|
Ajax gister onderuit in Heereveen, geen lekker begin voor blind. Voor Ajax is het te hopen dat ze dinsdag in tilburg een keer 3 punten kunnen pakken en zo wat vertrouwen winnen voor de wedstrijden tegen AZ en Feyenoord.
Dat zullen ze hard nodig hebben, maar verwacht dat al het vertrouwen van de wereld nog niet genoeg is om 1 puntje te halen tegen die 2.
Vanmiddag Feyenoord- AZ
Ben benieuwd, ik verwacht een gelijkspel: 1-1.
PSV gister eenvoudig met 2-0 langs Utrecht. Best goed voetbal gezien in de eerste helft. Op het begin lag het tempo wat lager, even versnellen voor rust: 2-0.
Ben bang dat het dinsdag tegen Lyon niet zo zal gaan...
Verwacht niet dat ze winnen. Heb hoop op een gelijkspel.
Met een nederlaag van 1 doelpunt verschil zou ik best kunnen leven. Als je maar scoort in de uitwedtrijd.
Ga helaas niet naar Frankrijk toe, vanwege een tentamen en afronding van het project is dat niet mogelijk.
De week erna ben ik er in eindhoven uiteraard bij. Gaan we door naar de volgende rond dan ga als het maar enigszins mogelijk is mee naar Milaan, dta lijkt me echt geweldig.
Ultieme droom is natuurlijk een tripje naar Istanbul op 25 mei ,maar dat zal wel bij een droom blijven vrees ik.