^Spijtig pimp... mja er komen nog genoeg feesjeuhs
Feb-12-2005 12:49
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Begin er ook al hééééél véééél zin in te krijgen, ENERGETISCH ( mooi nederlandstalig woord? Moet maar ) feesje
Kwam wel gister tot de constatate da'k m'ne oplader voor m'ne digitale cam in Zwitserland laten liggen heb bij m'n familie, dus waarschijnlijk neem'k'em ni mee Maja, zal m'n feestvreugde straks nie vergallen zene, alleen wa minder pics dus, zal dan e langer reviewke worden he
Last edited by Meltoz on Feb-12-2005 at 14:00
Feb-12-2005 13:42
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Meltoz
Begin er ook al hééééél véééél zin in te krijgen, ENERGETISCH( mooi nederlandstalige woord? Moet maar ) feesje
Kwam wel gister tot de constatate da'k m'ne oplader voor m'ne digitale cam in Zwitserland laten liggen heb bij m'n familie, dus waarschijnlijk neem'k'em ni mee Maja, zal m'n feestvreugde straks nie vergallen zene, alleen wa minder pics dus, zal dan e langer reviewke worden he
ik neem pix, gij schrijft een review deal?!
Feb-12-2005 13:45
Nyah
Registered: Dec 2003
Leute, amuseer jullie vanavond! Ik zal een poging doen om wat te blokken, alhoewel mijn goesting ni echt gaat meewerken vrees ik.. 4 u slaap gehad, ook wel moe - een mens heeft toch get over voor zijn huisdier he
Feb-12-2005 13:47
Pheatus
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Nyah
Leute, amuseer jullie vanavond! Ik zal een poging doen om wat te blokken, alhoewel mijn goesting ni echt gaat meewerken vrees ik.. 4 u slaap gehad, ook wel moe - een mens heeft toch get over voor zijn huisdier he