Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by christina
en ik ben twaalf keer ofzo aangesproken met telkens dezelfde vraag

"zijt gij christina van TA?"

val ik zo hard op dan?

blijkbaar

Old Post Jul-31-2006 09:47  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Wat er wel ontbrak was een soort tent met zetels om u ff te gaan afkappen. Want in nat gras gaan zitten is ni echt aangenaam.

Old Post Jul-31-2006 09:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Wat er wel ontbrak was een soort tent met zetels om u ff te gaan afkappen. Want in nat gras gaan zitten is ni echt aangenaam.

Zijde weer tegen de grond gaan hangen?!

Bon ik ben uiteindelijk ook nog op TL terecht gekomen.
Heb er vooral in de Perfecto-tent rondgehangen (uiteraard)
Daar was gewoon meeste sfeer van alle tenten.

Phynn vs kzen-vergeten-wie was goed, leuke sfeer af en toe
Menno vs Jonas gigantisch zalig! dikke sfeer in het publiek en tussn hun precies ook (die twee kunnen enthousiast doen achter hun daaitafeltjes )
Markus Schulz en de kleine: heb eerste stukske gemist maar vanaf dak daar binnen stond.... ni te doen! gigantisch goeie set

Denk dak Christina ook gezien heb maar ben ni komen vragen of zij het was, kzalt volgende keer wel doen, ok?

Voor de rest beke in Versuz gaan kijken (mooie waaier gekregen ) en DJ Elof aan de botsautos gaan lastigvallen (geweldige set Elofke )

moest helaas om 21u vertrekken wegen gaan werken om 22u dus gene Ferry en gene Armin gehoord (I hate work....)

Groetjes aan alle BETA's die ik zen tegengekomen (Devilex, Synth en broer, ... ) en degene die ik ni zen tegengekomen (de rest)

The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...

Old Post Jul-31-2006 10:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

pfff, na nen hele dag ronddolen was 'k echt wel redelijk kapot, klag pas om half 2 in m'n bed en dan vanmorgen om 7u er uit voor te gaan werken, dat deed pijn

Anyway, 't was een geslaagde TL, report volgt nog wel.

Old Post Jul-31-2006 10:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
obssession
tranceaddict

Registered: Jun 2006

plus:

sfeer
beter mainstage
betere verlichting
sets van marus schulz, menno de jong en arin van buuren
veel mensen gezien thx to bruno,kevin, rowan, kelly, an, jolien, kristof, christina, nathalie enzoveel anderen always nice to see you :

min:

het geluid da veel te scherp en te hard stond wardoor ik koppijn kreeg en de set van phynn vs fred baker voor mij grotendeels verlloot was.rvg set, ben van die man zoveel beter gewoon
dvid guetta de show waar die gast mee sta jak
betalen voor douche op camping = overdreven
4euro voor nen schralen hotdog is iverdreven

het gedrag van sommige kindjes...
de q stage wa een gedrocht

Old Post Jul-31-2006 10:29  Belgium
Click Here to See the Profile for obssession Click here to Send obssession a Private Message Add obssession to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by Devilex
Want in nat gras gaan zitten is ni echt aangenaam.

daarom ben ik ook ni gaan zitten
en nat gras+rokje gaat ni zo goe samen

Old Post Jul-31-2006 10:33  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

goed feestjeu, kheb mij heeeeeeeel goed geamuseerd

s morgens goed op tijd vertrokken en kwas dan ook bij de eersten om tomorrowland binnen te gaan. Het eerste uur vooral het terrein een beetje verkend, en dan met mijn kameraden uiteindelijk bij de Q-dance beland (zoals ik al verwacht had ). Kben daar effe gebleven, maar twas niet echt iets voor mij en ben dan naar de Perfecto gegaan (kveronderstel dat het op dat moment Liam Shacher was die bezig was door het wegvallen van Oakenfold). Setje gevolgd tot 14u en dan naar het laatste kwartier van Elof gegaan en hetgeen ik daar te horen kreeg kon ik zeker apprecieren, ook DJ Chess een deel gevolgd en die viel zeer goed mee.

Daarna eventjes Versuz bezocht, Perfecto nog ff binnengeweest en dan een heel tijdje in Kozzmozz geweest (ook wel leuk ). Tussentijds ook een lekkere douche gekregen . Op Q-Dance heb ik dan Scot Project gevolgd en was zeker niet slecht alleen viel het nogal op dat de stage toen wa leegliep daar. Ondertussen ook de tijd genomen om wat te eten en dan naar Menno en Jonas en die set vond ik echt keigoe, heeeeel veel sfeer en heel veel lekkere plaatjes. Daarna Markus en hetgeen ik daarvan heb gehoord was ook zeeeeer leuk.

Kben dan met mn kameraden naar de main geweest om ff te relaxen (die waren blijkbaar ook moe door het gestamp ) en we hebben daar diene Emjay aan het werk gezien. Daarna Guetta, was vrij commercieel maar ik vond het wel goed. Zelfs nog een deel van de set gevolgd boven in die kraan . En daarna Ferry en armin volledig gevolgd. Setjes waren voor het overgrote deel heeeeeeel goed, kheb mij der in ieder geval keigoed op geamuseerd en de sfeer zat ook wel goed (toch waar ik stond).

Daarna stillekesaan vertrokken en tegen 4u was ik thuis ...

quote:
Originally posted by christina
en ik ben twaalf keer ofzo aangesproken met telkens dezelfde vraag

"zijt gij christina van TA?"

val ik zo hard op dan?

kdenk da ik u ook heb gezien, vooraan bij armin, kmeende nog iets te zeggen achteraf maar ge zijt blijkbaar direct vertrokken na de afsluiter van Armin (die bruut werd stilgelegd door een of andere pipo )

en kdenk nie da ge zo hard opvalt, der zitten hier gewoon veel gefrustreerde vrijgezellen

Old Post Jul-31-2006 10:43  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Solar1
Senior tranceaddict

Registered: May 2004

Wat een gróte dag moest worden voor mijn trance-verslaving, werd alleen maar bevestigd, super naar mn zin gehad!!!

Parcours:

- Liam Shachar (vanaf 13u) vloog er al onmiddelijk stevig in! onbekend werk, maar fantastische nummers gespeeld! heerlijk progressive... mag een keertje meer naar hier afzakken...

- Fred vs Phynn: de sfeer zat er goed in in de perfecto! Hadden het beiden ook erg naar hun zin, genoten alleen spijtig voor t klote geluid op dat moment waardoor melodie het verloor van bas

Vluchten voor Ronald V G, PAUZE, effe rondkijken op andere stages

- Jonas vs Menno: van Jonas wist ik al dat hij enorm veel energie uitstraalt, en geweldig meefeest; Menno deed lekker mee, vorige keer dat ik em live zag was al 2 jaar geleden, is er alleen beter op geworden! Wat een interactie!

-Markus = Markus! heerlijk toch die typische sound... Heeft mij nog nooit ontgoocheld, blijft zn eigen ding doen. Liet CD zien in camera met opschrift, What the point, betekenis?

PAUZE, eten, zittend bij Guetta, BAH, zo kan ik ook DJ'en, erg makkelijk het publiek meekrijgen met enkel oude hits die zelfs Jan met de pet kent.

-Ferry!! Had ons vorige week i R'dam laten uitschijnen echt uit te kijken naar TL, dit straalde ook van hem af! Heerlijke trance, afgewisseld met zn eigen LEF-sound. Zal nooit plat hard gaan, apprecieer ik enorm aan hem!

-Armin: ontgoochelde niet, maar verraste ook niet. Plots werd het druk vooraan bij de main... plots doet iédereen mee... Spijtig dat ie steeds die platte harde sound bovenhaalt in zn set... Toch goed afsluiter! Wat n interactie! (En dan maakt die ID-T verantwoordelijke zo'n abrupt einde aan "For an angel" BOEH!)

Amai mn beentjes, toch n dikke 10u alles gegeven

Enige minpunt voor mij was de verwarring rond de timetable, maar achteraf bekeken heeft alles zich vanzelf opgelost. Oakenfold ook eens graag willen zien, vind t maar n bizarre uitleg. Afwezig in zn eigen tent...

Verder alleen maar genoten! Ook catering was dit jaar dik in orde (een heel verschil met vorig jaar)

Old Post Jul-31-2006 10:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Solar1 Click here to Send Solar1 a Private Message Add Solar1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Omstreeks 12u15 toegekomen, geen opstroppingen met het verkeer gehad

Gingen direct naar de kant op van de Main Stage en toen we over dat brugsken waren hoorden we direct al de harde bass van de Perfecto stage die echt wel luid stond. Liam Shar of zo was daar net begonnen en die begon al zeer lekker tranzy, wat prachtige platen gehoord maar ik ken der geen een van. We zijn efkes gebleven en dan nog wat de sfeer gaan opsnuiven aan de Main omdat we later grotendeels in Perfecto zouden blijven en was eens benieuwd naar Elof's electro set. Electro is niet echt mijn ding voor op een festival of discotheek, eerder als achtergrond muziek in ne gezelligen lounge bar of zo, of ergens anders waar de muziek minder centraal staat. Toch ben een tijdje gebleven en vond het niet slecht. Denk dat er wel al bijna meer volk stond dan vorig jaar op de peak time

Dan weer terug efkes Perfecto, dan naar de Q-stage afgezakt, maar dat was maar niksken dus rap terug, net de eerste regen kunnen missen. Fred Baker had daar juist begonnen met Phynn en k'vond het een redelijk afwisselende set, Fred Baker die in't begin toch wat harder draaide dan Phynn. Dat harder half uur voor Perasma toen Fred Baker iedereen uit hun bol kreeg en voor een stampvolle tent bezig was gecombineerd met de knappe lasers was 1 van de hoogtepunten van de dag voor mij, zo niet het beste half uur (t'was buiten ook tamelijk donker dus de belichting kwam meer tot zijn recht).

Daarna Ronald Van Gelderen maar we zijn toen nog eens buiten geweest en overal een kijkje gaan nemen, de andere tenten zaten toen ook al wat voller maar de muziek was minder. Hebben ons dan efkes gezet op de heuvel voor de main waar Chris Liebing bezig was en die was aan een zeer stevig techno setje bezig, was ook

Daarna nog wat rondgewandelt, wat BETA's tegengekomen, nog eens naar de Q-stage gegaan maar weer rap terug richting Perfecto. Ronald Van Gelderen moet dringend ne keer van style veranderen als hij hier draait. Dat zijn nu de laatste 3 van de 5 keren dat ik heb het voorbije jaar heb gezien dat hij het volk wegspeeld (Illusion in december, Illusion Beach vorige week, gisteren), nochtans waren zijn sets op TL en 18 Years Illusion vorig jaar best wel te pruimen.

Menno & Jonas Steur draaiden ook 1 van de schoonste sets van de avond en die b2b was zeer geslaagd, k'vond dat ze perfect op mekaar waren gestemd qua tranzy music mood Ook ne keer aans gaan zitten op de bumper cars, merci Elof en daar ne keer wat goed kunnen rondbumpen, vooral tegen Devilex, zijn eten kwam der bijna weer uit, sorry maat Elof volgende keer mee doen e.

We hebben dan nog het laatste deel van Menno & Jonas meegepikt en dan de resterende 2 uur gebleven voor Markus Schulz die in topvorm was. Veel bekende platen en veel kippenvel momenten, samen met de vorige set en dat deel van Fred Baker's set DE beste set van de dag. Enorm enthusiasme en dankbaarheid dat hij ook toonde en denk dat de mensen daar dat echt hebben geapprecieerd, denk dat hij mss op sommige momenten zelf kippenvel leek te krijgen Oh en hij heeft ook nog de nieuwe versie van Plastikman - Spastik gedraaid wat ik niet zou hebben verwacht tussen de fluffier tracks gewoon.

Cor en Mark Norman namen de plaats van Oakenfold in, die naar het schijnt niet kwam omdat hij het beter vond om met Madonna te toeren, naar zijn eigen tent niet dan nog! Awel dat vind ik toch een beetje schandalig als dat waar zou zijn, en hij is echt nog lager gezakt dan zijn recente producties die op niet veel trekken (van degene die ik al heb gehoord).

Anyways, nog ne keer eens naar Q afgezakt en Tatanka was daar bezig, ne keer eens goed onnozel staan doen daar Maar na een 20-tal mins weer terug Dan was't zo efkes anderhalf uur niet zo goed weten waar naar toe, Emjay had de Perfecto tent zo goed als leeg gedraaid, viezen rnb in Mississipi, commercielen brol in Versuz, op die buiten tent daar in't midden nog ergeren brol en ook wat van die viezen rnb, en op de main stage Ghetta die ik ook maar niks vond. Efkes Ferry nog meegepakt en dan nog ne laatsten keer naar Q-Dance waar de bpm al redelijk verhoogd waren, we hoopten eigenlijk op een gelijkaardige toestand als vorig jaar waar we toch een aantal uren aan Q wouden blijven staan, op domme platen a la Da Bootleggers - Fresh Beats maar die toch plezant zijn (gewoon mind op nul zetten). Na de eerste laserkes zijn we dan teruggekeerd naar de Main en daar gebleven tot bijna het einde. Armin's set was minder tranzy als verwacht (vooral in't begin) maar ook wel zalig, zoals altijd eigenlijk.

