|
|
|
|
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
|
|
|
Sjonge jonge, ik heb het 2 paginas geleden opgegeven te lezen. Ik heb onthouden:
3 poules, 2 van 6 en 1 van 5
That's all I need, en de indeling van de jury, dat heb ik ook ergens gelezen. Als 't nie klopt, zeg et nu.
Uppen is voor zeker vanavond nog; ik zit hier met koorts en zo; gelieve niet te zagen.
Vanavond pms (kijk nie op een uur, hé), zodat morgenochtend, wanneer alles erop staat normaal (en ik ziek in mijn bed lig), iedereen kan beginnen.
|
|
Mar-03-2006 19:35
|
|
|
 |
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
|
|
|
Met dank aan Jasper
Ik ben aan het uppen.
Het wijst zichzelf uit op de ftp
|
|
Mar-03-2006 23:35
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
Voila, John is klaar met zijn werk. Er rest hem enkel nog het uploaden, en aangezien dat da meer dan een gigabyte is kan dat zo'n 12u duren... Dus breng nog geduld op tot morgenmiddag en dan staat alles er.
De mixes zijn genummerd van A --> Q en staan verdeeld in 3 mappen.
De juryleden zullen hun nick wel zien staan bij de map die ze nodig hebben en daar moeten ze de mixes dan maar uithalen... Het zou leuk zijn moest de eerste ronde zo ongeveer tegen 19 maart kunnen aflopen, dus ik hoop dat dat min of meer gerespecteerd kan worden.
De anonieme mixes zijn niet meer beveiligd; maar ik zou toch willen vragen aan de dj's en de juryleden die geen zakes hebben in een bepaalde map, van er gewoon uit te blijven voor het aangenamere verloop van de wedstrijd.
Voila, dat was het zo'n beetje, ik hoop dat jullie er wat plezier aan zullen beleven na deze technische moeilijkheden. En bedankt aan Belgian Bonzai voor al dat lastige werk te verrichten.
Nog 1 bemerking; wordt er nu beoordeeld volgens die 3 criteria van opbouw/flow/technisch zoals jasper eerder vermeldde met scores /10 ? Het zou wel handig zijn als we hier uit zijn tegen dat alles online staat...
edit: bemerking 2; zijn er nog juryleden die geen ftp-gegevens hebben, gelieve dat zo snel mogelijk te melden ?
|
|
Mar-03-2006 23:40
|
|
|
 |
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
|
|
|
ik begrijp dat iedereen van de jury de ftp details heeft van domineesje? In dat geval: slaapwel.
|
|
Mar-03-2006 23:46
|
|
|
 |
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
|
|
|
| quote: | Originally posted by domineesje
moet niet in rars gedaan hebben, dan had je dat probleem niet!!!!
|
toch wa id3 tags mogen clearen, da moest sowieso gecheckt, en dat kan niet remote, denk ik.
|
|
Mar-03-2006 23:48
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:45.
Forum Rules: