Jee Pee en geen drank thuis
___________________ Down-Under was da bomb
Nope. Maar na gisteren kan ik beter niks drinken
Ik gaat lekker in bed TV kijken, de mzzzzzzzls....
spemmeeeeeeeeeeuhnnnn!
quote:Originally posted by Muppy spemmeeeeeeeeeeuhnnnn! Zonde van de tijd
heb toch niks beters te doen...
quote:Originally posted by jp http://www.pvdplanet.net/music/vuurwerkbom.mpg hier is dat filmpje maar dan in normale vorm ( <2mb ) ps: 25 liter benzine en een lawinepijl is dit dat filmpje van gister? 'koelkastbom' (ofzo, die deed het niet bij mij)
Nee dit is een andere Die koelkastbom moet het doen (mpg mirror) http://www.pvdplanet.net/music/koelkastbom.mpg
een goeieavond allemaal
___________________ moo.
Goedenavond Moet u niet naar bed?
quote:Originally posted by jp Goedenavond Moet u niet naar bed? mijn ritme is sinds awakenings enigzins omgegooid
The rhythm of the night?
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA