Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De verkoop thread
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

Idd ik verkoop het pack en niet de bestandelen appart

Als verkoop niet lukt zal ik zien of ik je een controller kan bezorgen

Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)

Old Post Jan-20-2008 14:23  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Progrezz
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2006
[TK] Sennheiser HD25-1 + UDG tasje (perfecte staat)

Iedereen kent hem wel, de HD25 van Sennheiser. Duidelijk geluid en onverwoestbaar, hij is dan ook nog in perfecte staat.

Ik bied hem hier aan in naam van een vriend. Het is niet 100% zijn sound, vind hem wat te argressief in het hoog en had toch nog een Sony liggen.

Nieuwprijs ligt nog altijd rond de 180 euro, dus doe maar een mooi bod. Je krijgt er ook nog een leuk tasje bij.

Kan afgehaald en getest worden in Gent. Verzending is mogelijk op kosten van de koper.

Old Post Feb-04-2008 21:18  Belgium
Click Here to See the Profile for DJ_Progrezz Click here to Send DJ_Progrezz a Private Message Add DJ_Progrezz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

geef mij maar dat fleske op den hoek van die tafel
€1!

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Feb-04-2008 21:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by Gladius
€1!

da ga voor ni minder weg als 90 euro

Old Post Feb-04-2008 21:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Progrezz
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2006

quote:
Originally posted by Gladius
€1!

150 euro en je krijgt er een gratis koptelefoon met tasje bij

Old Post Feb-04-2008 21:49  Belgium
Click Here to See the Profile for DJ_Progrezz Click here to Send DJ_Progrezz a Private Message Add DJ_Progrezz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
2008edn
tranceaddict in training

Registered: Feb 2008
http://stores.benl.ebay.be/2008edn

Vinyl te koop van 1997 - heden.
Zeer lage prijzen van 1 EURO tot 10 EURO aan VASTE PRIJZEN (dus geen biedingen)
Diverse genres (trance, electro, house, groove, jump, retro)
Elke week nieuwe updates.

First come, first serve...

[email protected] voor meer informatie.

Old Post Feb-06-2008 22:32  Belgium
Click Here to See the Profile for 2008edn Click here to Send 2008edn a Private Message Add 2008edn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mimoza
tranceaddict

Registered: Nov 2005
Re: Vestax PMC 46 MK2 Rotary Mixer

quote:
Originally posted by Mimoza
Omdat ik mijn oog heb laten vallen op een andere mixer, wil ik mijn Vestax in de verkoop gooien:

Hij is in erg goede staat, enkel de lampjes van de analoge vu-meters zijn stuk

De Vestax PMC 46 MK 2 in de new-line shop

Nieuwprijs = 1515 Euro (adviesprijs= 1595 euro)
Mijn prijs= een euro of 700, er valt zeker over die prijs te spreken. (Doe een goed bod)

Ik heb hier ondertussen een Xone:92 staan, dus deze mag weg voor een euro of 500...

Ideaal instap rotary mixer voor mensen die willen proberen.
Ideaal omdat ie nog een EQ heeft en je zo toch wat meer controle hebt over de muziek!

www.mimoza.be

Old Post Mar-11-2008 20:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Mimoza Click here to Send Mimoza a Private Message Visit Mimoza's homepage! Add Mimoza to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Het is weer bijna Pasen dus verkoop ik een aantal platen uit mijn collectie. Buiten de gouden producties van vroeger is zo ongeveer alles te koop.

Zend me een privaat bericht met de titel(s) die u wenst over te kopen, en ik kijk de staat van de door u gevraagde vinyl(s) na. Vervolgens komen we een prijs overeen.

Mijn collectie: HIER

Aarzel niet en verwen jezelf met een paascadeau!

No Rules, Great Old

Old Post Mar-20-2008 14:12  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Ik verkoop dus m'n draaitafels...

Ik heb beslist om mijn platenspelers de deur uit te doen, aangezien ik ze toch niet meer gebruik en plaats hier op het appartement schaars is. Beide spelers zijn ondertussen al wel iets meer dan 3 jaar oud, maar ze zijn nooit buiten de slaapkamermuren geweest waardoor ze dus compleet rookvrij zijn en er amper 1 schamel krasje te ontdekken valt. Het gaat dus om 2x het onderstaande model:

Met als specs:

quote:
New Digital Features (* indicates features not found on Technics SL1200):

* Key Correction (Change the speed without changing the key) *
* Digital output [S P/DIF] (Plug straight into S/P DIF equipped MAC/PC, MD, or CD Recorder)*
* Selectable phono or line output (Plug straight into a board with no phono in) *
* 3.5mm line input (plug portable players into it) *
* Manual pitch bend [up to 6%]*
* Blue LED's & indicators

Standard Features

* High torque direct drive motor (2.2 Kgf-cm)
* Aluminum face-plate
* Height adjustable Skip-proof straight tone arm!!!
* Reverse function
* 3 speeds [33,45,78]
* Quartz Lock
* Selectable pitch control [+/-8%, +/-16%, +/-25%]
* Aluminum platter
* Height adjustable tone arm
* Motor off feature
* Retractable target light
* Adjustable feet
* Includes headshell, slipmat, and all cables

Ze zien er nog steeds zo uit als op de foto, en draaien nog steeds als nieuw. Ik verkoop ze inclusief kabels, originele slipmats (die van Godskitchen krijg je niet, want die heb ik nog van MIKE gekregen en hebben dus nogal wat emotionele waarde ) én Stanton 500 AL-II cartridge + naald.

Een ideaal alternatief dus voor OEM bakken, zowel qua specs, feel als design én met wat leuke extra features.

Prijs: 300€ per stuk of 550€ voor het paar

Of doe me een mooi bod...

Old Post Apr-27-2008 21:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

Sommigen hebben het al in hun mailbox aangekregen. Sta me toe hier ook wa te spammen. Voor ik ebay en kapaza probeer...

Beste mensen,

ik heb zojuist ne nieuwen auto gekocht. En nu blijf ik achter met nen 306 die ik helemaal mag leeghalen voor ik hem binnen breng voor men recyclagepremie. Ik denk niet da ik snel iemand ga kunnen intresseren in het overnemen van mijn zetels, ruiten of kapoot. Maar ik hoop wel iemand gelukkig te kunnen maken met een autoradio en/of luidsprekers aan vriendentarief. (en da gaank nog ni bepalen want das voor elke vriend een anders berekening.... nene... das mr om te lachen)

Het gaat over volgende produkten:

- Sony CDX-GT300s autoradio: mp3/CD-r/RW/wma/atrac3+ 4x50W output met afneembaar front, AUX ingang voor ipod of mp3 speler + afstandsbediening !!
Heb hem 1 jaar, echt een degelijke radio. Gekocht destijds voor 165 euro. Nu 80 euro

- Alpine SPE-6903 coaxial 3-way luidsprekers. 150W peak power !!
Deze luidsprekers zijn 1 jaar gebruikt zonder ooit in het rood te zijn gegaan. Het zijn ovale boxen van 16 op 24cm, perfect voor in de hoedenplank. 3-way betekend 3 boxen in 1. De grote voor bass, de kleinere in het midden voor middentoon en een extra tweeter voor hoge tonen. Gekocht voor 95 euro. Nu 45 euro

- Sony XS-F1334 3-way luidsprekers. 160W peak power !!
Deze luidsprekers zijn 1 jaar gebruikt zonder ooit in het rood te zijn gegaan. Dit zijn kleine ronde boxen 13cm (met kappeke 15cm), perfect om de standaardluidsprekers in de deuren te vervangen. Of om in te bouwen in de hoedenplank. 3-way betekend 3 boxen in 1. De grote voor bass, de kleinere in het midden voor middentoon en een extra tweeter voor hoge tonen. Gekocht voor 55 euro. Nu 25 euro

Dan heb ik nog een extra radio:

- Sony CDX-s2020 autoradio: CD-r/RW 4x45W output met afneembaar front.
Deze is al ouder, maar eveneens in perfecte staat. Gekocht voor 98 euro. Nu 25 euro

Koop je bijvoorbeeld een radio samen met een stel boxen. Is de prijs als pakket zeker bespreekbaar.

Zo, ik hoop dak iemand hier gelukkig mee kan maken. Stuur deze mail ook zeker door naar vrienden/kennissen waar je vaak met meerijd en waar de luidsprekers al snel kraken etc. ;-)

Groetjes, Antony

Old Post Jun-03-2008 19:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Waarom verkoopt ge uwen auto niet?

Ik heb mijn Corolla (16 jaar) 2 weken geleden aan een opkoper verkocht. Kstond toevallig op een parking en mens sprak me aan. 5 min later was men wagen verkocht voor 500 euro en had ik 50 euro voorschot ontvangen. Ze komen hem halen als ik die mens bel.

Ge moet weten mijn auto is eigenlijk per total. Bluts linksvoor. Lak volledig beschadigd door windhoos, achterzijruit is uit (hangt nu plastiek voor), 4 grote barsten in voorruit. Jammer want die motor gaat nog jaren mee.

Old Post Jun-03-2008 23:03  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik verkoop dus m'n draaitafels...

Ik heb beslist om mijn platenspelers de deur uit te doen, aangezien ik ze toch niet meer gebruik en plaats hier op het appartement schaars is. Beide spelers zijn ondertussen al wel iets meer dan 3 jaar oud, maar ze zijn nooit buiten de slaapkamermuren geweest waardoor ze dus compleet rookvrij zijn en er amper 1 schamel krasje te ontdekken valt. Het gaat dus om 2x het onderstaande model:

Met als specs:

Ze zien er nog steeds zo uit als op de foto, en draaien nog steeds als nieuw. Ik verkoop ze inclusief kabels, originele slipmats (die van Godskitchen krijg je niet, want die heb ik nog van MIKE gekregen en hebben dus nogal wat emotionele waarde ) én Stanton 500 AL-II cartridge + naald.

Een ideaal alternatief dus voor OEM bakken, zowel qua specs, feel als design én met wat leuke extra features.

Prijs: 300€ per stuk of 550€ voor het paar

Of doe me een mooi bod...

en al verkocht?

Old Post Jun-04-2008 10:08  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De verkoop thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacklD track from clubtrance album [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLowriders (Matthew Dekay) - Part 1 [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:48.

Forum Rules: