|
Ik verkoop dus m'n draaitafels...
Ik heb beslist om mijn platenspelers de deur uit te doen, aangezien ik ze toch niet meer gebruik en plaats hier op het appartement schaars is. Beide spelers zijn ondertussen al wel iets meer dan 3 jaar oud, maar ze zijn nooit buiten de slaapkamermuren geweest waardoor ze dus compleet rookvrij zijn en er amper 1 schamel krasje te ontdekken valt. Het gaat dus om 2x het onderstaande model:

Met als specs:
| quote: | New Digital Features (* indicates features not found on Technics SL1200):
* Key Correction (Change the speed without changing the key) *
* Digital output [S P/DIF] (Plug straight into S/P DIF equipped MAC/PC, MD, or CD Recorder)*
* Selectable phono or line output (Plug straight into a board with no phono in) *
* 3.5mm line input (plug portable players into it) *
* Manual pitch bend [up to 6%]*
* Blue LED's & indicators
Standard Features
* High torque direct drive motor (2.2 Kgf-cm)
* Aluminum face-plate
* Height adjustable Skip-proof straight tone arm!!!
* Reverse function
* 3 speeds [33,45,78]
* Quartz Lock
* Selectable pitch control [+/-8%, +/-16%, +/-25%]
* Aluminum platter
* Height adjustable tone arm
* Motor off feature
* Retractable target light
* Adjustable feet
* Includes headshell, slipmat, and all cables |
Ze zien er nog steeds zo uit als op de foto, en draaien nog steeds als nieuw. Ik verkoop ze inclusief kabels, originele slipmats (die van Godskitchen krijg je niet, want die heb ik nog van MIKE gekregen en hebben dus nogal wat emotionele waarde ) én Stanton 500 AL-II cartridge + naald.
Een ideaal alternatief dus voor OEM bakken, zowel qua specs, feel als design én met wat leuke extra features. 
Prijs: 300€ per stuk of 550€ voor het paar
Of doe me een mooi bod...