|
| quote: | Originally posted by djcresto
Een speler die niet in de basis staat bij de Zuid Afrikaanse nationale ploeg zou de spelbepalende figuur moeten zijn van Club Brugge. Als dat geen teken aan de wand is voor het Belgische voetbal. Vind Van Heerden nu ook wel een goeie speler, maar of Brugge nu staat of valt met hem dat durf ik te betwijfelen. Hoeveel matchen is hij al gestart de laatste 2 seizoenen? Vorig seizoen zij hij ook regelmatig op de bank als ik mij niet vergis.
Enja ik volg wel nog het voetbal al is dat vooral in de samenvattingen op Studio 1 |
je moet er niet smalend over doen hoor, het is niet omdat je meestal invalbeurten doet bij de nationale ploeg dat je daarom niet kan voetballen, dat heeft ie al genoeg bewezen.. De reden wrm hij vorig jaar pas laat in de ploeg kwam was vooral omdat het even duurde voor hij zich volledig had aangepast, plus nog wat sukkelingen met blessures..
Ik heb alle thuismatchen gezien dit seizoen en telkens Elrio meedeed kon je het verschil enorm goed merken, dat zijn gewoon dingen die je niet kan opmerken in een samenvatting van een minuut of drie. Van Heerden is iedere keer redelijk spelbepalend geweest de keren dat ie op het veld stond; meestal in enorm positieve zin, tegen Standard in negatieve zin. Met een goeie Elrio had Club gewoon die match gewonnen. Dat zullen weinig mensen nu wel willen geloven, maar als je in het stadion zat dan wist je het wel..
|