Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by djcresto
Een speler die niet in de basis staat bij de Zuid Afrikaanse nationale ploeg zou de spelbepalende figuur moeten zijn van Club Brugge. Als dat geen teken aan de wand is voor het Belgische voetbal. Vind Van Heerden nu ook wel een goeie speler, maar of Brugge nu staat of valt met hem dat durf ik te betwijfelen. Hoeveel matchen is hij al gestart de laatste 2 seizoenen? Vorig seizoen zij hij ook regelmatig op de bank als ik mij niet vergis.

Enja ik volg wel nog het voetbal al is dat vooral in de samenvattingen op Studio 1

je moet er niet smalend over doen hoor, het is niet omdat je meestal invalbeurten doet bij de nationale ploeg dat je daarom niet kan voetballen, dat heeft ie al genoeg bewezen.. De reden wrm hij vorig jaar pas laat in de ploeg kwam was vooral omdat het even duurde voor hij zich volledig had aangepast, plus nog wat sukkelingen met blessures..
Ik heb alle thuismatchen gezien dit seizoen en telkens Elrio meedeed kon je het verschil enorm goed merken, dat zijn gewoon dingen die je niet kan opmerken in een samenvatting van een minuut of drie. Van Heerden is iedere keer redelijk spelbepalend geweest de keren dat ie op het veld stond; meestal in enorm positieve zin, tegen Standard in negatieve zin. Met een goeie Elrio had Club gewoon die match gewonnen. Dat zullen weinig mensen nu wel willen geloven, maar als je in het stadion zat dan wist je het wel..

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Mar-03-2008 06:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Een speler die niet in de basis staat bij de Zuid Afrikaanse nationale ploeg zou de spelbepalende figuur moeten zijn van Club Brugge. Als dat geen teken aan de wand is voor het Belgische voetbal. Vind Van Heerden nu ook wel een goeie speler, maar of Brugge nu staat of valt met hem dat durf ik te betwijfelen. Hoeveel matchen is hij al gestart de laatste 2 seizoenen? Vorig seizoen zij hij ook regelmatig op de bank als ik mij niet vergis.

Enja ik volg wel nog het voetbal al is dat vooral in de samenvattingen op Studio 1

Sorry, maar ge kunt best enkel spreken over dergelijke zaken als ge er voldoende weet over hebt. De Zuid Afrikaanse coach had voor de Afrika Cup beslist om bepaalde spelers (waaronder Van Heerden) aan de kant te laten voor spelers uit de eigen binnenlandse competitie met als doel ze deels in de vitrine te zetten voor het buitenland. Op die manier hoopt men meer spelers in Europa aan de bak te krijgen om zo het spel van die spelers (en de ploeg) naar een hoger niveau te tillen. Van Heerden is trouwens niet altijd gestart maar heeft WEL in de drie matchen op de AC gespeeld EN 2 van de drie goals gemaakt (waarvan 1 wereldgoal).

En het feit dat Van Heerden niet altijd speelde vorig seizoen had ofwel te maken met de trainer (Ferrera die vasthield aan zijn defensief systeem en zijn evenwicht) of was te wijten aan blessures en zijn fitheid.

Old Post Mar-03-2008 07:22  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Config
je moet er niet smalend over doen hoor, het is niet omdat je meestal invalbeurten doet bij de nationale ploeg dat je daarom niet kan voetballen, dat heeft ie al genoeg bewezen.. De reden wrm hij vorig jaar pas laat in de ploeg kwam was vooral omdat het even duurde voor hij zich volledig had aangepast, plus nog wat sukkelingen met blessures..
Ik heb alle thuismatchen gezien dit seizoen en telkens Elrio meedeed kon je het verschil enorm goed merken, dat zijn gewoon dingen die je niet kan opmerken in een samenvatting van een minuut of drie. Van Heerden is iedere keer redelijk spelbepalend geweest de keren dat ie op het veld stond; meestal in enorm positieve zin, tegen Standard in negatieve zin. Met een goeie Elrio had Club gewoon die match gewonnen. Dat zullen weinig mensen nu wel willen geloven, maar als je in het stadion zat dan wist je het wel..

Tja, ik vind Van Heerden ook goed hoor. Maar wat ben je ermee als zo iemand nooit speelt. Hetzelfde met Frutos. Schitterende speler maar hij speelt nooit. Je mag nog zo goed zijn maar als je nooit kan meedoen dan is je waarde voor die club toch beperkt. Bovendien "zou" je als topclub zo'n verlies moeten kunnen opvangen. Aan Van Heerden zijn onbeschikbaarheid wordt misschien ook minder aandacht gegeven omdat Club misschien wel de sterkste of zeker de breedste kern heeft uit de competitie?

Old Post Mar-03-2008 07:23  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Iemand gisteren in Studio 1 gehoord hoe jubelend Frank Raes was over Cyril Théreau? Enkele maanden geleden was het andere praat...

Old Post Mar-03-2008 07:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Tja, ik vind Van Heerden ook goed hoor. Maar wat ben je ermee als zo iemand nooit speelt. Hetzelfde met Frutos. Schitterende speler maar hij speelt nooit. Je mag nog zo goed zijn maar als je nooit kan meedoen dan is je waarde voor die club toch beperkt. Bovendien "zou" je als topclub zo'n verlies moeten kunnen opvangen. Aan Van Heerden zijn onbeschikbaarheid wordt misschien ook minder aandacht gegeven omdat Club misschien wel de sterkste of zeker de breedste kern heeft uit de competitie?

Persoonlijk vind ik de kern van RSCA sterker als die van Brugge (toch na de winterstop). Brugge heeft wel samen met Anderlecht de breedste kern. Hoewel ik daar ook een kanttekening bij wil maken aangezien bepaalde spelers (oa Vermant, Englebert) er tegenwoordig enkel nog als een zak patatten bijlopen. Die brengen nauwelijks nog iets bij aan de ploeg en zitten gewoon nog hun geld te tellen op de bank en net omdat ze zoveel verdienen (vooral Englebert) raken ze ook niet makkelijk weg naar een andere ploeg. Net door de vele blessures zijn het nu net die spelers die terug in de basis verschijnen en dat doet het niveau geen goed. Gelukkig zijn ze over een paar maanden weg.

quote:
Originally posted by Devilex
Iemand gisteren in Studio 1 gehoord hoe jubelend Frank Raes was over Cyril Théreau? Enkele maanden geleden was het andere praat...

Heb Studio 1 maar een stuk gezien waaronder dus die commentaar. Twijfelde eigenlijk of hij het nu serieus bedoelde of eerder sarcastisch. In ieder geval geloof ik er wel erg hard in dat Théréau stukker beter kan dan hetgeen hij op Anderlecht heeft getoond. Ik blijf het alvast enorm merkwaardig vinden dat je als hero wordt aanzien in een CL ploeg en bij Anderlecht tot zero wordt gebombardeerd.

Old Post Mar-03-2008 07:45  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Heb Studio 1 maar een stuk gezien waaronder dus die commentaar. Twijfelde eigenlijk of hij het nu serieus bedoelde of eerder sarcastisch. In ieder geval geloof ik er wel erg hard in dat Théréau stukker beter kan dan hetgeen hij op Anderlecht heeft getoond. Ik blijf het alvast enorm merkwaardig vinden dat je als hero wordt aanzien in een CL ploeg en bij Anderlecht tot zero wordt gebombardeerd.

Het sarcasme lag er wel redelijk dik op. Nu het zou mij niet verbazen mocht hij volgend jaar weer meespelen in de strijd voor topschutter.

Blessure, de uitloop ervan en gebrek aan vertrouwen zorgden ervoor dat hij nooit zijn niveau haalde bij Anderlecht. Kvind wel dat hij nogal snel opgaf. Snel beginnen neuten en zagen om zijn bankzitterstatuut in de kranten ipv hard te werken en te wachten op zijn kans. De profvoetballers lijken heel snel te vergeten in wat voor een luxe situatie dat ze zitten.

Old Post Mar-03-2008 08:07  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Het sarcasme lag er wel redelijk dik op. Nu het zou mij niet verbazen mocht hij volgend jaar weer meespelen in de strijd voor topschutter.

ik vind Raes persoonlijk niet de grootste voetbalkenner en het zou mij daarom ook niet verwonderen dat hij dergelijke onzin wel eens serieus zou menen. Zou alvast niet de eerste keer zijn dat hij grandioos de mist in gaat

+1 ivm Théréau

Old Post Mar-03-2008 08:15  Belgium
djcresto
Tranceaddict Trainer

ondertussen....

ma 03/03/08 - Pech voor Elrio van Heerden en Club Brugge: de Zuid-Afrikaanse international is drie weken buiten strijd met een knieblessure. Dit seizoen kwam Van Heerden nog maar aan acht competitieduels.
Elrio van Heerden werd zaterdag in het ziekenhuis van Roeselare geopereerd aan zijn knie.
(AP)
"Vorige week was op training een kraakbeenfragment losgekomen. Het is met succes verwijderd", zegt dokter Roland Watteyne, hoofd van de medische staf van Club, aan Het Laatste Nieuws.

Club moet het in de titelstrijd dus even zonder Van Heerden doen, maar veel speelde de creatieve middenvelder sowieso niet.

In juni blesseerde hij zich bij de nationale ploeg, pas in oktober was hij opnieuw fit. En begin dit jaar verdedigde hij de Zuid-Afrikaanse kleuren op de Africa Cup (foto). In de competitie stond hij zo nog maar vijf keer aan de aftrap

Old Post Mar-03-2008 09:21  Belgium
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
ondertussen....

ma 03/03/08 - Pech voor Elrio van Heerden en Club Brugge: de Zuid-Afrikaanse international is drie weken buiten strijd met een knieblessure. Dit seizoen kwam Van Heerden nog maar aan acht competitieduels.
Elrio van Heerden werd zaterdag in het ziekenhuis van Roeselare geopereerd aan zijn knie.
(AP)
"Vorige week was op training een kraakbeenfragment losgekomen. Het is met succes verwijderd", zegt dokter Roland Watteyne, hoofd van de medische staf van Club, aan Het Laatste Nieuws.

Club moet het in de titelstrijd dus even zonder Van Heerden doen, maar veel speelde de creatieve middenvelder sowieso niet.

In juni blesseerde hij zich bij de nationale ploeg, pas in oktober was hij opnieuw fit. En begin dit jaar verdedigde hij de Zuid-Afrikaanse kleuren op de Africa Cup (foto). In de competitie stond hij zo nog maar vijf keer aan de aftrap

net omdat hij zoveel gekwetst is

Old Post Mar-03-2008 10:55  Belgium
Devilex
Think About The Way

Anderlecht na 9' al een goal om de oren.

Old Post Mar-06-2008 18:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

En Toni doet Anderlecht helemaal dood

Old Post Mar-06-2008 18:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Triestige match, meer dan de helft bij Anderlecht loopt er gewoon bij als een kip zonder kop. Die 0 - 3 was volledig te wijten aan het onhandig balverlies van Biglia. Buiten Polak en Chatelle is Anderlecht niets in deze match.

Old Post Mar-06-2008 19:17  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[7Clips]Some older very easy ID's! (No. 4) [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoogwai - "Neon" (Original Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:36.

Forum Rules: