|
OK, hier mijn verslag
ik moest zat eerst 's ochtends werken, toen ben ik in de middagpauze ff naar huis gegaan, ik moest nog een mail krijgen weet niet meer van wie, maar goed ook dus ff langs het forum gegaan. zag ik daar dat een stel kaartjes overhadden, snel ff gePMd, gebeld en Dancetrend de rest laten regelen. helaas was mijn pauze snel om dus ik had niet alles kunnen regelen maar dat aan Dancetrend over gelaten. in de theepauze weer ff naar huis geweest, snel ff Dancetrend gebeld en toen werd bleek dat we dus toch heen konden. kaartjes waren geregeld (thnx Timeport & Flippe01!). toen ik vrij was om 5 uur snel naar huis gegaan ff alles geregeld over hoe en wat met de kaartjes en toen als een speer naar de bus. die bleek om 5 voor 6 te gaan terwijl ik hem om 5 over 6 verwachtte. dus toen weer naar huis, m'n pa ff lief aangekeken en zo dus toch gebracht naar het CS van Groningen. lekker crossen met 130 over landweggetjes waar je 80 mag en m'n pa maar droge opmerkingen blijven maken
Op het station aangekomen, waar ik met Dancetrend had afgesproken, snel naar de burgerking voor wat hamburgers (1e eten sinds m'n ochtendpauze ). toen direct naar de trein die ook op vertrekken stond. net de trein gehaald met de hamburgers in de hand. plekje uitgezocht en bijna 3 uur gewacht om in Den Haag aan te komen.
daar aangekomen eerst zo snel mogelijk ff wat eten en drinken halen, we zagen een burgerking, maar Dancetrend zag ook een AH, dus toen daar maar ff geshopt. bolletjes en wat drinken gekocht. toen we net op zo'n bankje in het station zaten, zag ik Partyhardy, Optimus en Tijs08 staan, dus toen daar heen gelopen. bij de groep aangekomen gingen om 22.00 naar de statenhal met de tram en hebben daar ff gewacht op Flippe01.
Eindelijk binnen, direct ff alles geinspecteerd, waar zat die chill-out nou verdomme!? bleek dat dus gewoon die bankjes te zijn. toen maar de zaal ingegaan en ergens vooraan gaan staan waar we met Flippe01, Mr.Marcello en Odyne + nog een kameraad zagen. daar in de buurt wat mee gedanst op SK en om 0.00 naar de chill-out gegaan voor de meeting, daar waren echter alleen de TA'ers die we bij het station zagen. toen achter iemand aangelopen, weet niet meer wie, waar we nog meer TA'ers zagen. daar zowat de hele avond gestaan.
toen het afgelopen was, direct ff afscheid genomen van de TA'ers die er nog stonden en snel een bus gepakt naar het CS. daar zagen we nog een stel TA'ers maar heb ze niet meer echt gesproken omdat ik er eerlijk gezegd te lam voor was. om 7.38 eindelijk de eerste trein terug richting het noorden om ongeveer 7.25 de trein in en het 1e uur naast een hockey-doos gezeten die zich nog ff aant opmaken vanaf Den Haag tot en met Utrecht. om 10.15 kwamen we eindelijk bij ons Station aan en gelukkig kon ik gelijk de bus terug nemen naar mijn dorpie dus was om ongeveer 11.00 thuis. direct maar ff gedoucht en wat gegeten en toen m'n nest maar ingedoken
Muziek: 7, ze draaiden allemaal wel lekker in de Mainzaal maar niet erg goed vond ik. alleen wel heel erg balen dat Paul er niet was 
Geluid + Licht: 7,5 heb vrijwel op 1 plek gestaan, dus kon niet goed over het geluid oordelen, de lasers zagen er iig wel gaaf uit
Sfeer: 7.5, was wel goed, maar niet meer dan dat, verder geen vechtpartijen gezien, alleen veel van die uitsmijters heen en weer zien lopen.
Aankleding: 8, zag er netjes uit, deed me eerlijk gezegd denken aan Massive, vorig jaar in Groningen (m'n 1e feestje )
Wachtrijen: 8,5 heb bij elkaar nog geen 5 min gewacht.
Eten + Drinken: 6,5 was wel wel goedkoop relatief gezien, maar je moest soms wel erg lang wachten
WC's: 4, toen ik de 1e keer heen ging, vroeg op de avond, heb ik niet hoeven te wachten, maar de 2e keer was een drama.
al met al een dikke 7 denk ik.
voor de rest was het tof met de TA'ers alleen jammer dat ik niet iedereen heb gezien
Dit was em 
|