heb de match ook gezien, een superieur Bayern en soms zou je zelfs denken dat ze niet eens aan het doordrukken waren. Weinig spelers op niveau, met waarschijnlijk Biglia en Zitka als de zwaksten op het veld
Mar-06-2008 21:15
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
aiiii no es bueno =p
Mar-06-2008 22:49
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Wel grappig van Bayern. Even Ribery en Klose inbrengen bij de rust. Welk team kan zich dat permiteren?
Die Lahm speelde anders ook een enorme sterke wedstrijd, gaf echt niets van ruimte toen Anderlecht eens iets wou proberen,
Mar-07-2008 13:33
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Devilex
Die Lahm speelde anders ook een enorme sterke wedstrijd, gaf echt niets van ruimte toen Anderlecht eens iets wou proberen,
das dan ook de beste linksachter ter wereld. Ideale speler voor Real.
Amai verrassende uitslagen. Brussels en Bergen pakken 3 punten terwijl Club Brugge onderuit gaat tegen Moeskroen.
Mar-09-2008 10:30
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Sowieso zwakke prestaties van de top 3 in het geheel. Standard met veel moeite, Cercle ongeďnspireerd, en Brugge zelfs niet geheel onterecht verloren (op basis van de samenvatting weliswaar ). De titelstrijd is toch nog niet gespeeld denk ik.
en Genk weeral verloren, thuis dan nog. die club is echt zo ziek, is wel erg voor de supporters. een volledig off-jaar, toch vreemd hoe het kan verkeren eh.
Sowieso zwakke prestaties van de top 3 in het geheel. Standard met veel moeite, Cercle ongeďnspireerd, en Brugge zelfs niet geheel onterecht verloren (op basis van de samenvatting weliswaar ). De titelstrijd is toch nog niet gespeeld denk ik.
Ik vrees dat het gespeeld is, buiten Club en Standard zag ik zoal geen echte kandidaten meer voor de titel. De matchen tegen Charleroi (thuis en Charleroi met veel afwezigen) en Moeskroen (bakken er al maanden niets van) had ik Club met grote zekerheid zien winnen. Ze mogen dan zelf nog veel spelers missen, ik had toch verwacht dat ze tegen die ploegen geen punten zouden laten liggen. Ziet er dus niet echt fantastisch uit voor Club met nog matchen tegen o.a Zulte-Waregem, Anderlecht en Gent (allen op verplaatsing) in het verschiet