Originally posted by MikeVee
Ik heb geen foto's genomen
en mijn ventje ook niet (ook naamgenoot) ze weet wel wie ik bedoel
Sep-18-2006 15:18
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by domineesje
btw anke waarom zo'n interesse in Xilver??
quote:
Originally posted by Xilver
Kvind mezelf ook onweerstaanbaar
vraag dat niet aan u
Sep-18-2006 15:19
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by Push2005
Waar is die marrokaan z'n thread van 2 dagen terug waarin hij een trance-lief zocht ? Kzal hem het emailadres van Anke geven... Kwestie van de grap met Regi goed te maken.
gedeleted
Sep-18-2006 15:20
anke
Suspended User
Registered: Apr 2006
Location: België
ik heb geen speciale interesse in xilver
het valt enkel maar op dat hij al de hele dag op alles wat ik schrijf onmiddelijk reageert
en volgens push2005 is hij de lelijkste van het forum
___________________
quote:
Originally posted by FenixStyle
Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?"
Sep-18-2006 15:22
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Allé bon, nu weten we gelijk wie die zogenaamde vriendin van X-Tune/Toni is
Push2005 kan het rapste een pint leegdrinken. Da heeft hij die avond even laten zien.
Eeuwig respect, Luc.
___________________
No Rules, Great Old
Sep-18-2006 15:25
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by anke
ik heb geen speciale interesse in xilver
het valt enkel maar op dat hij al de hele dag op alles wat ik schrijf onmiddelijk reageert
en volgens push2005 is hij de lelijkste van het forum
heb ik iets gemankeerd?
Sep-18-2006 15:25
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by anke
en volgens push2005 is hij de lelijkste van het forum
Ooh maar dat is lelijk ! Zo stoken !
Sep-18-2006 15:25
anke
Suspended User
Registered: Apr 2006
Location: België
ik heb geen vriend
en ik snap u mop niet want ik ken die nie
___________________
quote:
Originally posted by FenixStyle
Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?"
Sep-18-2006 15:26
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
quote:
Originally posted by anke
ik heb geen speciale interesse in xilver
het valt enkel maar op dat hij al de hele dag op alles wat ik schrijf onmiddelijk reageert
Ik reageer op posts die gewoon smeken om mijn cynische inbreng. En ook wel omda'k juist terug ben uit verlof en geen zin heb om de eerste dag terug op 't werk al mijn kloten af te draaien.
quote:
Originally posted by anke
en volgens push2005 is hij de lelijkste van het forum
Hij is gewoon jaloers omda hij mij ni kan krijgen.