Ik wil er alleen maar mee duidelijk maken dat ik dat "commercieel" gezeik zo spuugzat ben! ik geloof dat niemand beseft dat je er zelf aan mee draagt om een stroming commercieel te maken....ookal is dat dan onbewust...is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Jun-05-2001 22:27
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Miss Proximus Ik wil er alleen maar mee duidelijk maken dat ik dat "commercieel" gezeik zo spuugzat ben! ik geloof dat niemand beseft dat je er zelf aan mee draagt om een stroming commercieel te maken....ookal is dat dan onbewust...is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Dat is waar. Alles is commercieel. Alleen het 1 wat meer dan de ander.
Jun-06-2001 05:09
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Miss Proximus Ik wil er alleen maar mee duidelijk maken dat ik dat "commercieel" gezeik zo spuugzat ben! ik geloof dat niemand beseft dat je er zelf aan mee draagt om een stroming commercieel te maken....ookal is dat dan onbewust...is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
JA ben ik helemaal mee eens niks ,meer aan toe te voegen...een hele discussie of het commercieel is come on..NOu anyway het kan me weinig schelen als het maar zoals de gabber kant op gaat