De muziek op de main vond ik ook zeer in orde, en t'was nog beter als ge van boven op die berg zat, mooi uitzicht ook, vooral s'nachts met die lasers, en t'was toen ook al wat frisser dat wel deugd deed na de Perfecto stage die op sommige momenten gelijk ne sauna was

Al bij al een zeer geslaagd feest maar ik moet Vishnu bij staan en vond het muzikaal vorig jaar toch wel beter, toen moesten we constant kiezen waar te staan, terwijl op sommige momenten geen enkel van de 9 areas ons echt aanstond (qua muziek), niet daarom slecht maar niks dat er echt boven uitstak op bepaalde uren. Benen waren wel echt moe tegen het einde, 12-13u waarvan toch zeker 10u redelijk aan't bewegen - voila, genoeg fitness voor de rest van de zomer

Oh en die MC's mogen ze voor mij ook weg laten ze, past totaal niet op de muziek die ze op de main draaien. Dezelfde meningen als hierboven voor de rest. Greetings aan al de BETA's die ik ben tegengekomen (Kelly, christina, Elof, Devilex, Den Backer, Anthony, Xilver, Nyah, Kaidreas, BZRK, Mike Foston, Vishnu, Moisture, FredNova, Godfather).

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post Jul-31-2006 10:51 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

Bon. Aangekomen rond twaalf uur dacht ik, lekker dicht parking gevonden. Voorlopig hoogtepunt van de dag was toen dat we niet moesten aanschuiven en dat alle areas al open waren .

Eerst overal wat rond gelopen, gewacht tot dat elof begon met z'n set en peis dat we dan vooral door die domme MC weggegaan zyn naar perfecto. Liam Sachar viel echt goed mee, voor mij vrij onbekend werk, één plaatje herkend ofzo maar dus allemaal wel erg erg goed.

Doordat 't allemaal wat later begon daar in perfecto stonden we behoorlijk lang te wachten op phynn vs fred baker maar 't wachten was de moeite, confirmation, en iets dat daar hard op leek en yahel - voyage o.m.

Daarna niet gebleven voor Ronald, en blijkbaar maar goed ook, eens naar de kozmozz area geweest, waar het geluid tenminste in orde was, aka perfect. In tegenstelling tot perfecto waar de bassen je oorvlies er bijna door ramden. Man wat 'n klote geluid

Laatste stuk meegepikt van Ronald en dan een van de beste sets van de dag: Estuera vs Menno (of Menne zoals op de timetable-flyers stond ). We hebben de discussie hier al eens gevoerd maar die twee bewijzen toch dat 't nog een heel stuk aangenamer kan zyn als de dj zelf ook compleet flipt . See you @ trancesession jonas .

Tegen dan waren we al behoorlijk moe en hongerig... Foute beslissing gemaakt en iets gaan eten...tijdens schulz Maar ja, toch nog ongever de helft van z'n set kunnen horen, en dat was 't beste van de dag ;binnen gekomen op Dogzilla-Your eyes, daarna een ID maar omg wat een plaat , Air for life en ook nog dé plaat: Without You Near. Super Schulz dus en 'k heb nog de helft gemist

Dan niet gebleven voor Cor Fijneman & Mark Norman alhoewel luc dan zei dat ze behoorlijke lekkere stuf gedraaid hebben, zoals Carl B - Social Suicide Tweede foutje van de dag dus om daar weg te gaan
We zaten ff te chillen aan de main met David Guetta

Ten slotte Ferry en Armin. Major disappointment. Van Ferry had 'k 't wel weer verwacht, totaal m'n sound niet die kerel, masaal saai met al z'n eigen platen die gewoon utter crap zyn. Armin viel eveneens enorm tegen. De intro was goed en 'k dacht we zyn hier vertrokken voor anderhalf uur zalige platen...not. Allemaal platte techtrance in't begin met o.m. control freak, veel te veel soortgelijke platen gehoord gisteren, overal zo wat. Na 45min ofzo begon hij wat beter te draaien maar we hadden er toen gewoon geen zin meer in na al die saaie platen int begin en zyn dan maar eens afgezakt nara Rush, techno ownz

Old Post Jul-31-2006 10:51  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kdenk da ik u ook heb gezien, vooraan bij armin, kmeende nog iets te zeggen achteraf maar ge zijt blijkbaar direct vertrokken na de afsluiter van Armin (die bruut werd stilgelegd door een of andere pipo )

jep kmoest mijn vrienden gaan zoeken die te tam waren om mee vooraan te komen staan

en khad een lichtroos rokje aan, was ik het?

Old Post Jul-31-2006 10:52  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

Why Don't You Love Me

Lekker plaatje uit Elof z'n set.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jul-31-2006 11:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Post New Thread    Post A Reply

Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOn more nice tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPPK - Resurrection [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:14.

Forum Rules: