Originally posted by Buoyant
Alles was prima,schitterend en geweldig tot dat ik gisteren te horen kreeg dat de pa van mijn beste vriend longkanker heeft en het al zo ver is dat het niet meer te genezen is. Het rookte en dronk niet, hij was zelfs een marathon loper. Dit is TE frustrerend ... De dingen zullen er nu heel anders uit gaan zien.
ik heb het daar gisteren nog met iemand over gehad. die mensen letten zo goed op hun gezondheid, en dan worden ze toch getroffen. dat moet een erg zware klap zijn. zeker als je weet dat daarnaast mensen zijn zoals Winston Churchill die hun hele leven roken en drinken en dan meer dan 90 jaar worden.
mijn deelneming
Feb-19-2005 15:34
Bait
tranceaddict
Registered: Sep 2004
De mensen van tegenwoordig zijn zoals gezegd veel bezig met hun gezondheid, maar er zijn zo enkele zaken die ze zelf niet in de hand hebben en die zeer schadelijk zijn als niet DE meest schadelijke van al.
Ik zou zo zeggen dat veel met de hedendaagse industrie te maken heeft.
Hoeveel bedrijven zijn er niet die ge pas moogt betreden als ge een zuurstof masker of wat voor bescherming dan ook aan hebt.
Nu in het bedrijf is dat allemaal heel mooi en goed beschermd, maar elk bedrijf zijn schoorstenen komen in het zelfde vat terecht, de lucht van wie ik, gij en iedereen ademt.
Dit is echter een probleem dat ge niet zomaar oplost, hoe gezond ge ook leeft.
Men moet niet altijd de schuld op andere duwen, maar kijk maar eens goed rond in de bedrijven en lees de waarschuwing die op de producten staan. Verder moet ge dan eens zien waar die prul naartoe gaat en dan trekt ge waarschijnlijk wel ogen open.
Awel we zullen ons daar maar eens ene op moeten drinken, ge kunt niet alles hebben in het leven zeker?
Feb-19-2005 16:28
Bait
tranceaddict
Noppe citroen is the best, zie maar
Look and bow for the king
Feb-19-2005 17:20
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
^ Progress comes with alot of disadvantages
Te veel imo, mja
EDIT: moest ge da van die stomme citroen nog rap dertussen zetten ja? :P
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Feb-19-2005 17:21
Nyah
Registered: Dec 2003
zal er nog es met the folks over moeten babbelen
ma eerst zorgen dat ik dit jaar mijn diploma behaal he
btw, ik snap wel ni waarom de meesten dat echt n 'lelijke' auto vinden Is dees dan zo lelijk?
int zwart en donkerblauw vind ik die best wel nice
Feb-19-2005 17:27
Phortastic
It's Majik !
quote:
Originally posted by Nyah
Is dees dan zo lelijk?
uhm, ja tbh
maar ge moet u ni aantrekken wa de meerderheid goe of ni goe vindt he
als gij die schoon vindt thats all that matters
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Feb-19-2005 17:33
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Nyah
ik snap wel ni waarom de meesten dat echt n 'lelijke' auto vinden
Ik heb gewoon iets tegen ronde autos
Feb-19-2005 17:33
Bait
tranceaddict
quote:
Originally posted by Phortastic
EDIT: moest ge da van die stomme citroen nog rap dertussen zetten ja? :P
Sorry dude, ma ge moet ook niet te lang stilstaan bij de slechte zaken van het leven, das slecht voor uw eigen leven.
Ge moet de goeie dingen u laten voeden en niet de slechte, want die zijn er te veel.
Tis gezonder voor uw eigen zo.
Twas misschien wel wa vlug ma sorry daarvoor
Feb-19-2005 17:36
Phortastic
It's Majik !
quote:
Originally posted by Bait
Sorry dude, ma ge moet ook niet te lang stilstaan bij de slechte zaken van het leven, das slecht voor uw eigen leven.
Ge moet de goeie dingen u laten voeden en niet de slechte, want die zijn er te veel.
Tis gezonder voor uw eigen zo.
wise words
Feb-19-2005 17:42
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Nyah verslavend spelleke
tot nu toe -> 70 blokjes en 4879 punten
wie gaat voor meer?
adit: 79 blokjes
mmh, 98 blokjes, en nu stop ik met da spelleke
Feb-19-2005 17:44
Tiger777
Pensionable tranceaddict