quote:Originally posted by Jasperovitsj Morgen (her)examen van de waarheid...Statistiek good luck, you can do it, gewoon rustig blijven, ni stressen oh en vergeet uw telmachien/formularium/... ni
quote:Originally posted by Bertn toeval, ik heb morgenochtend ook examen van iets gelijkaardigs: SAS (spss, een statistische programmeertaal) en Enkelvoudige lineaire regressie analyse... brr oh.. SAS, bah bah data duncan; input produkt persoon $ meting; cards; 1 a 239 1 a 238 1 b 237 1 b 236 1 c 239 ... run; proc print; run; proc mixed; class produkt persoon; model meting = produkt persoon produkt*persoon; run; proc mixed; class produkt persoon; model meting = ; random produkt persoon produkt*persoon; run; ... en nog meer van da... zoveel uren aan gewerkt vorig jaar... really really hated it Ma, tis wel te doen he, veel succes
Good luck, Jasper & Bertn!
@ nyah: yup, dat ist, ent probleem is dat we geen pc ter beschikking krijgen om da examen op te lossen @cygnusx: tnx! @jasper: veel succes, tga wel lukken deze keer!
Merci iedereen voor de steun! Sebiet vertrekken, en het moet deze keer wel lukken!
___________________ www.dj-vega.net
voila zie, herexamens afgelopen! Twas ni gemakkelijk, maar ik denk wel dak erdoor ben
quote:Originally posted by Zehra Het heeft geholpen, ik denk wel dat ik erdoor ben!!
Proficiat dan
quote:Originally posted by Pumaz Proficiat dan Wacht daar nog maar mee tot ik mijn rapport krijg...