Overwinning van Frankrijk was idd verdiend. En Zizou gun ik het wel, schitterende speler toch.
Brazilië heeft enkel in de laatste 20 minuten druk kunnen zetten, pas dan toonden ze enige gretigheid. Ze hebben gans het toernooi de indruk gehad dat hen niets kon overkomen, tot nu. Zonde dat zo'n indrukwekkende ploeg, een ploeg die tot schitterende dingen in staat zou moeten zijn, het zo laat afweten door een gebrek aan gretigheid. En tbh, de coach van Brazilië zijn opstelling vond ik niet erg logusch bij momenten als je oa ziet hoe een Robinho invalt.
Jul-02-2006 00:46
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Shadowkid
een gebrek aan gretigheid.
De sterke Franse defensie zal daar ook wel iets mee te maken hebben gehad. Kaka kreeg bijvoorbeeld geen enkele bewegingsruimte..
Allez les bleus
Jul-02-2006 08:55
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict
Registered: Aug 2004
Victoire!
Jul-02-2006 10:30
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by TOR
De sterke Franse defensie zal daar ook wel iets mee te maken hebben gehad. Kaka kreeg bijvoorbeeld geen enkele bewegingsruimte..
Allez les bleus
Ja tuurlijk, Franse verdediging was heel sterk en is daar ook mede verantwoordelijk voor. Maar Brazilië is in geen enkele match echt gretig geweest, behalve dan na de goal van Frankrijk zag ge dat ze toch wouden proberen (en weeral na de inbreng van Robinho ook).
Ik ben trouwens geen fan de opstelling van Parreira. Met zo'n vierkant Ronaldinho, Kaka, Emerson, Ze Roberto is het duidelijk de flank een zwak punt is en bovendien krijgen Kaka en Ronaldinho op die manier niet de ruimte die ze mss wel nodig hebben. Ik denk dat Brazilië met flanken wel beter zou kunnen spelen, maar daar hebben ze, raar genoeg, niet meteen veel heel goeie spelers. Maar achteraf is het makkelijk gezegd natuurlijk Ze verdienden nu iig niet van door te gaan.
Jul-02-2006 10:49
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Finale volgens mij Frankrijk - Duitsland!
Zou wel nog leuk zijn ja
Maar duitsland wordt wereldkampioen
Jul-02-2006 12:40
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Push2005
Zou wel nog leuk zijn ja
Maar duitsland wordt wereldkampioen
ja zou idd leuk zijn.
of frankrijk-italië, heruitgave van het EK hier, zou ik ook leuk vinden.
Jul-02-2006 13:14
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
De coach van Brazilïe hield teveel de handen boven het hoofd van de te oude vedetten.
Pijnlijkste moment voor Brazilië vond ik als de ooit zo snelle Cafu door Henry op zijn dooie gemakje werd voorbij gelopen.
Pijnlijkste moment voor Brazilië vond ik als de ooit zo snelle Cafu door Henry op zijn dooie gemakje werd voorbij gelopen.
Henry in topvorm is dan ook wel de spits met bijna de snelste versnelling in de benen ter wereld... Dus dat is niet echt een faire vergelijking voor de arme cafu
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jul-02-2006 22:21
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
mja Cafu, waarom die er nog opstaat is mij ook een raadsel, Cicinho is toch veeel beter.
btw gisteren toevallig iemand Sportzomer op NED2 gezien? Daar hadde ze het nog even over de match van BRA-FRA, en meer specifiek over de goal van Henry; Roberto Carlos moest Henry houden bij die vrije trap, maar ipv daarvan staat hij even uit te rusten op de grote baklijn. gevolg, Henry helemaal vrij en 1-0 .
Jul-03-2006 08:54
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
zeer goed voetbal van Italië en Duitsland. De verdediging van Italië