Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > יום הדין!!! ריאל מדריד נגד מצ'סטר יונייטד
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
itamarsan
Hard and Uplifting=Life



Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel

לא נכון כול כךךךך
אחי גם מנצ'סטר עם היא היתה יותר מתאמצת ויותר מסודרת במשחק שלהה תאמין לי היינו רואים משחק סופנייי


___________________

Old Post Apr-24-2003 16:09  Israel
Click Here to See the Profile for itamarsan Click here to Send itamarsan a Private Message Visit itamarsan's homepage! Add itamarsan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

כוס עמאק
איך פיספסתי את הט'רד הזה?!

בואו נתחיל מזה שריאל ומנצ'סטר על הזיייייייייייייייייייייייייייין
לא סובל את שתיהן! קבוצות מגעילות בלי כשרון ביתי בכלל
איכס

אייקס ויובה.. זה גמר שהכי הייתי רוצה לראות- הייתי מרוצה מנצחון של כל אחת מהן אבל כמובן שיותר משל יובההההה

פורזה ג'ובה!!!!!


ריאל מזה יקבלו בתחת מיובה... אבל מזה יקבלו.. הם לא ידעו מאיפה זה בא להם
ספרד, אנגליה, צרפת, פורטוגל, ברזיל, רוסיה
תיקח כל קבוצה בכל מדינה בעולם ותעמיד אותה מול קבוצה איטלקית ויהיה לה הכי קשה בעולם! לאיטלקים יש את ההגנות הכי טובות בעולם ואת ההתקפות הכי מהירות- גם רונאלדו לא יוכל להכניע את בופון וגם קסיאס לא יוכל לעצור את דל פי

בעזרת השם
כמו שמוש אמר
יובה- מילאן באולד טרפורד וכמובן שיובה תיקח

Old Post Apr-24-2003 23:44  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

כן ממש רק שכחת כמה פרטים
כמו שבהגנה של יובנטוס נמצא טורם שבפעם האחרונה שבדקתי הוא צרפתי
וטקינרדי שבקושי משחק בנבחרת
ובהתקפה שלה נמצא דויד טרזגה שהוא אחד החלוצים הכי טובים בעולם
אז זה לא ממש איטלקי
בכל מקרה
אין מצב שיובנטוס תנצח
לפחות לא במשחק הראשון בברנבאו וזה בדוק
אל תזיין תשכל
ריאל אינטר זה יהיה הגמר
זכרו.


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Apr-26-2003 11:38  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

אני לא מדבר על האיטלקים עצמם
אני מדבר על קבוצות איטלקיות
בשביל לקחת אליפות באיטליה צריך להיות מאוד טובים
ויובה מאוד טובים
והם גם יקחו

תראה
לנצח את ברצלונה בחוץ 2:1
זה לא שטויות
זאת בעיה רצינית

לפי דעתי יובה יקחו את ריאל

Old Post Apr-26-2003 11:50  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

דוגרי הליגה האיטלקית זאתי הליגה הכי קשה שיש

זתומרת, פעם, וכנראה גם עכשיו...ו לפחות חלק, מהקבוצות שם שיכולות לקחת אליפות הם:
יובנטוס, אינטר, מילאן, פארמה, לאזיו, רומא ופיורטינה

7 קבוצות
זה הרבה מאוד

בליגה הספרדית \ האנגלית \ הולנדית
לא תמצאו דבר כזה

ובכלל...לאיטלקיות יש תהגנות הכי טובות בעולם בין היתר

אבל עדיין
ריאל לוקחת את יובה בכל יום...

תקשיבו לי

ריאל - אינטר
בגמר...
בטוח

Old Post Apr-26-2003 13:32  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

זה לא משנה מי יהיה נגד מי בגמר...
המנצחת בין ריאל ליובה היא זאת שתהיה אלופת אירופה!!!
למה השנה אין מתחרות ליובה בליגה האיטלקית אז בטח שלא שתי איטלקיות יקחו אותה...


___________________
.

Old Post Apr-26-2003 13:39 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yahel222
Psytrance Addict



Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel

קודם כל קרייזי דיג'יי פיורנטינה כבר לא קיימת
לפחות לא בליגה העליונה
לידיעתך הורידו אותה לליגה הכי תחתונה כי הם התפרקו מבחינה כספית
וגם לאציו בדרך לשם כי קארניוטי הבעלים והיו"ר שהיה התפטר בתחילת העונה וכרגע אין להם גרוש לקבוצה בגלל זה הם מכרו את נסטה ועוד שחקנים בדרך החוצה משם כדי להחזיק תמועדון.
חוץ מזה זה לא משנה מי משחק בקבוצה איטלקית זה המאמן שעושה אותה ככה תראו את יובנטוס איזה שחקנים החל מטוראם ודווידס ודל פיירו ונדבד ולמרות זאת הם משחקים כדורגל משעמם ואיטי והגנתי כי זה משליפי עשה מהם.
גם מילאן עם ריבאלדו ושבצ'נקו ובכלל שחקנים הכי טובים בעולם כל הנצחונות שלהם כמעט היו רק 1-0 .
אינטר קצת יותק מלהיבה מדי פעם כי יש לה את הקטור קופר שקצת מכניס בה חיים אבל זה עדיין לא זה אי אפשר להשוות אותה לולנסיה או ריאל מדריד או אפילו ברצלונה שבליגה לא מצליחה בכלל.
ככה זה
אבל שימו לב שאחרי שנתיים שלא היו איטלקיות בחצי גמר - השנה יש 3 !!!
ככה שלא הכל זה התקפה
הימור שלי - יובה יעברו את ריאל כי בכל זאת ריאל לא יכולה לזכות כל שנה
ומילאן יעברו את אינטר כי היא פשוט יותר טובה ממנה
יובה יקחו....
והשחקן הטוב בעולם כמו שאמר פרגוסון - ראול
פשוןט חלום

Old Post Apr-26-2003 13:54  Israel
Click Here to See the Profile for yahel222 Click here to Send yahel222 a Private Message Add yahel222 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

אהה
דבר ראשון אתה יכול לקרוא לי אליאור



דבר שני..



quote:
זתומרת, פעם , וכנראה גם עכשיו...ו לפחות חלק, מהקבוצות שם שיכולות לקחת אליפות הם:


תבין לבד...

Old Post Apr-26-2003 13:58  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

quote:
Originally posted by KrazyDJs
7 קבוצות
זה הרבה מאוד

בליגה הספרדית
לא תמצאו דבר כזה


מה אתה מדבר
אתה היית מהמר בתחילת העונה שסוסיאדד יחזיקו מקום ראשון 27 מחזורים?
אתה היית מהמר שלפני כמה שנים אתלטיקו מדריד שלקחה אליפות תיקח אליפות אחרי שהיא הייתה קבוצת תחתית במשך עשור?
בליגה הספרדית יש מספיק קבוצות שיכולות לזכות באליפות:
ריאל מדריד, ברצלונה, דפורטיבו, ולנסיה שהיא אלופה אגב, סוסיאדד, בטיס...
לא חסר

quote:

ריאל - אינטר
בגמר...
בטוח


זה מה שאני אומר לכולם הם לא מקשיבים לי...
אין מצב שמילאן תיקחו את אינטר בדרבי כי אינטר הרבה יותר חזקים מהם
יש למילאן את אינזאגי ואת שבצ'נקו אבל בקושי יש מי שימסור להם ורוב הגולים זה מבצעים שהם עושים לבד כמו השער של אינזאגי נגד איאקס
נכון שיש להם את רוי קוסטה באגף הימני ואת סיידורף באמצע אבל קוסטה בקושי מוסר רק הולך לבד וכשהוא כן מוסר זה בדרך לא מדוייק.
לאינטר לעומת זאת יש את ויירי שהוא סקורר רציני וגם את קרספו ששניהם יודעים לעשות מבצעים
יש להם את רקובה באגף הימני ואת מטיאס אלבלדה בקישור
בקיצור
אינטר לוקחת את מילטן ומפסידה לריאל בגמר
ויובנטוס לא תעבור את ריאל מדריד
פשוט לא
מנצ'סטר ניצחו אותם פעמיים פעם אחת 3-0 השפלה ועוד פעם 2-1
וראיתם איך ריאל עשו למנצ'סטר בית ספר
אז קצת היגיון.


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Apr-28-2003 11:10  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה מדבר
אתה היית מהמר בתחילת העונה שסוסיאדד יחזיקו מקום ראשון 27 מחזורים?
אתה היית מהמר שלפני כמה שנים אתלטיקו מדריד שלקחה אליפות תיקח אליפות אחרי שהיא הייתה קבוצת תחתית במשך עשור?
בליגה הספרדית יש מספיק קבוצות שיכולות לזכות באליפות:
ריאל מדריד, ברצלונה, דפורטיבו, ולנסיה שהיא אלופה אגב, סוסיאדד, בטיס...
לא חסר



כן..בגלל זה עכשיו בחצי גמר יש 3 איטלקיות..וספרדית אחת
אני לא רואה את בטיס, סוסיאדד, ודפורטיבו מגיעות לרבע גמר ליגת האולופת בזמן הקרוב...

ריאל, ברצלונה וולנסיה...זה כבר משו אחר...
אלו כבר קבוצות שבעיקרון היו שם..
חוו את זה
בעלי וותק וניסיון...

Old Post Apr-28-2003 11:30  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה מדבר
אתה היית מהמר בתחילת העונה שסוסיאדד יחזיקו מקום ראשון 27 מחזורים?
אתה היית מהמר שלפני כמה שנים אתלטיקו מדריד שלקחה אליפות תיקח אליפות אחרי שהיא הייתה קבוצת תחתית במשך עשור?
בליגה הספרדית יש מספיק קבוצות שיכולות לזכות באליפות:
ריאל מדריד, ברצלונה, דפורטיבו, ולנסיה שהיא אלופה אגב, סוסיאדד, בטיס...
לא חסר


רשמתי קודם פוסט מושקע אבל משום מה הוא נמחק... אז אני יקצר עכשיו
סוסיאדד הפתעת העונה... חבל שהם לא יקחו אליפות... בת זונה של קבוצה אבל לא בטווח הארוך
אתלטיקו הייתה קבוצת תחתית הרבה שנים ואז הייתה גם בצמרת כמה שנים... עד שהיו לה בעיות והיא ירדה ליגה...
בטיס חרא של קבוצה ולא משנה איזה מקום הם יסיימו הם פשוט גרועים... הם לא מועמדים לאליפות בשום מצב!!
ואל תצפו לראות את ברצלונה שנה הבאה בליגת האלופות... לא שהם כרגע במקום ה 12 בליגה!!!!


___________________
.

Old Post Apr-28-2003 19:07 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > יום הדין!!! ריאל מדריד נגד מצ'סטר יונייטד
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId from Armin Van Buuren (2) [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunk Project - "Composure" (Original mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!