|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Bon, ik heb dus problemen met DC++ op m'n laptop, in die zin dat ik totaal geen verbindingen meer kan krijgen blijkbaar. Ik had de oude versie eraf gezwierd en de nieuwste er op gezet, maar nog steeds kan ik niks doen: ik kan de Public Hub list niet krijgen (verzoek actief geweigerd door server), ik kan geen verbinding meer krijgen met mijn hubs waar ik op onze pc wel verbinding mee kan krijgen, en meer stuff like that. Dus ja, redelijk afgezopen. IK ben niet echt een held in zo'n dingen, dus misschien zie ik gewoon iets simpel over het hoofd.
BTW, ik kan ook nog wel adressen van goeie hubs gebruiken, moest er iemand er op overschot hebben? (a) 
Jan-13-2007 15:09
|
|
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bon, ik heb dus problemen met DC++ op m'n laptop, in die zin dat ik totaal geen verbindingen meer kan krijgen blijkbaar. Ik had de oude versie eraf gezwierd en de nieuwste er op gezet, maar nog steeds kan ik niks doen: ik kan de Public Hub list niet krijgen (verzoek actief geweigerd door server), ik kan geen verbinding meer krijgen met mijn hubs waar ik op onze pc wel verbinding mee kan krijgen, en meer stuff like that. Dus ja, redelijk afgezopen. IK ben niet echt een held in zo'n dingen, dus misschien zie ik gewoon iets simpel over het hoofd.
BTW, ik kan ook nog wel adressen van goeie hubs gebruiken, moest er iemand er op overschot hebben? (a) |
Anyone?
Verbinden gaat dus wel degelijk, het is alleen het gebrek aan hubs nu...
Jan-18-2007 13:40
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 14:06.
Forum Rules: