jp 15547 Blik 8280 Snuggle 6980 Miss Proximus 6167 MaGiK54 5389 New Wave 5198 eieregooie 5080 TranceFool 4333 De verhoudingen zijn zoek
is dat de nlta top zoveel? Ik vraag me af waar Blik al zen posts laat... Niet hier iig...
Persoonlijke postcount is overrated.....het enige wat telt is postcount van NLTA tezamen....
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by eieregooie is dat de nlta top zoveel? Ik vraag me af waar Blik al zen posts laat... Niet hier iig... Das een intressant onderwerp, waar is Blik....issie mod af ofzo hiero...
Hij was nog mod genoeg om Menno De Jong te bannen
quote:Originally posted by eieregooie Hij was nog mod genoeg om Menno De Jong te bannen hehehehehehe
quote:Originally posted by MaGiK54 Persoonlijke postcount is overrated.....het enige wat telt is postcount van NLTA tezamen.... communist!
___________________ moo.
Das toch al weer een maand of wat geleden ?
quote:Originally posted by Phortje communist! Als we de DDR maar voorblijven
menno de jong gebanned? waarom?
quote:Originally posted by Phortje menno de jong gebanned? waarom? spemmen
quote:Originally posted by MaGiK54 spemmen oooh dat doen wij nooooit inderdaad
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA