לא נכון כול כךךךך
אחי גם מנצ'סטר עם היא היתה יותר מתאמצת ויותר מסודרת במשחק שלהה תאמין לי היינו רואים משחק סופנייי
___________________
Apr-24-2003 16:09
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
כוס עמאק
איך פיספסתי את הט'רד הזה?!
בואו נתחיל מזה שריאל ומנצ'סטר על הזיייייייייייייייייייייייייייין
לא סובל את שתיהן! קבוצות מגעילות בלי כשרון ביתי בכלל
איכס
אייקס ויובה.. זה גמר שהכי הייתי רוצה לראות- הייתי מרוצה מנצחון של כל אחת מהן אבל כמובן שיותר משל יובההההה
פורזה ג'ובה!!!!!
ריאל מזה יקבלו בתחת מיובה... אבל מזה יקבלו.. הם לא ידעו מאיפה זה בא להם
ספרד, אנגליה, צרפת, פורטוגל, ברזיל, רוסיה
תיקח כל קבוצה בכל מדינה בעולם ותעמיד אותה מול קבוצה איטלקית ויהיה לה הכי קשה בעולם! לאיטלקים יש את ההגנות הכי טובות בעולם ואת ההתקפות הכי מהירות- גם רונאלדו לא יוכל להכניע את בופון וגם קסיאס לא יוכל לעצור את דל פי
בעזרת השם
כמו שמוש אמר
יובה- מילאן באולד טרפורד וכמובן שיובה תיקח
Apr-24-2003 23:44
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
כן ממש רק שכחת כמה פרטים
כמו שבהגנה של יובנטוס נמצא טורם שבפעם האחרונה שבדקתי הוא צרפתי
וטקינרדי שבקושי משחק בנבחרת
ובהתקפה שלה נמצא דויד טרזגה שהוא אחד החלוצים הכי טובים בעולם
אז זה לא ממש איטלקי
בכל מקרה
אין מצב שיובנטוס תנצח
לפחות לא במשחק הראשון בברנבאו וזה בדוק
אל תזיין תשכל
ריאל אינטר זה יהיה הגמר
זכרו.
אני לא מדבר על האיטלקים עצמם
אני מדבר על קבוצות איטלקיות
בשביל לקחת אליפות באיטליה צריך להיות מאוד טובים
ויובה מאוד טובים
והם גם יקחו
תראה
לנצח את ברצלונה בחוץ 2:1
זה לא שטויות
זאת בעיה רצינית
לפי דעתי יובה יקחו את ריאל
Apr-26-2003 11:50
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
דוגרי הליגה האיטלקית זאתי הליגה הכי קשה שיש
זתומרת, פעם, וכנראה גם עכשיו...ו לפחות חלק, מהקבוצות שם שיכולות לקחת אליפות הם:
יובנטוס, אינטר, מילאן, פארמה, לאזיו, רומא ופיורטינה
7 קבוצות
זה הרבה מאוד
בליגה הספרדית \ האנגלית \ הולנדית
לא תמצאו דבר כזה
ובכלל...לאיטלקיות יש תהגנות הכי טובות בעולם בין היתר
אבל עדיין
ריאל לוקחת את יובה בכל יום...
תקשיבו לי
ריאל - אינטר
בגמר...
בטוח
Apr-26-2003 13:32
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
זה לא משנה מי יהיה נגד מי בגמר...
המנצחת בין ריאל ליובה היא זאת שתהיה אלופת אירופה!!!
למה השנה אין מתחרות ליובה בליגה האיטלקית אז בטח שלא שתי איטלקיות יקחו אותה...
___________________
.
Apr-26-2003 13:39
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
קודם כל קרייזי דיג'יי פיורנטינה כבר לא קיימת
לפחות לא בליגה העליונה
לידיעתך הורידו אותה לליגה הכי תחתונה כי הם התפרקו מבחינה כספית
וגם לאציו בדרך לשם כי קארניוטי הבעלים והיו"ר שהיה התפטר בתחילת העונה וכרגע אין להם גרוש לקבוצה בגלל זה הם מכרו את נסטה ועוד שחקנים בדרך החוצה משם כדי להחזיק תמועדון.
חוץ מזה זה לא משנה מי משחק בקבוצה איטלקית זה המאמן שעושה אותה ככה תראו את יובנטוס איזה שחקנים החל מטוראם ודווידס ודל פיירו ונדבד ולמרות זאת הם משחקים כדורגל משעמם ואיטי והגנתי כי זה משליפי עשה מהם.
גם מילאן עם ריבאלדו ושבצ'נקו ובכלל שחקנים הכי טובים בעולם כל הנצחונות שלהם כמעט היו רק 1-0 .
אינטר קצת יותק מלהיבה מדי פעם כי יש לה את הקטור קופר שקצת מכניס בה חיים אבל זה עדיין לא זה אי אפשר להשוות אותה לולנסיה או ריאל מדריד או אפילו ברצלונה שבליגה לא מצליחה בכלל.
ככה זה
אבל שימו לב שאחרי שנתיים שלא היו איטלקיות בחצי גמר - השנה יש 3 !!!
ככה שלא הכל זה התקפה
הימור שלי - יובה יעברו את ריאל כי בכל זאת ריאל לא יכולה לזכות כל שנה
ומילאן יעברו את אינטר כי היא פשוט יותר טובה ממנה
יובה יקחו....
והשחקן הטוב בעולם כמו שאמר פרגוסון - ראול
פשוןט חלום
Apr-26-2003 13:54
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
אהה
דבר ראשון אתה יכול לקרוא לי אליאור
דבר שני..
quote:
זתומרת, פעם , וכנראה גם עכשיו...ו לפחות חלק, מהקבוצות שם שיכולות לקחת אליפות הם:
תבין לבד...
Apr-26-2003 13:58
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
quote:
Originally posted by KrazyDJs
7 קבוצות
זה הרבה מאוד
בליגה הספרדית
לא תמצאו דבר כזה
מה אתה מדבר
אתה היית מהמר בתחילת העונה שסוסיאדד יחזיקו מקום ראשון 27 מחזורים?
אתה היית מהמר שלפני כמה שנים אתלטיקו מדריד שלקחה אליפות תיקח אליפות אחרי שהיא הייתה קבוצת תחתית במשך עשור?
בליגה הספרדית יש מספיק קבוצות שיכולות לזכות באליפות:
ריאל מדריד, ברצלונה, דפורטיבו, ולנסיה שהיא אלופה אגב, סוסיאדד, בטיס...
לא חסר
quote:
ריאל - אינטר
בגמר...
בטוח
זה מה שאני אומר לכולם הם לא מקשיבים לי...
אין מצב שמילאן תיקחו את אינטר בדרבי כי אינטר הרבה יותר חזקים מהם
יש למילאן את אינזאגי ואת שבצ'נקו אבל בקושי יש מי שימסור להם ורוב הגולים זה מבצעים שהם עושים לבד כמו השער של אינזאגי נגד איאקס
נכון שיש להם את רוי קוסטה באגף הימני ואת סיידורף באמצע אבל קוסטה בקושי מוסר רק הולך לבד וכשהוא כן מוסר זה בדרך לא מדוייק.
לאינטר לעומת זאת יש את ויירי שהוא סקורר רציני וגם את קרספו ששניהם יודעים לעשות מבצעים
יש להם את רקובה באגף הימני ואת מטיאס אלבלדה בקישור
בקיצור
אינטר לוקחת את מילטן ומפסידה לריאל בגמר
ויובנטוס לא תעבור את ריאל מדריד
פשוט לא
מנצ'סטר ניצחו אותם פעמיים פעם אחת 3-0 השפלה ועוד פעם 2-1
וראיתם איך ריאל עשו למנצ'סטר בית ספר
אז קצת היגיון.
Originally posted by Scorchio
מה אתה מדבר
אתה היית מהמר בתחילת העונה שסוסיאדד יחזיקו מקום ראשון 27 מחזורים?
אתה היית מהמר שלפני כמה שנים אתלטיקו מדריד שלקחה אליפות תיקח אליפות אחרי שהיא הייתה קבוצת תחתית במשך עשור?
בליגה הספרדית יש מספיק קבוצות שיכולות לזכות באליפות:
ריאל מדריד, ברצלונה, דפורטיבו, ולנסיה שהיא אלופה אגב, סוסיאדד, בטיס...
לא חסר
כן..בגלל זה עכשיו בחצי גמר יש 3 איטלקיות..וספרדית אחת
אני לא רואה את בטיס, סוסיאדד, ודפורטיבו מגיעות לרבע גמר ליגת האולופת בזמן הקרוב...
ריאל, ברצלונה וולנסיה...זה כבר משו אחר...
אלו כבר קבוצות שבעיקרון היו שם..
חוו את זה
בעלי וותק וניסיון...
Apr-28-2003 11:30
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה מדבר
אתה היית מהמר בתחילת העונה שסוסיאדד יחזיקו מקום ראשון 27 מחזורים?
אתה היית מהמר שלפני כמה שנים אתלטיקו מדריד שלקחה אליפות תיקח אליפות אחרי שהיא הייתה קבוצת תחתית במשך עשור?
בליגה הספרדית יש מספיק קבוצות שיכולות לזכות באליפות:
ריאל מדריד, ברצלונה, דפורטיבו, ולנסיה שהיא אלופה אגב, סוסיאדד, בטיס...
לא חסר
רשמתי קודם פוסט מושקע אבל משום מה הוא נמחק... אז אני יקצר עכשיו
סוסיאדד הפתעת העונה... חבל שהם לא יקחו אליפות... בת זונה של קבוצה אבל לא בטווח הארוך
אתלטיקו הייתה קבוצת תחתית הרבה שנים ואז הייתה גם בצמרת כמה שנים... עד שהיו לה בעיות והיא ירדה ליגה...
בטיס חרא של קבוצה ולא משנה איזה מקום הם יסיימו הם פשוט גרועים... הם לא מועמדים לאליפות בשום מצב!!
ואל תצפו לראות את ברצלונה שנה הבאה בליגת האלופות... לא שהם כרגע במקום ה 12 בליגה!!!!