Originally posted by FUSyke
Al 46 pagina's over Sensation en bijna niemand gaat hier
thanks for bumping it again! nu dacht ik: "we zijn er eindelijk vanaf".
puuuuuuut. wrong.
Mar-14-2005 16:31
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
ik ga ws ook naar sensation ze
denk dat er wel wat volk komt dat ik ken.. dus dat staat gelijk met een leuk feesje.
@ frednova: raar ge zit tegen iedereen te zeggen van: mijn mening dit, mijn gedacht dat. ma moeten we dan allemaal naar u beginnen luisteren ofwa? gewoon omdat gij al hebt gedraaid voor 50 man en een paardekop. (trouwens, ik mag men eigen nog altijd afreageren op u, de line-up was toch niet zo super :O )
@ Elof, ik was diegene die het over u ego had, en kheb er nog altijd geen spijt van. uiteindelijk bleek het nog eens dat ik niet de enige was die er zo overdacht.
owja, proficiat dat ge op de line-up staat e... beter?
@ jasper:
ik steun u keuze volledig ket. en kvind het ferm dat ge er zo ook over denkt. respect! en ook nog geef ik u gelijk in het feit dat ge een job kunt zoeken en int weekend kunt gaan draaien. als ik in de week kan gaan werken en in het weekend kan gaan feesten, dan zal dat zeker moeten kunnen met draaien.
Mar-14-2005 17:36
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by Dark Apostle
als ze ooit een black edition doen hoop ik op
Luna
Warmduscher
Megamix
Promo
Catscan
Hellfish, Manu Le Malin of Radium
ALS er een black edition in Belgie zou komen dat hoop ik dat Lisa Lashes eindelijk is naar België zal komen!! Kheb al een tijdje zitten onderhandelen met haar manager en ze zagen het wel zitten, maar er is nog niks van gekomen Yoji mag ook is komen
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Mar-14-2005 20:25
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by Dark Apostle
als ze ooit een black edition doen hoop ik op
Luna
Warmduscher
Megamix
Promo
Catscan
Hellfish, Manu Le Malin of Radium
Catscan dan wel live aangezien zijn draaikunsten niet echt goed zijn.
Mar-14-2005 20:33
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik ga ws ook naar sensation ze
denk dat er wel wat volk komt dat ik ken.. dus dat staat gelijk met een leuk feesje.
@ frednova: raar ge zit tegen iedereen te zeggen van: mijn mening dit, mijn gedacht dat. ma moeten we dan allemaal naar u beginnen luisteren ofwa? gewoon omdat gij al hebt gedraaid voor 50 man en een paardekop. (trouwens, ik mag men eigen nog altijd afreageren op u, de line-up was toch niet zo super :O )
kijk, ge komt zegt ge... dus we spreken verder NA het event
dan pas mag je mij beginnen uitschelden
Ik kan er niet aan doen, maar ik moet bij Sensation ook terug denken aan de vorige AIB Indoor...
Overal werd gesproken over de fantastische show, een event dat we nog nooit gezien hadden, een visueel spektakel om duimen en vingers bij af te likken, enzovoort enzoverder
Maar op de avond zelf sloeg dat ongeloofelijk hard tegen! Een paar pyrotechische effectjes, en rond 4u bij Ritchie Hawtin wat vuurwerk, maar voor de rest was er niet veel te merken van die overdonderende show...
Dus ik hoop echt dat Sensation zijn belofte van een fantastische show wel kan houden, want anders gaan alle kritieken nog terecht blijken te zijn ook...