Lijkt mij ook wel een goed plan. Zou eigenlijk met Tango meereizen dus wat denk jij ervan??
GreetZ, DC
___________________
Apr-23-2003 07:55
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by DJ Bazz
eten red ik denk ik niet, maar wil eigenlijk wel ff meeten op het station, aangezien ik waarschijnlijk alleen kom of anders met total w00t
zijn jullie een nieuw stel?
oh en eten? we zien wel
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Apr-23-2003 15:10
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Nou ik wil wel ff gaan eten in ieder geval. Reden waarom ik nu al met het voorstel kom is omdat ik binnenkort geen internet meer heb
Dus zou mooi zijn als we nu al een tijd kunnen afspreken. Half 8 ofzo vind ik wel een mooie tijd.
We zien wel
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-23-2003 16:35
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
dacht dat het nog niet gezegd was, maar Cor Fijneman - Exhibition wordt het thema-nr, aldus een woordvoerder van m'n platenzaak!