Ejh maar waarom hebben de duitser seen thread met bijna 10000 posts en wij maar bijna 6000?
___________________ Allemaal gelul!!
Vind het wel een beetje matigjes heur.
Wat doe je eraan?
Goedemorgen. Interressant JP
Je hebt het toch niet allemaal gelezen he?
Kennis is macht...
Jij leert snel
Ik heb een goede leermeester
quote:Originally posted by jp Wat doe je eraan? Nee Jan Pieter....wat doen WE er aan?
quote:Originally posted by New Wave Nee Jan Pieter....wat doen WE er aan? Nog een keer dat streepje vergeten en dan kom ik je opzoeken Neem ik koekjes mee en misschien ook een flesje bier
quote:Originally posted by jp Nog een keer dat streepje vergeten en dan kom ik je opzoeken Neem ik koekjes mee en misschien ook een flesje bier Jan Pieter, Salsa of paprika borrelnootjes ?
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA