Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto - 27 oct - Queen Club - Paris
Pages (68): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by KisSCoOl
Dj Tiesto dies in tragic car crash

(patapay )

Déja posté en plus

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-20-2006 12:04  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Kartman
Déja posté en plus

yeap, par moi je crois, récupéré sur le forum de Parisbouge dans le thread sur Tiësto au Queen...

Old Post Oct-20-2006 12:40  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmindreaper
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2004

^^ Cette blague a fait le tour des forums trance sur internet et elle est vraiment d'un gout ignoble

Old Post Oct-20-2006 15:11  Spain
Click Here to See the Profile for djmindreaper Click here to Send djmindreaper a Private Message Add djmindreaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ'JETTE AUDREY
tranceaddict

Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by MARCO ERANA
A mon avis, y a aucun problème, il a l'air sympa Tiesto, à Toulouse, on était allé lui souhaiter la bienvenue avec ma chérie,dans la soirée son manager avait pri l'appareil photo de ma copine et avait pri des cliché de Tiesto dans la cabine quand il était en train de mixer, il nous avait signé des autographes aussi

C'est à voir mais avec tous les gens autour du dj booth , ca sera méga tendu de répondre a toutes les solicitations pour lui, je me souvien que PVD au queen avait pris quelques portable et s'etait photographié avec, Tijs c'est une autre paire de manches, meme une fois tout seul avec lui au magic store il a refusé un autographe... par contre c'est vrai que son manager est super sympas.

tu peux toujours tenter

Old Post Oct-21-2006 17:07  France
Click Here to See the Profile for DJ'JETTE AUDREY Click here to Send DJ'JETTE AUDREY a Private Message Add DJ'JETTE AUDREY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s7evin
tranceaddict in training

Registered: Sep 2006

http://www.tiesto.c.la lol

Old Post Oct-21-2006 21:06  France
Click Here to See the Profile for s7evin Click here to Send s7evin a Private Message Visit s7evin's homepage! Add s7evin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

attends je capte pas là l'URL

Sinon, bien joué, j'aurais du faire pareil.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-21-2006 21:10  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Je me demandais si les gens étaient assez débiles pour payer plus cher que les préventes normales... mais je viens de vérifier et y a plus de billets à la FNAC et sur france billet donc y a vraiment des fans bizarres... ils sont capables de débourses bientôt 50 euros pour aller le voir à Paris... alors qu'ils suffisaient de s'y prendre un peu à l'avance.

Old Post Oct-21-2006 21:15  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by BlackHole
...alors qu'ils suffisaient de s'y prendre un peu à l'avance.

Ben il y en a parfois qui ne peuvent peut etre pas se le permettre (..de s'y prendre à l'avance..)
Et puis peut etre que certains on été au courant tardivement (car pas sur TA, ou ne recevant pas les newsletter de tiesto et autres...).

Old Post Oct-21-2006 23:35  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Gameboy
Ben il y en a parfois qui ne peuvent peut etre pas se le permettre (..de s'y prendre à l'avance..)
Et puis peut etre que certains on été au courant tardivement (car pas sur TA, ou ne recevant pas les newsletter de tiesto et autres...).

Derier cas : Maxxyme qui ne rentre dans aucune des catagories ci-dessus.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-22-2006 04:04  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by stanymi
attends je capte pas là l'URL

Sinon, bien joué, j'aurais du faire pareil.

TLD : LA (Laos et non Los Angeles, mais il est surtout vendu pour le 2eme cas )
Nom de domaine : c (les ricains aiment bien ces noms courts, au boulot on a réussis à chopper le 'a.la' )
Host : tiesto
-> tiesto.c.la

ensuite url forwarding dans une frame & rulezzz

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Oct-22-2006 07:56  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markinfrance
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2005
Hello! Deux Billets a Vendre

Bonjour -

J'ai deux amis qui ne peut plus aller voir Tiesto - donc j'essaye de vendre leur billets : €43/chaque (cout billet + frais d'envoye). Faut venir les chercher a la Place de la Concorde (Paris 75008) entre 10h00 et 18h00 aujourd'hui, demain, ou mercredi ou au metro Louis Blanc (Paris 75010) a partir de 18h30.

Reponds au : [email protected].

Bonne journee, Marko.

Old Post Oct-23-2006 08:48  France
Click Here to See the Profile for markinfrance Click here to Send markinfrance a Private Message Add markinfrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005
Re: Deux Billets a Vendre

quote:
Originally posted by markinfrance
Bonjour -

J'ai deux amis qui ne peut plus aller voir Tiesto - donc j'essaye de vendre leur billets : €43/chaque (cout billet + frais d'envoye). Faut venir les chercher a la Place de la Concorde (Paris 75008) entre 10h00 et 18h00 aujourd'hui, demain, ou mercredi ou au metro Louis Blanc (Paris 75010) a partir de 18h30.

Reponds au : [email protected].

Bonne journee, Marko.

Faut payer les frais d'envoi mais faut les retirer en mains propres !

Old Post Oct-23-2006 09:08  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto - 27 oct - Queen Club - Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (68): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother ID (from Kyau & Albert set) [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Jean - The Launch [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:44.

Forum Rules: