het enige wat je nu nog moet doen is een foto van uzelf posten, en als ge der iets of wat fatsoenlijk uitziet maakt ge kans bij melow-head
Sep-18-2006 15:51
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
Location: Antwerp
Om even terug naar het onderwerp van deze topic te gaan: Wanneer is die illusion beta-foto juist getrokken?
Ik kan het me niet meer herinneren.
___________________
No Rules, Great Old
Sep-18-2006 16:12
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium
quote:
Originally posted by Progrez
Om even terug naar het onderwerp van deze topic te gaan: Wanneer is die illusion beta-foto juist getrokken?
Ik kan het me niet meer herinneren.
zou ik ook wel willen weten
(wss was 'k al weg)
___________________
Sep-18-2006 16:25
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België
quote:
Originally posted by Dark Apostle
kga die op Qlimax ook eens dragen, speciaal voor u
___________________
How to make laptop dj-ing more exciting ?
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
Sep-18-2006 16:27
Hydra
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Antwerp
quote:
Originally posted by Progrez
Om even terug naar het onderwerp van deze topic te gaan: Wanneer is die illusion beta-foto juist getrokken?
Ik kan het me niet meer herinneren.
Ongeveer een uur nadat die sfinxen platgingen denk ik. Niet zo laat dus.