Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Ik zie net dat op Partyflock nu ook de foto's online staan!!

Maar Dancetrend had toch ook een camera mee?? Komen die foto's ook nog online??

Old Post Nov-11-2002 22:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Flipper01
Maar Dancetrend had toch ook een camera mee?? Komen die foto's ook nog online??

Hij had idd een toestel bij zich........dus komop met die pics!

Met vriendelijke groet.

Old Post Nov-11-2002 22:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

zooooooo ik ben weer bij de mensen...
38 paginaas jezus... die lees ik deze week nog wel een keer.

Kvond het een goed feest!

Het had in mijn top 3 moeten belanden maar door vele onvolledig uitgevoerde aspecten is dit niet het geval! TAs waren ook weer volop aanwezig (ik wat minder )

tot de volgende knoop maar weer, mensen

Old Post Nov-11-2002 22:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik zoek trouwens ook nog een nummer wat Tiësto draaide en hij zit niet bij de nummers die al genoemd zijn... Volgens mij draaide hij um Madonna - Die Another Day

Dat was inderdaad een superplaatje, een van de beste die avond. Heel de zaal was gevuld met het trancy geluid van dat nummer. Heb al een paar verschillende remixes gedownload, maar die zijn het niet. Heb het ook op trance.nu nagevraagd en daar kennen ze hem ook nog niet. Ze denken dat het een eigen remix van tiesto zelf is. Zou misschien best kunnen, misschien hadden wij de primeur wel

Old Post Nov-11-2002 22:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
King

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Madonna - Die Another Day (Remix) <== superlekker

quote:
Originally posted by Shadow
Dat was inderdaad een superplaatje, een van de beste die avond. Heel de zaal was gevuld met het trancy geluid van dat nummer. Heb al een paar verschillende remixes gedownload, maar die zijn het niet. Heb het ook op trance.nu nagevraagd en daar kennen ze hem ook nog niet. Ze denken dat het een eigen remix van tiesto zelf is. Zou misschien best kunnen, misschien hadden wij de primeur wel

Yep, hij heet=> Madonna-Die another Day(Dj Tiësto's Dedicated remix)!! erg lekker inderdaad!

Sasha!

Old Post Nov-11-2002 23:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

quote:
Dat grietje kwam er ineens bij staan toen de foto werd gemaakt..

quote:
Van links naar Rechts en Boven naar Beneden: Odyne, Flipper01,Dj_Suez, Teal'k, ??, Robin (geen TA), Total w00t, Dj Lex, Jappio, Onbekend meisje, Dj Bazz, Smirnoff, ???, Basd

ehh, ik sta niet op die foto hoor, die gozert is een vriend van Teal'k volgens mij, ik sta trouwens wel op best veel fotos volgens mij, maar ik heb er pas 1 gezien, hoe kan dat..?.......

Old Post Nov-12-2002 00:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

dancetrend had volgens mij ook fotos gemaakt van de 2de meeting in de chill.. en tijs08 ook, daar heb ik nog een foto gemaakt van een groep mooie meiden! (dus tijs wanneer zijn die fotos klaar? )

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-12-2002 10:32  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sabina
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

quote:
Sta jij eigenlijk ook nog op een foto?? Ik heb jou niet gezien, ik had eigenlijk ff aan Peter moeten vragen wie je was..

ik was helaas niet op de meeting.... om eerlijk te zeggen... totaal vergeten sorry.

Old Post Nov-12-2002 10:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sabina Click here to Send Sabina a Private Message Add Sabina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Sabina
ik was helaas niet op de meeting.... om eerlijk te zeggen... totaal vergeten sorry.

Nou ja zeg... tsss...

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-12-2002 11:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Dat grietje kwam er ineens bij staan toen de foto werd gemaakt..

Van links naar Rechts en Boven naar Beneden:
Odyne, Flipper01, ???, Teal'k, ???, Robin, Total w00t, Dj Lex, Jappio, Ciska, Dj Bazz, Smirnoff, ???, Basd

moet zeggen dat ik me zeer vereerd voel, maar ik sta er echt niet bij

Ok. ben eindelijk weer helemaal terug op aarde dus hier een (zeer onvolledig) verslag,
tijs08 had vrijdag al gevraagd of ik meeging, en ik maar roepen dat ik ´t weekend bij mn ouders zat om te LEREN en dus niet om te feesten, maarja zaterdagochtend kom ik mn nest uit, en vraagtie ´t weer! en ja, net mn bed uit, zwaar uigeslapen.....ik kon de verleiding dus niet weerstaan .
zitten we 's avonds met tijs08, three ´o three en PH (whaahaahaaa )een beetje in te drinken, belt die gekke sjinees , dat ie ook nog een kaartje heeft, ik dus gelijk m´n feestmaatje bellen dat ie als de sodemieter vanuit Groningen de trein naar den Haag moet pakken.

Zo gezegd zo gedaan, op den Haag centraal stonden al wat TA´s en het werden er steeds meer .
met ´n man of 25 naar de statenhallen gegaan, waar geen rij stond, dus iedereen liep zo naar binnen....BEHALVE ik want ik had t kaartje voor mn maat.... (NS ---> VERTRAGING) en ik moet zeggen: ik wist niet dat een rij zo snel kan groeien... een half uur later was hij er ook, maar toen stond er dus al een rij van ruim een half uur...

ok kwart voor twaalf eindelijk binnen, SK was al lekker bezig, beetje heerlijk inspacen en al die TA´s zorgden er toch wel voor dat ik in een ultieme feeststemming kwam, toen Tiesto, Moet eerlijk zeggen dat ik m niet eens zo slecht vond draaien, (zoals ik hier veel lees) kwas denk ik in zo'n feeststemming, dat hij weinig fout kon doen, was natuurlijk wel balen dat PvD niet kwam (had ik me eingenlijk ´t meest op verheugd) maar dat kon m´n pret toch eigenlijk niet drukken. MdH was toch echt een top afsluiter van de avond
al met al een zeer geslaagd feest, kheb ook niet een knokpartijtje gezien en ook niemand out zien gaan, dus ik denk dat ik de hele nacht op de goede plek op ´t goede tijdstip ben geweest!

OK. feest was wel wat vroeg afgelopen, maar moet zeggen dat ik het eigenlijk wel relaxed vond zo, ik heb er een hekel aan om direct naar buiten geschopt te worden.

En dan denk je dus: waar zijn al die TA´s gebleven?
We stapten in de laatste bus naar t station: en daar waren ze dus...
(Smirnoff, heb je die trein echt gehaald, of heb je een uurtje moeten wachten?)

Half 10 bij three ´o three thuis, en vrijwel gelijk in coma gegaan.

Vond t echt Cool om eindelijk al die gezichten een keer te zien die bij jullie namen horen (Petrus (je bent nog vager dan ik gedacht had); THC; RV; Flipper01; Donna; Optimus (mijn dank is groot); mr. Marcello (met vriendelijke groet) en nog 30 man die ik vergeten ben )

Gasten het was een ZWAAR relaxed feest en tot...Qontact?

grtzz
WooT

Old Post Nov-12-2002 12:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Sabina

Sja...ik vond het al een suf plan om om 12 uur in de chill-out af te spreken, ik was ook te laat en ben snel weer de smirnoff room ingedoken, cc meeting ook al helemaal vergeten.

Old Post Nov-12-2002 16:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Yep, hij heet=> Madonna-Die another Day(Dj Tiësto's Dedicated remix)!! erg lekker inderdaad!

dus toch een eigen produktie. Had hij die al eens eerder gedraaid voor zover je weet, of was dat de echte primeur? En weet iemand ook al of dit nummer ergens te downloaden is??

Old Post Nov-12-2002 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack # 11 From Emphased Reality - Other Worlds 029 08-16-06 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKing Roc - The Tip (Tom Neville Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:37.

Forum Rules: