Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06.12.2008] Eddie Halliwell @ Le Queen, Paris
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
KLH
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2008

quote:
Bienvenue chez les ch'tites coquines!

Il est comment ?
Je connais "A nous les petites Quebecoises"

Old Post Dec-08-2008 23:07  France
Click Here to See the Profile for KLH Click here to Send KLH a Private Message Add KLH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by severnayaprods
KLH, t'as zappé Bienvenue chez les ch'tites coquines!

D'ailleurs j'attends toujours les extraits depuis la discussion devant le yono bar !! ainsi que les extraits de celui de vic7orius : In-Diana Jones (rien à changer mouarf ! )

Old Post Dec-08-2008 23:36  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Bon z'en avez pas marre de parler Q dans le thread d'Eddie là?

Old Post Dec-08-2008 23:43  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

quote:

dit l'homme à la signature la plus tordu du forum

quote:
"Chloe Metz : "Fuck me like I am Alqaida !!!"
Hank Moody : "I declare Jihad on your pussy"

Old Post Dec-08-2008 23:48  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:

T'as bien raison paysan, va falloir remonter le thread d'Antwerp is Burning, il est plus approprié pour parler de bienvenue ches les chtites coquines

Old Post Dec-09-2008 02:05  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by JorisC
dit l'homme à la signature la plus tordu du forum

Signature culte!

Old Post Dec-09-2008 08:57  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007
King

quote:
Originally posted by Eddy
Signature culte!

Hank Moody FTW !!

Old Post Dec-09-2008 10:05  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

En tout cas vous vous êtes lachés sur les reviews

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Dec-09-2008 10:24  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

Mais on attend tjrs celle de Thib'

Old Post Dec-09-2008 12:04  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

Excellentissime vos vidéos !!! en fait ça a pas mal bougé ! vu de l'intérieur je n'avais pas trop l'impression ! Bon retournement de floor !

quote:
Originally posted by vic7orius
Apwal l'oral!

Bon sinon apwal les oraux j'ai valider sans problèmes ! Qui à dit que sortir nuisait aux examens ? J'ai des écrits la semaine prochaine vous faites quoi samedi soir ?

Old Post Dec-09-2008 17:09  France
Lunar
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2008

quote:
Originally posted by JorisC

Bon sinon apwal les oraux j'ai valider sans problèmes ! Qui à dit que sortir nuisait aux examens ? J'ai des écrits la semaine prochaine vous faites quoi samedi soir ?

The Prophecy Act II !! @ Melun
(dailleurs jai des oraux aussi mardi qui arrive xD copain JorisC xD )

Old Post Dec-09-2008 17:16  Norway
Click Here to See the Profile for Lunar Click here to Send Lunar a Private Message Add Lunar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SunSpear
tranceaddict

Registered: Sep 2008

Ralala les gars
J'etais avec Raphy et deux autres potes, faut dire qu'on était bien saucés par Eddie. Seulement on arrive devant le Queen et la on se fait refouler comme des merdes.
J'avais trop le seum. Jenvoie un sms à GoGo pour voir ce qu'il peut faire mais rien n'y fait.
Finalement, on loupe notre train et pour ne pas cailler dehors, on se fait une lan à Chatelet avec un putain d'obsédé sexuel juste derrière nous (le mec il enregistre des images à 1h30... Vers 4h je me retourne, il continue comme si de rien était...Chaud !)
Bref bien déçu(s) d'avoir loupé tout ça surtout quand je vois le pseudo de Gomez sur msn... Grosse soirée pourrie pour ma part.

Prochaine soirée :

06/12/08 : Eddie Haliwell @ Queen - Paris

Last edited by SunSpear on Dec-11-2008 at 19:51

Old Post Dec-11-2008 18:40  France
Click Here to See the Profile for SunSpear Click here to Send SunSpear a Private Message Visit SunSpear's homepage! Add SunSpear to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06.12.2008] Eddie Halliwell @ Le Queen, Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDamn Track #1 [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcos - "Cosmic String" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:10.

Forum Rules: