kavaj med v-formad t-shirt under och jeans, bakåtslickat, en "bling-bling-klocka" på handleden, precis lagom mycket parfym för att det ska lukta för mycket, and you're there....
oj, var det inte jag som predikade om fördumsfullhet innan...?
Originally posted by Laszlo
äh - det är väl inte så svårt..? Kavaj med v-formad t-shirt under och jeans, bakåtslickat, en "bling-bling-klocka" på handleden, precis lagom mycket parfym för att det ska lukta för mycket, and you're there....
oj, var det inte jag som predikade om fördumsfullhet innan...?
[offtopic el grande]
Å vips så skaffar man sig en Sthlm tjej utan större ansträngning... för att behålla henne gäller det bara att hålla illusionen vid liv att man e brat & rik med massa bling bling...
Nej då jag är inte ett dugg fördomsfull mot Sthlms tjejer
[/offtopic el grande]
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Å vips så skaffar man sig en Sthlm tjej utan större ansträngning... för att behålla henne gäller det bara att hålla illusionen vid liv att man e brat & rik med massa bling bling...
Nej då jag är inte ett dugg fördomsfull mot Sthlms tjejer
hehe...sånt där funkar ju bara en vecka eller två, sen när morsan börjar undra vad du ska låna alla pengarna till så är det bara en tidsfråga innan bubblan spricker och bruden dagen efter går förbi dig på sergels torg utan att ens blinka med en annan brat lindat runt sitt lillfinger....
Originally posted by Cloudburst
Tips 1: Skrik inte i DJ's öra när han/hon mixar.
ÄH! håll käften fan!
Aug-18-2004 22:58
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by JayBee
ÄH! håll käften fan!
...det där kommer du nog få höra enda tills du blir pensionerad sweta member ...kanske en fav i repris på kryssen nästa vecka??...fast har inte min kamera kvar längre ju så kan nog va lugn mr jb ses i buffén på tors ...
från Accelerate @ Satin örebro...jag till vänster
snabb förfest innan Satin...från hö ???, steve,3ngel och jag
Aug-20-2004 19:53
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
hehe, har glömmt att säga, men var en tjej som sa "guuu vilken söt kille" (Amnezia) när jag visa bilderna från accelerate summer för henne
Aug-21-2004 21:39
Glorie
Goodbye for now
amnezia, han till höger på den översta bilden? han e inte ta va? för ja kommer ju ihåg att ja träffa han med
Aug-21-2004 22:01
Amnezia
this...is...not...örebro
quote:
Originally posted by St_Andrew
hehe, har glömmt att säga, men var en tjej som sa "guuu vilken söt kille" (Amnezia) när jag visa bilderna från accelerate summer för henne
lol w0t w0t.. skicka över hahah jk....
Glorie: nope han e inte member här på TA..men stämmer att du träffa honom ...till å me fått me honom på kryssen nu på tors ...