|
Re: Sport för FOLKET
| quote: | Originally posted by Dragonfly
Jag tittar ut genom fönstret och se hur granens f.d. travhästar springar omkring som galningar i snön. Närmare en vettig sport kommentar kommer inte jag... jo, jag spelade badminton mycket isomras, jag kunde bli bättre, spelade kubb och suger.. räknas det...
ishockey var kul när man skulle plugga, då slapp man.
Jag önskar att någon kunde inspirera mig om svensk idrott.. jag tänker alltid tillbaka till NBL och mina hemlag i Seattle (vår hockey team var inte värt bussbiljetterna de utnyttjade för att komma till Kanade och spela (förlora).
Men street basket yahoo! now you are talking...se inte så mycket sånt på t.v. | haha håller med dig lite..
jag är inte mycket för fotboll och hockey.
jag älskar typ extrema sporter som typ cross, Snowboard, PAINTBALL och en massa sånna coola sporter! 
___________________
http://www.advantico.se
|