|
Hoi!
al tijdje geregistreerd op TA maar heb de Holland sectie een beetje links laten liggen.
ben 19 jaar, echte naam is Adriaan, luister het liefts naar Trance en Progressive, grote fan van de man in mijn avatar (aantal mensen zullen mij miss kennen van tiesto.com )kijk graag DVD'tjes en een goed biertje op zijn tijd gaat er altijd in.
___________________
- There's a light at the end of every tunnel, just pray it's not a train -
|