Die passen naar mijn mening niet echt op een event als Sensation, daar zijn ze een beetje te "alternatief" voor denk ik. En of ze veel extra volk hadden getrokken betwijfel ik ook, hun normale publiek is ook meet alternatief, en zou volgens mij niet zo snel naar Sensation trekken...
Originally posted by Jasperovitsj
Die passen naar mijn mening niet echt op een event als Sensation, daar zijn ze een beetje te "alternatief" voor denk ik. En of ze veel extra volk hadden getrokken betwijfel ik ook, hun normale publiek is ook meet alternatief, en zou volgens mij niet zo snel naar Sensation trekken...
+1
bovendien vind ik hun ook serieus overhyped. Zeker dan in de iets populairdere media.
Originally posted by Jasperovitsj
Ik kan er niet aan doen, maar ik moet bij Sensation ook terug denken aan de vorige AIB Indoor...
Overal werd gesproken over de fantastische show, een event dat we nog nooit gezien hadden, een visueel spektakel om duimen en vingers bij af te likken, enzovoort enzoverder
Maar op de avond zelf sloeg dat ongeloofelijk hard tegen! Een paar pyrotechische effectjes, en rond 4u bij Ritchie Hawtin wat vuurwerk, maar voor de rest was er niet veel te merken van die overdonderende show...
vuurwerk is voor mij geen must om voor spektakel te zorgen. het paneel achter de DJ booth was mss iets te minimalistisch, maar de lasershow vond ik zeer vet. dat is al trouwens meer dan genoeg.. al die grootse extra's hoeven voor mij echt niet.
Mar-15-2005 14:14
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Vuurwerk hoeft voor mij ook niet
Mijn punt is gewoondat door alle hype er zo'n grote verwachtingen ua show werden geschept, en heel de avond zat ik dan te wachten op "iets" om te gebeuren, en dat kwam er gewoon niet. Net zoals de opening: een paar oorverdovende knallen, een diepe stem en dan een hoop vuurzuilen. Was wel leuk an sich, maar het leek gewoon de inleiding tot een weet-ik-veel visueel hoogtepunt. En dan blijkt dat het gewoon was, en dat vond ik persoonlijk toch ietwat teleurstellend. Daarom hoop ik ook dat Sensation die verwachtingen kan gaan inlossen. Want volgens mij verwachten veel mensen wel iets meer dan een paar lasers en wat minimale decoratie...
Maar kgeef u voor de rest groot gelijk: een grote show hoeft voor mij absoluut niet, gewoon goeie muziek en een goeie lichtshow!
Ik ga d'er efkes mijn rekenmachientje bijhalen.
€40
€10 (broek, en da's nog optimistisch)
€20 (booze)
€10 (NMBS + de lijn)
woooooooooot!!
Voor de rest, eigenlijk zouden we wat schoner commentaar moeten geven.
Sebiet flopt heel de zaak (gelukkig weinig kans) en was dit de eerste en laatste Sensation in Belgie.
Elof, echt proficiat kerel. Ik zal jou wel bashen als uw set op nietsen trok . Antwoorden met de platen, zou ik zo zeggen
Mar-15-2005 18:42
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
^hehe, kan gebeuren zeker?
Ik ga d'er efkes mijn rekenmachientje bijhalen.
€40
€10 (broek, en da's nog optimistisch)
€20 (booze)
€10 (NMBS + de lijn)
woooooooooot!!
Voor de rest, eigenlijk zouden we wat schoner commentaar moeten geven.
Sebiet flopt heel de zaak (gelukkig weinig kans) en was dit de eerste en laatste Sensation in Belgie.
Elof, echt proficiat kerel. Ik zal jou wel bashen als uw set op nietsen trok . Antwoorden met de platen, zou ik zo zeggen
voor 10 euro koopte tegewoordig bijna gene vuilzak laat staan een broek