Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Pages (34): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amnezia
this...is...not...örebro



Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Fel, spelarna är på tok för unga..
Alldeles för lite rutin i laget.
Det var iaf vad Ljubo, Wislander, Bengan snackade om...
De sista gamla rävarna lägger ju av nu också..
Får så hur det går i de första VM-kvalmatcherna i juni...


yup...håller me du när det väl gällde så var det ju fortf de gamla rävarna wislander å mkt staffan olsson som fick gå in å göra målen för de unga "lovande" inte pallade trycket...40 år långhårig olsson vräker sig igenom försvaret gör mål å göra nåra kullerbyttor efter...man kan säga han tagit många dumma avslut i sin karriär men han bidrog stort till att sverige nu iaf kom 7a å inte 10 lr likande..
kommer ta ett tag innan vi e me i matchen igen när wislander å grabbarna slutar....dom hitta ju varandra i sömnen bakifrån me fel hand:P


___________________

Old Post Feb-02-2004 18:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict



Registered: May 2003
Location: Stockholm

vi får nog inrikta oss på att sverige aldrig mer kommer att bli det laget varit i 20år...

även om de unga kan bli bra, de blir aldrig så bra som wislander o co.

eran e över!

Old Post Feb-02-2004 19:29  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro



Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!

quote:
Originally posted by Versace
vi får nog inrikta oss på att sverige aldrig mer kommer att bli det laget varit i 20år...

även om de unga kan bli bra, de blir aldrig så bra som wislander o co.
eran e över!


Visst kommer det bli anorlunda men tror absolut sverige kommer komma tebax till toppen igen...men klart det tar tid...har man spelat i samma lag i 30år kalrt man blir bra tillsammans...va ju knappt född då dom redan lekte runt på plan....

kommer bli bra det här bara dom håller Ahlm borta från linjen....
sköt i semaforhöjd 9 av tio skott...sen kom wislander in å visa hur man skulle göra...mkt å lära ge dom 4-5år så blire nog bra...
undertiden får man väl roa sig me å kolla på danmark...riktigt grymt spel hade dom...=)


___________________

Old Post Feb-02-2004 19:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Stockholm

Djurgården har värvat Matias Concha från MFF.

Känns jävligt kul när vi värvar deras bänknötare.

Och Samuel "vovven" Wowoah har gått till Stabaek läste jag.

Old Post Feb-04-2004 13:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
Re: Sport för FOLKET

quote:
Originally posted by Dragonfly
Jag tittar ut genom fönstret och se hur granens f.d. travhästar springar omkring som galningar i snön. Närmare en vettig sport kommentar kommer inte jag... jo, jag spelade badminton mycket isomras, jag kunde bli bättre, spelade kubb och suger.. räknas det...

ishockey var kul när man skulle plugga, då slapp man.

Jag önskar att någon kunde inspirera mig om svensk idrott.. jag tänker alltid tillbaka till NBL och mina hemlag i Seattle (vår hockey team var inte värt bussbiljetterna de utnyttjade för att komma till Kanade och spela (förlora).

Men street basket yahoo! now you are talking...se inte så mycket sånt på t.v.
haha håller med dig lite..

jag är inte mycket för fotboll och hockey.

jag älskar typ extrema sporter som typ cross, Snowboard, PAINTBALL och en massa sånna coola sporter!


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Feb-04-2004 13:56  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro



Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
Re: Re: Sport för FOLKET

quote:
Originally posted by JayBee

jag älskar typ extrema sporter som typ cross, Snowboard, PAINTBALL och en massa sånna coola sporter!


paintball e riktigt najz...alldeles för länge sedan man lekte runt
snowboarden har nog ruttnat vid det här laget efter 2år utan ett åk ....dålig me backar i örebrotrakterna jue..

ps: fan va klurigt det blev å quota din post jaybee hightech grejer överallt


___________________

Old Post Feb-04-2004 21:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Crash
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location:

ja åker cross...


___________________
boink!

Old Post Feb-07-2004 00:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Crash Click here to Send Crash a Private Message Add Crash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Stockholm

Vilken jävla skitmatch igår av Sverige.
Har inte viasat sport så det blev P4.

Förlora mot Albanien är fan en skam. Visserligen var alla stjärnor borta men ändå.


Har ni hört om dom där indierna. två lag förlorade 66-1 och 55-1 nu anklagas dom för att ha lagt sig.

Old Post Feb-19-2004 16:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro



Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Vilken jävla skitmatch igår av Sverige.
Har inte viasat sport så det blev P4.

Förlora mot Albanien är fan en skam. Visserligen var alla stjärnor borta men ändå.

Har ni hört om dom där indierna. två lag förlorade 66-1 och 55-1 nu anklagas dom för att ha lagt sig.


mm dom får fn vässasig till EM nu...inte så långt kvar

hehe...tajta siffror..66 mål typ nästan ett i minuten jue...va det andra laget ens ute på planen???
även fast man aldrig sett en fotboll förut borde man ju alltid kunna lägga sig i vägen å så...knas..


___________________

Old Post Feb-20-2004 09:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Stockholm

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,435478,00.html

artikel om indiska lagen.

rätt uppenbart att det var läggmatcher

Old Post Feb-21-2004 10:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

quote:
Originally posted by Kongo_kim
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,435478,00.html

artikel om indiska lagen.

rätt uppenbart att det var läggmatcher


Fan va jag hatar osportslighet!


___________________
man with no sig

Old Post Feb-21-2004 13:23 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Stockholm

OMG OMG Peter Forsberg har skrivit på för Modo.
Tommy Salo väntas också skriva på för dom.

Old Post Feb-28-2004 10:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from: Rhythm Code Digital Ink 009 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWavechild feat DJ Ricky - Symphony Of Energy [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:58.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!