|
|
|
|
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
Nov-11-2002 22:40
|
|
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Nov-11-2002 23:15
|
|
|
 |
 |
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | | Dat grietje kwam er ineens bij staan toen de foto werd gemaakt.. |
| quote: | | Van links naar Rechts en Boven naar Beneden: Odyne, Flipper01,Dj_Suez, Teal'k, ??, Robin (geen TA), Total w00t, Dj Lex, Jappio, Onbekend meisje, Dj Bazz, Smirnoff, ???, Basd |
ehh, ik sta niet op die foto hoor, die gozert is een vriend van Teal'k volgens mij, ik sta trouwens wel op best veel fotos volgens mij, maar ik heb er pas 1 gezien, hoe kan dat..?.......
Nov-12-2002 00:20
|
|
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Nov-12-2002 11:09
|
|
|
 |
 |
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Flipper01
Dat grietje kwam er ineens bij staan toen de foto werd gemaakt..

Van links naar Rechts en Boven naar Beneden:
Odyne, Flipper01, ???, Teal'k, ???, Robin, Total w00t, Dj Lex, Jappio, Ciska, Dj Bazz, Smirnoff, ???, Basd |
moet zeggen dat ik me zeer vereerd voel, maar ik sta er echt niet bij
Ok. ben eindelijk weer helemaal terug op aarde dus hier een (zeer onvolledig) verslag,
tijs08 had vrijdag al gevraagd of ik meeging, en ik maar roepen dat ik ´t weekend bij mn ouders zat om te LEREN en dus niet om te feesten, maarja zaterdagochtend kom ik mn nest uit, en vraagtie ´t weer! en ja, net mn bed uit, zwaar uigeslapen.....ik kon de verleiding dus niet weerstaan .
zitten we 's avonds met tijs08, three ´o three en PH (whaahaahaaa )een beetje in te drinken, belt die gekke sjinees , dat ie ook nog een kaartje heeft, ik dus gelijk m´n feestmaatje bellen dat ie als de sodemieter vanuit Groningen de trein naar den Haag moet pakken.
Zo gezegd zo gedaan, op den Haag centraal stonden al wat TA´s en het werden er steeds meer .
met ´n man of 25 naar de statenhallen gegaan, waar geen rij stond, dus iedereen liep zo naar binnen....BEHALVE ik want ik had t kaartje voor mn maat.... (NS ---> VERTRAGING) en ik moet zeggen: ik wist niet dat een rij zo snel kan groeien... een half uur later was hij er ook, maar toen stond er dus al een rij van ruim een half uur...
ok kwart voor twaalf eindelijk binnen, SK was al lekker bezig, beetje heerlijk inspacen en al die TA´s zorgden er toch wel voor dat ik in een ultieme feeststemming kwam, toen Tiesto, Moet eerlijk zeggen dat ik m niet eens zo slecht vond draaien, (zoals ik hier veel lees) kwas denk ik in zo'n feeststemming, dat hij weinig fout kon doen, was natuurlijk wel balen dat PvD niet kwam (had ik me eingenlijk ´t meest op verheugd) maar dat kon m´n pret toch eigenlijk niet drukken. MdH was toch echt een top afsluiter van de avond
al met al een zeer geslaagd feest, kheb ook niet een knokpartijtje gezien en ook niemand out zien gaan, dus ik denk dat ik de hele nacht op de goede plek op ´t goede tijdstip ben geweest!
OK. feest was wel wat vroeg afgelopen, maar moet zeggen dat ik het eigenlijk wel relaxed vond zo, ik heb er een hekel aan om direct naar buiten geschopt te worden.
En dan denk je dus: waar zijn al die TA´s gebleven?
We stapten in de laatste bus naar t station: en daar waren ze dus...
(Smirnoff, heb je die trein echt gehaald, of heb je een uurtje moeten wachten?)
Half 10 bij three ´o three thuis, en vrijwel gelijk in coma gegaan.
Vond t echt Cool om eindelijk al die gezichten een keer te zien die bij jullie namen horen (Petrus (je bent nog vager dan ik gedacht had); THC; RV; Flipper01; Donna; Optimus (mijn dank is groot); mr. Marcello (met vriendelijke groet ) en nog 30 man die ik vergeten ben )
Gasten het was een ZWAAR relaxed feest en tot...Qontact?
grtzz
WooT
|
|
Nov-12-2002 12:28
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:37.
Forum Rules: