quote:Originally posted by skoda Mistä tätä pystyy kuuntelemaan? Linkkiä itse radioon ei vielä o mut eiköhän se löydy sitten ennen setin alkua eli aika pian ainakin TÄMÄN threadin takaa.
___________________ The walking discography. quote:Leslie Nielsen: Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Jees, odotellaan.
Höh, missasin vartin verran alusta.. linkki on http://oehoe18.mine.nu:8000/listen.pls, mikäli vielä mahtuu... 20 kun on kuuntelijoiden maksimi.
Onneks sain vielä servolta paikan, vaikka olin jouluostoksilla Nik:n settiä odotellessa...
___________________ Eis!, Eis! baby | my discogs
quote:Originally posted by Eis Onneks sain vielä servolta paikan, vaikka olin jouluostoksilla Nik:n settiä odotellessa... Jees, mä missaan koko setin ite kun pitää ihan just lähteä töihin Heitän biisilistan vaikka sitten jälkeenpäin, vaikka ei siellä mitään vaikeasti tunnistettavaa pitäisi olla
___________________ Latest releases: Endless Cycles [Capital Heaven] The Charlatan [Morphosis]
Hyvää Joulua!
___________________ Get Dropbox, with 250 MB extra space!
Joulut!
___________________ <-> Danny Howells - Miami <-> <-> My CD-Collection! <->
Hyvää Joulua!!!
Yo-lut vaan kaikille.