gelukkig begon de kaartverkoop pas 4 maanden geleden.
Sinds wanneer ga jij naar ID&T feesten? Landverrader!
Maareh..kan toch dat ze een foutje hebben gemaakt?
Post +1, nu 2999!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-16-2003 21:44
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sinds wanneer ga jij naar ID&T feesten? Landverrader!
sssst niet te hard roepen. Dadelijk hoort duncan het nog en mag ik niet naar binnen vam um.
maar goed volgens het briljante PF-prive-party-archief is het al me 7e id$t-qdens feestje hoor. ik heul graag met de vijand af en toe.
CORRECTIE
Innercity wordt me 8e id$t-Qdens feestje
___________________
Dec-16-2003 21:58
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by The Appel
mijn 'schema' van de avond;
2300u agoria
0000u mauro picotto
0100u Dave clarke
0145u Tiesto
0340u Felix da housecat
0500u Takkyu Ishino of PvD (twijfel nog)
Als je om 1 uur nog naar Dave Clarke gaat red je 1:45 Tiësto nooit
Of draaien ze in dezelfde zaal?
quote:
Originally posted by The Appel
hoe dan ook: IK ga t cool hebben!
Ja! Laten we hopen dat de airco werkt
Dec-17-2003 06:05
Frankisback
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2003
Location: Delft
UITVERKOCHT!!!
Dec-17-2003 08:57
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Jappio
wie gaan er nog meer mee dan lex
Uhhhhh. Whehe niemand dus, maar ik ging er vanuit
___________________
Dec-17-2003 09:24
Phat B
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Etten-Leur
nog 3 nachtjes jongens!!! beginnen we al zenuwachtig te worden?
quote:
Muppet Gaan we nog een meeting houden daar??? Iemand enig idee waar we dat kunnen doen?
om een goede meeting te regelen kan je het beste een plek en tijdstip zoeken wat goed uitkomt. Bij een dj waar iedereen toch al heen wou (en waar het niet te druk is) of juist op een tijdstip dat het wat minder is ofzo. Of bijvoorbeeld de 1e hal ofzo
ik zwam maar wat ... vul me aan
___________________
House keeps you moving
Dec-17-2003 09:35
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Op IC een meeting houden wordt lastig denk ik of je moet hem vroeg achter in de main houden. Maar tot Tiesto draait niemand iets boeiends in de main als ik het zo zie.
___________________
Dec-17-2003 09:51
The Appel
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Tilburg
quote:
Originally posted by eieregooie
Als je om 1 uur nog naar Dave Clarke gaat red je 1:45 Tiësto nooit
Of draaien ze in dezelfde zaal?
Nou opzich, tiesto draait in de zaal naast de technohal, dus ik hoop snel van zalen te kunnen switchen.
Alhoewel ik t wel jammer vind om maar zo kort naar DC te gaan:maar opzich, mijn 'maatjes' willen perse Rahzel en tiesto zien, en aangezien ik t echt weiger om naar hip hop te gaan luisteren op een dance feest heb ik maar ff afgesproken met een klasgenoot om ff naar DC te gaan om vervolgens gezamenlijk naar Tiesto te gaan.
De 'gouden' middenweg lijkt me
___________________
Without music, life would be a mistake
Dec-17-2003 10:01
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands
Zou eigenlijk niet gaan, maar hoorde gister dat een vriend van me een kaartje voor me had gehaald.
Nou dan ga ik me ook zeker weer vermaken.
mijn tijdschema ongeveer;
00:00 mauro picotto
01:45 Tiesto of John "00" Flemming
05:15 Paul van Dyk Of Takkyu Ishino
Wel ga ik mijn opvouwfiets met navigatiesysteem proberen mee te smokkelen om binnen het ICgangenstelsel door te komen...
Dec-17-2003 10:18
NetX
frühclubber
Registered: Feb 2002
Location: Hamburg
We are thinking of
00:20 Cor Fijneman
01:00 Dave Clarke
01:45 Tiesto
03:40 Johan Gielen
05:15 Paul van Dyk
but considering "oneway-streets" and 42.500 people I think it´s best of not straying too far of the true path => travel between the techno hall and the Rio main hall.
Dec-17-2003 10:30
Phat B
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Etten-Leur
of een meeting in de Mercando Municipal (Europahal, gelijk als je binnenkomt). Hier is ruimte zat, zeker als je het voor 12 uur doet als de toppers gaan draaien ken dat misschien wel.
iig niet te missen:
Mauro
Tiesto
Corrrrrr!!!!
Junior Jack & Kid Creme
(wordt toch kiezen dan )
___________________
House keeps you moving
Dec-17-2003 13:12
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by basvh
sssst niet te hard roepen. Dadelijk hoort duncan het nog en mag ik niet naar binnen vam um.
maar goed volgens het briljante PF-prive-party-archief is het al me 7e id$t-qdens feestje hoor. ik heul graag met de vijand af en toe.
CORRECTIE
Innercity wordt me 8e id$t-Qdens feestje
9 feesten gewerkt Qdance/ID&T
5 gefeest: 1x IC, 1x TE, 1x Mysteryland, TiC en een suckende Massive.
En good luck met Tiesto. Vorig jaar IC toen ik gratis kaarten had (of iig: genoeg ID&T munten over om kaarten te kopen) ook heeeeeeel even bij Tiesto geweest.
Kan je nu al met 10000% zekerheid zeggen dat je geen ruimte hebt om fatsoenlijk te dansen plus dat 50% gewoon stilstaat te kijken.
Neemt niet weg dattie een superset kan draaien of dat het een goede dj is/kan zijn, maar dit soort dingen nemen mijn hele feestplezier altijd weg. Tiesto = nu een hype.
___________________
"Life is all about choices & respect"