|
Ur ett knarkfritt perspektiv är nog lera det första jag tänker på...
Det regnade hela dan, tror aldrig att jag vart så lerig någonsin, första timmarna gick jag runt och var förbannad över piss vädret i England och jämförde med förra året då det var hur bra väder som helst. Men så småningom lugnade jag ner mig och struntade i leran, kan juh inte låta något sådant komma i vägen för Global Gathering, 
Knallade egentligen inte runt så mycket i de andra tälten, Gallery tältet var fan värst, minst en decimeter gyttja vid ingångarna, så jag höll mig långt in i Godskitchen tältet och borta från regnet, 
Bäst att höra/se igen var förstås Armin... jag var inte så inne i scenen när Tiesto och PvD var som allra störst för några år sedan, men jag kan tänka mig att Armin är på samma nivå som de va runt 99-2000. Kul att se att så många ställde sig upp och dansade när han lirade som egentligen var för trötta och satt och rökte spliffs... 
Annars tyckte jag inte någon gjorde nåt riktigt dunderset, för en gångs skull blev man inte besviken på Tiesto i alla fall.
Mest grämer jag mig att jag missade Jon O'bir som spelade första timmen, våran bussjävel var en timme sen som vanligt...
Kommer dö lycklig den gången jag hör Duncan Sheik - On a High
Ett stort plus var annars att jag lyckades behålla mina glajer den här gången, sparade jag några tusenlappar, 
Och att höra Armin för tredje gången förstas, fortfarande bäst. Bara Matt Hardwick kvar att jämföra med.
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe
|